30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: Příkaz za sprdel provozovateli ač nahlásil reálného řidiče  (Přečteno 3977 krát)

LuPa

  • Příspěvků: 12
    • Zobrazit profil

Zdravím,
Spíš než o radu jak situaci řešit bych se s dovolením chtěl ujistit zda je můj postup správný, jsem začátečník, ale chci být učenlivý :)
Situace je následující:
1) máme půjčovnu aut - půjčili jsme auto slovenskému občanovi, ten jel ve Štenberku rychle a automatizovaným technickým prostředkem používaným bez obsluhy byla změřena vyšší rychlost
2) přišel papír k zaplacení 500 Kč nebo k "bonzu" řidiče, takže jsme "bonzli" řidiče. Opravdu reálná osoba, slovák, máme vše vč. smlouvy o půjčení vozidla
3) úřad (asi) obeslal slováka na SK a dopis se jim vrátil, s uvedením důvodu vrácení zásilky "Neznámý"
4) dostali jsme příkaz, jakožto provozovateli, za sprdel na 1500 + 1000, což se nám platit pranic nechce i vzhledem k tomu, že jsme udali reálnou osobu

Rád bych to vyřešil následujícím způsobem - za firmu pošleme odpor s tím, že ještě jednou udáme slováka vč. smlouvy. Z SK někdo pošle slovákovo jménem přiznání, že je mu to mocinky moc líto a že to jářku udělal.
Projde to? Četl jsem si tady informace o Helmutovi, ale tam je to vše za více méně smyšlené osoby.
U tohoto mám jen strach, když to posílám za někoho skutečného, aby s tím nebyl nějaký další opruz.
Díky, když na to hodíte očko a případně řeknete jestli je to debilita nebo ne.

Díky.
IP zaznamenána

Foxik

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 179
    • Zobrazit profil
Re:Příkaz za sprdel provozovateli ač nahlásil reálného řidiče
« Odpověď #1 kdy: 15 Června 2016, 08:48:33 »