30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Stran: 1 ... 3 4 [5] 6

Autor Téma: [?] Jsem pirát  (Přečteno 35961 krát)

Mr.Electronica

  • Příspěvků: 36
    • Zobrazit profil
Re:Jsem pirát
« Odpověď #60 kdy: 16 Září 2016, 14:00:15 »

Hm, takže jsem pitomec, idiot, blbec a ještě kdoví co.

Himl hergot fagot krucajs element.

Proč takové označení? Já poslal své udání na Helmuta za jiný přestupek. Uvědomil jsem si to teď, když jsem se podíval na můj udavačský dopis.
Jedná se o jiný přestupek a jinou spisovou značku.

Sááákrááá. Tak nic no. Dá se s tím ještě něco dělat?
IP zaznamenána

opas

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 3 316
  • Carpe diem quam minimum credula postero.
    • Zobrazit profil
Re:Jsem pirát
« Odpověď #61 kdy: 16 Září 2016, 14:05:44 »

Dá se to postavit na jediném - vypadá to že to je turbomodel, to znamená, že orgán nijak nepátral po pachateli, ani vás nevyzval k podání vysvětlení. Respektive nic takového ve spisu není.
Což znamená, že nesplnil povinnosti dalšího šetření, pokud ono šetření spočívalo v naprosté nečinnosti.
IP zaznamenána

Mr.Electronica

  • Příspěvků: 36
    • Zobrazit profil
Re:Jsem pirát
« Odpověď #62 kdy: 16 Září 2016, 14:13:33 »

Ok, zkusím to na tom postavit. Najdu nějaký dopis, trochu jej pozměním a pošlu..

IP zaznamenána

Mr.Electronica

  • Příspěvků: 36
    • Zobrazit profil
Re:Jsem pirát
« Odpověď #63 kdy: 16 Září 2016, 14:57:54 »

Může projít něco takového?

Po prostudování spisu jsem dospěl k následujícímu zjištění:
Nesouhlasím se zněním odůvodněném v příkaze, že úřad splnil zasláním výzvy k úhradě částky 500 Kč ustanovení §125f odst. 4, písmeno a) zákona o silničním provozu.
Dle mého názoru úřad neučinil nezbytné kroky ke zjištění pachatele přestupku a po neuhrazení výzvy rovnou zahájil správní delikt, přestože měl tyto kroky zahájit.

Má to cenu vůbec teď řešit a něco psát, nebo čekat na rozhodnutí a toto napsat až do odvolání?
IP zaznamenána

opas

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 3 316
  • Carpe diem quam minimum credula postero.
    • Zobrazit profil
Re:Jsem pirát
« Odpověď #64 kdy: 16 Září 2016, 15:15:53 »

Já bych jim to napsal klidně už teď. I když to teď odvolačka shodí, tak jim to maximálně vrátí a promlčení je v nedohlednu. A zpátky k přestupku už to vrátit nemůžou.
IP zaznamenána

Mr.Electronica

  • Příspěvků: 36
    • Zobrazit profil
Re:Jsem pirát
« Odpověď #65 kdy: 14 Října 2016, 07:36:40 »

Tak a jdeme do finále.

Přišlo mi rozhodnutí...A teď je otázka, jestli je toto legalizování turbomodelu.

Víceméně orgán tvrdí, že stačí poslat výzvu a fertig. Je to můj problém, my jsme zdokumentovali tvoje auto, tak zaplať nebo bude zle. Z judikatury vyplývá, že není povinnosti orgánu provádět rozsáhlé kroky ke zjištění provozovatele vozidla...

Ale vždyť oni nepodnikli žádné kroky!?

Mno nic, uklidním se, koukněte na tu vtipnou část.

Poradíte odvolání? Klidně do PM...



IP zaznamenána

nutnut

  • Příspěvků: 3
    • Zobrazit profil
Re:Jsem pirát
« Odpověď #66 kdy: 16 Listopadu 2016, 01:20:23 »

chtel bych se zeptat ostrilenych borcu, odpoved na tohle jsem nikde nenasel...
nemel by SO ono nezajisteni dodrzovani provozovateli prokazat?

napr. typicky scenar:
1. provozovatel ridici vyslovne zakaze porusovat dopravni predpisy, a tim v mire, v jake je mozne to od nej objektivne pozadovat, zajisti jejich dodrzovani a splni svou pravni povinnost
2. nicmene ridic je pak presto porusi
3. SO se ale (ne)zajistovanim dodrzovani ze strany provozovatele vubec nezabyva a rovnou ho uznava vinnym z nezajisteni...
IP zaznamenána

uziv

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 843
    • Zobrazit profil
Re:Jsem pirát
« Odpověď #67 kdy: 16 Listopadu 2016, 09:06:40 »

