Obr 1 - IP 12 bez určení přímo na značce, pro koho je P vyhrazeno, musí mít DT s tímto určením (viz definice ve vyhlášce), takže je nepochybné, že to „C“ nějakým způsobem určuje, kdo tam smí stát. Ten, koho se to týká, to jistě ví (bude to určitě uvedeno v příslušném nařízení rady obce, kterou se ty zóny zavádí). Pokud by někdo jiný legitimně mohl tu tabulku interpretovat tak, že se na něj vztahuje, tak tím pak klidně může argumentovat, ale nejsem si jist, jestli zrovna Budějičák by to ukecal.
Obr 2 - Pokud bude stát 5 metrů od hranice křižovatky (konce zakřivení, tj. zhruba přední strany přechodu), tak tam stát může. I směr je OK. Značka na protější straně silnice nehraje roli - srov. § 2(4) a § 3(1) vyhlášky č. 294/2015 Sb.
Obr 3 - Standardní začátek zóny, nevidím problém. Pokud existuje legitimní trasa, na které není zóna řádně ukončena, je to sice chyba, ale řidiči neprospívá (naopak, na řidiče se formálně zóna pořád vztahuje a bude muset prokázat, že už neplatí). Pokud naopak existuje legitimní trasa, jak do „zóny“ vjet a příslušnou značku nepotkat (včetně např. dovoleného otočení se), nebude zpravidla orgán schopen porušení DZ prokázat.
Obr 4 - Tady je problém v šířce. Pokud na té druhé straně je parkování upraveno značkou, tak tam se pravidlo o šířce nepoužije, značka má přednost. Jestli tam MP toleruje parkování aut s kartou C, může jít o nějaký místní obyčej.