Aha, tak se omlouvám, značku beru na milost, nevšimnul jsem si na tom otočeném obrázku, že to je v rámci IZ 6a (pěší zóna), myslel jsem, že jde o ten zákaz a časy a zásobování jsou na dodatkové tabulce (kde ve skutečnosti jsou ti cyklisti).
Značka je divná, ale její výklad je víceméně jasný. Je to pěší zóna, tedy uvnitř platí režim podle § 39 ZPPK (vjet smí jen ten, kdo je uveden na značce, jezdit se smí jen 20 km/h, je třeba dávat pozor na chodce, kteří se smí pohybovat libovolně, musí ale umožnit vozidlům projet, parkovat se smí jen na označených parkovištích). Kdo a kdy tam smí vjet má být v dolní části té značky - tady je trochu problematické, že tam je použit symbol značky B 13 (zákaz vjezdu nad x tun) nikoliv jako dopravní značka, ale jako specifikace podmnožiny vozidel (což je značně kreativní, ale dejme tomu).
Problematická je ta spodní vodorovná čára, protože na vzoru je jen jedna čára, která odděluje oblast značky, kde má být pomocí nápisů a symbolů uvedeno, kdo do zóny smí vjet. Takto není jasné, jestli náhodou tou spodní čarou nekončí IZ 6a a to pod ní není pokus o B 13, jako by byla samostatně na tom sloupku pod IZ 6a, případně je to pokus o nějaký hybrid IZ 6a (pěší zóna) a IZ 8a (zóna s dopravním omezením). Další věc, která není na první pohled jasná, je to, že je-li ve spodní části značky víc podmínek (zde konkrétně a) zásobování, b) určené časy a c) jen do 3.5 t), tak nikde není stanoveno, jaká je mezi těmito podmínkami je vazba (jestli je nutné splnit kumulativně všechny, nebo stačí libovolnou z nich, případně je nutno kumulativně splnit určení času a určení vozidla, ovšem u toho vozidla stačí splnit libovolnou z podmínek, tj. být buď zásobováním, nebo do 3.5 t).
Dodatková tabulka E13 (cyklisti) je taky divná. E13 obecně může zpřesnit nebo omezit značku. Pěší zónu ale nelze omezit jen pro některá vozidla (protože zavádí celkově odlišný režim uvnitř pro všechny a nemůže se tam vozidlo A chovat jako v pěší zóně a vozidlo B, jako by tam zóna nebyla). Omezení si lze představit leda paušální, tedy např. časové. Zde tedy musí jít nutně jít o zpřesnění, což odpovídá i tomu textu, takže když si odmyslíme, že správně by to mělo být součástí té spodní části IZ 6a, je to patrně v pořádku, resp. zde výkladový problém nenastane (pěší zóna platí, cyklouši tam smí při dodržení režimu zóny).
Pokus o útok na značku jako takovou je možný, argumentů je dost (spodní vodorovná čára, dítě vpravo - provedení neodpovídá vyhlášce, B 13 jako symbol pro druh vozidla, může tam libovolné zásobování NEBO kdokoliv pod 3.5 t), ale úspěch by byl nejistý, přecijen cíl té značky kromě vztahu mezi zásobováním a zákazem nad 3.5 t je celkem jasný.
Pokud jde o to, jestli tam v těch časech lze vjet nebo jezdit, tak tady bych si byl celkem jistý, že by to šlo uhájit, i když by to patrně MP o SO zkoušeli. Odvolal bych se na slovo vjezd v § 39(4) ZPPK i ve vyhlášce s tím, že kdyby měla být ve vymezených časech zakázána i jízda uvnitř té zóny, tak by to tak zákonodárce napsal. Navíc tady jde argumentovat i absencí zavinění, pokud budu tvrdit, že kolem značky přijel jeden řidič a odjet měl jiný.