Už jsem to tady někde uváděl, tak ještě jednou pro inspiraci:

Podle § 125h odst. 1 ZoPPK. platí, že „Obecní úřad obce s rozšířenou působností bezodkladně po zjištění nebo oznámení přestupku vyzve provozovatele vozidla, s nímž došlo ke spáchání přestupku, k uhrazení určené částky, pokud a) jsou splněny podmínky podle § 125f odst. 2, b) totožnost řidiče vozidla není známa nebo není zřejmá z podkladu pro zahájení řízení o přestupku a c) porušení je možné projednat uložením pokuty v blokovém řízení.“ Není tedy jasné, proč správní orgán vůbec zasílal Výzvu, neboť přestupek není spolehlivě zjištěn a i kdyby byl zjištěn, není možné jej projednat uložením pokuty v blokovém řízení, neboť podle § 84 odst. 1 ZoPř platí, že „Přestupek lze projednat uložením pokuty v blokovém řízení, jestliže je spolehlivě zjištěn, nestačí domluva a obviněný z přestupku je ochoten pokutu (§ 13 odst. 2) zaplatit“. Výzva tedy nebyla zaslána v souladu se zákonem. Dovolávat se absurdnosti ustanovení o „projednání uložením pokuty v blokovém řízení“ není dost dobře možné, neboť celé správní řízení podle § 125f ZoPPK je absurdní, a není důvodu, proč by absurdity měly být vykládány ve prospěch správního orgánu. Naopak, případné nejasnosti musí být řešeny ve prospěch obviněného.

Správní orgán k Výzvě uvádí: „Předmětná výzva byla prokazatelně doručena dne xx. xx. xxxxx. Do xx. xx. xxxx nebyla uložená peněžní částka ze strany provozovatele na účet města xxxxxxxxx uhrazena, ani povinný správnímu orgánu písemně neoznámil osobu řidiče, která v inkriminovaném čase skutečně řídila jím provozované vozidlo. Správní orgán, aniž zahájil řízení o přestupku podle § 125c odst. 1 písm. f) bod 4 zákona o silničním provozu, ve znění pozdějších předpisů, věc odložil, neboť nebyly zjištěny skutečnosti odůvodňující zahájit řízení proti určité osobě.“ Správní orgán vychází patrně z jakéhosi nepodloženého právního názoru, že výklad § 125h ZoPPK mu dává oprávnění, aby nepostupoval standardně podle požadavků SprŘ, zejména pak podle § 2 odst. 3 a § 3 SprŘ, a je oprávněn správní řízení nějakým blíže nespecifikovaným způsobem urychlovat a zjednodušovat. Obviněný trvá na tom, že tento výklad je nesprávný a nezákonný, což prokazuje v následujícím textu.

Z usnesení Nejvyššího soudu, 26 Cdo 2654/2010: „Právní teorie i soudní praxe jsou totiž zajedno v názoru, že výklad práva je objektivní interpretací v tom smyslu, že rozhodující je to, co je skutečně vyjádřeno v právních textech, nikoli v subjektivní představě jejich autorů (srov. Weinberger, O. Norma a instituce /Úvod do teorie práva/. Přeložil Pavel Hungr. Brno: Masarykova univerzita, 1995. s. 163, a rozsudek Nejvyššího správního soudu ze dne 23. února 2011, sp. zn. 1 Afs 91/2010, uveřejněný pod č. 2292 ve svazku č. 6 z roku 2011 Sbírky rozhodnutí Nejvyššího správního soudu). Není tedy rozhodné, co zákonodárce chtěl vyjádřit, ale to, co vyjádřil, tj. to, co lze ze slov zákona vyčíst (srov. Knapp, V. Teorie práva. Praha: C. H. Beck, 1995. s. 171, a dále např. odůvodnění rozsudku Nejvyššího soudu ze dne 30. prosince 1999, sp. zn. 2 Cdon 1911/97). Z tohoto pohledu je tedy rozhodující to, co zákonodárce ve skutečnosti vyjádřil v textu ustanovení .... “

Je tedy jasné, že za přípustné urychlení a zjednodušení předpokládané a dokumentované zákonem je možné považovat pouze případnou reakci provozovatele po zaslání výzvy. Občan, vyděšený tím, že si na něho vrchnost vzpomněla, může si svůj nervový šok rychle vyléčit tím, že zaplatí nebo někoho práskne a tím celé řízení urychlí. Nicméně pokud to neudělá, pak v zákoně není žádná možnost pro správní orgán, že si může zjednodušit správní řízení, rezignovat na jakoukoli činnost a po uplynutí šedesáti dnů přestupek odložit a překlopit na správní delikt provozovatele vozidla.

