30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: [?] Lísteček za oknem - 125c, odst. 1 písm. k)  (Přečteno 17196 krát)

enzym

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 2 090
    • Zobrazit profil
Re:Lísteček za oknem - 125c, odst. 1 písm. k)
« Odpověď #15 kdy: 25 Května 2017, 13:13:02 »

>Astra: drobná debatka o "nebo" se odvinula zde https://www.30kmh.cz/index.php?topic=4624.msg48590#msg48590. V zkratce - nebo v jazyce může mít význam logického OR i XOR. Zde má jednoznačně význam OR.
IP zaznamenána
Varování: pokud jsou v příspěvku rady a názory k procesním postupům a taktikám, berte je s velkou rezervou. Jsem technik.

HelmMuth

  • Příspěvků: 289
  • You're never wrong to do the right thing
    • Zobrazit profil
Re:Lísteček za oknem - 125c, odst. 1 písm. k)
« Odpověď #16 kdy: 25 Května 2017, 13:54:36 »

XOR?

XOR truth table
Input   Output
A   B
0   0   0
0   1   1
1   0   1
1   1   0

Tzn je-li splněno A i B, výsledek je 0?
IP zaznamenána

enzym

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 2 090
    • Zobrazit profil
Re:Lísteček za oknem - 125c, odst. 1 písm. k)
« Odpověď #17 kdy: 25 Května 2017, 13:58:20 »

Tak nějak. Jsem utopen, nebo oběšen. Výrok je nepravidvý, pokud jsem zároveň utopen i oběšen.
Chcete dál? Je zataženo, nebo jasno. Projel jsem křižovatku na červenou, nebo na zelenou. Jsem střízlivý, nebo opilý...
« Poslední změna: 25 Května 2017, 14:02:50 od enzym »
IP zaznamenána
Varování: pokud jsou v příspěvku rady a názory k procesním postupům a taktikám, berte je s velkou rezervou. Jsem technik.

hh

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 6 310
    • Zobrazit profil
Re:Lísteček za oknem - 125c, odst. 1 písm. k)
« Odpověď #18 kdy: 25 Května 2017, 14:48:39 »