V § 125h odst. 4 ZoPPK se uvádí, že „Obecní úřad obce s rozšířenou působností správní delikt podle odstavce 1 projedná, pouze pokud učinil nezbytné kroky ke zjištění pachatele přestupku a a) nezahájil řízení o přestupku a věc odložil, protože nezjistil skutečnosti odůvodňující zahájení řízení proti určité osobě, nebo b) řízení o přestupku zastavil, protože obviněnému z přestupku nebylo spáchání skutku prokázáno.“

Správní orgán má tedy povinnost nejprve učinit nezbytné kroky ke zjištění pachatele přestupku. Za nezbytné kroky rozhodně nelze považovat Výzvu, protože sdělení údajů o totožnosti řidiče je v ní označeno pouze jako možné, a tak nelze ze strany provozovatele tuto Výzvu považovat za ekvivalent výzvy k podání vysvětlení podle § 137 SprŘ. Na tom nemůže nic změnit ani informace zasílaná spolu s Výzvou, ve které správní orgán předem deklaruje, že nebude postupovat podle zákona, a účelově se pokouší uvést obviněného v omyl tvrzením: „Neuhradíte-li určenou částku, nebo nevyužijete-li práva písemně sdělit údaje o totožnosti řidiče vozidla v době spáchání přestupku ve lhůtě určené výše, správní orgán nebude přestupek řešit, přistoupí k postihu provozovatele vozidla.“ Mimochodem, správní orgán zde sám uvádí, že se jedná o právo, nikoli povinnost, takže je jasné, že s udáním nemůže počítat automaticky.

Obviněný se ztotožňuje se s informací získanou z MHMP, která o Výzvě praví, že „písemnost, která byla doručena provozovateli vozidla, obsahuje informaci o předprocesním úkonu, v jehož rámci nevzniká žádná povinnost. Provozovatel vozidla zapsaný v registru vozidel pro den skutku má na výběr, zda uhradí určenou částku a předejde tak budoucímu zahájení správního řízení, či zda určenou částku neuhradí a vyčká na novou písemnost, kde již bude mít možnost věc vyřídit v rámci tzv. správního řízení“. Je tedy naprosto odpovídající, když obviněný nereaguje na Výzvu a čeká na takové kroky správního úřadu, které mu zakládají nějakou povinnost a jsou v souladu se SprŘ.

K tomu je nutné podotknout, že správní orgány se v minulosti opakovaně pokoušely a pokouší na základě domnělých přestupků obviněného získat pomocí Výzev neoprávněné obohacení. Protože jednatel (majitel, provozovatel) kterékoli firmy zcela jistě není v pozici státního zástupce nebo správního orgánu, který může obvinit kohokoli a z čehokoli a za případné následky svých neprokázaných obvinění není odpovědný (i když tyto případy bývají zpravidla označovány jako triumf spravedlnosti obvykle těsně před jejich zametením pod koberec), musí i na požadavky státní správy na obvinění konkrétní osoby byť jen z přestupku reagovat velmi obezřetně a s plným uvědomění své odpovědnosti. Případné škody v oblasti materiální a zejména morální mohou být nedozírné a je za ně, na rozdíl od zaměstnanců státní správy, plně odpovědný.
 
NSS zdůrazňuje, že i u sprdelizovatelných přestupků je primární zodpovědnost řidiče, ne provozovatele:
NSS č.j. 1 As 131/2014 – 45 ze dne 26.11.2014:
„Nejvyšší správní soud považuje za vhodné úvodem poznamenat, že správní delikt provozovatele vozidla vymezený v § 125f zákona lze chápat jako delikt subsidiární. Až v případě, že není možné s určitostí zjistit řidiče vozidla, který spáchal předmětný přestupek, činí zákon odpovědným provozovatele vozidla za to, že svěřil řízení vozidla jinému a nezajistil, aby byly dodržovány povinnosti řidiče a pravidla provozu na pozemních komunikacích [viz § 125f odst. 4 zákona o silničním provozu, podle něhož obecní úřad obce s rozšířenou působností správní delikt podle odstavce 1 projedná, pouze pokud učinil nezbytné kroky ke zjištění pachatele přestupku a a) nezahájil řízení o přestupku a věc odložil, protože nezjistil skutečnosti odůvodňující zahájení řízení proti určité osobě, nebo b) řízení o přestupku zastavil, protože obviněnému z přestupku nebylo spáchání skutku prokázáno]. Primárně tedy za spáchaný delikt odpovídá řidič vozidla. Až tehdy, nelze-li skutečného řidiče na základě žádných důkazů či indicií zjistit a vést proti němu přestupkové řízení, nese odpovědnost za delikt provozovatel vozidla.“

NSS č.j. 9 As 139/2015 – 30 ze dne 01. 07. 2016:
„S ohledem na to, že sporné ustanovení bylo do zákona navrženo na základě pozměňovacího návrhu Hospodářského výboru PS, nelze z důvodové zprávy k vládnímu návrhu zákona o silničním provozu v kasační stížnosti tvrzený úmysl (údajné zjednodušení řízení o správního deliktu provozovatele vozidla - pozn. obviněný) zákonodárce ověřit. Správní delikt provozovatele vozidla lze chápat jako delikt subsidiární. Až v případě, že není možné s určitostí zjistit řidiče vozidla, který spáchal přestupek, činí zákon odpovědným provozovatele vozidla za to, že svěřil řízení vozidla jinému a nezajistil, aby byly dodržovány povinnosti řidiče a pravidla provozu na pozemních komunikacích. I pokud však bylo primárním cílem novelizované úpravy zjednodušit dosavadní řízení, nemůže být jeho důsledkem vědomá rezignace na aplikaci základních zásad spravedlivého procesu.“
 
Správní orgány mají samozřejmě i další možnosti, jak postupovat při zjišťování pachatele přestupku, např. „opravdovou“ výzvou k podání vysvětlení podle § 137 SprŘ, pochopitelně doplněnou příslušným poučením. Ale ani využití institutu podání vysvětlení, v jehož rámci např. provozovatel odmítne sdělit identitu řidiče, nepostačuje, nýbrž správní orgány jsou povinny provést i další šetření, např. předvolání a výslech případných svědků, šetření na místě atd. Pokud automatizovaný systém pro dohled není schopen zajistit potřebné podklady pro prokázání přestupku a zjištění pachatele, musí správní orgány uvažovat o jeho nahrazení efektivnějším systémem, který jim nezpůsobuje důkazní nouzi. Rozhodně však tyto nedostatky systému nemohou být přičítány k tíži obviněného. Je zřejmé, že použití nevhodné metody, nedostatečně provedené šetření okolností vlastního přestupku, včetně nedostatečného zjišťování všech okolností směřujících k možnému zjištění totožnosti pachatele přestupku a prokázání jeho viny, a případné poukazování na to, že provozovatel po Výzvě nespolupracuje podle jejich představ (tj. je údajně zbytečné konat další kroky), je nutně v rozporu se základními zásadami správního řízení, zejména § 2 odst. 3 SprŘ (správní orgán šetří práva nabytá v dobré víře, jakož i oprávněné zájmy osob, jichž se činnost správního orgánu v jednotlivém případě dotýká, a může zasahovat do těchto práv jen za podmínek stanovených zákonem a v nezbytném rozsahu) a § 3 SprŘ (správní orgán postupuje tak, aby byl zjištěn stav věci, o němž nejsou důvodné pochybnosti, a to v rozsahu, který je nezbytný pro soulad jeho úkonu s požadavky uvedenými v § 2 SprŘ). Správní orgány v tomto směru nejsou oprávněny přenášet břemeno důkazní ve věci samotného přestupku na provozovatele vozidla tím, že ve věci podezření z přestupku věc bez dalšího odloží či na základě nedostatečně provedeného dokazování ve správním řízení o přestupku rozhodne o zastavení řízení. Odložení přestupku nebo zastavené přestupkové řízení tedy neznamená bez dalšího splnění podmínky pro projednání správního deliktu dle § 125f ZoPPK.

Pokud tedy správní orgán v tomto případě uvedené (případně i další) možnosti nevyužil, resp. ani se je bez odůvodnění nepokusil využít, pak rozhodně neučinil nezbytné kroky ke zjištění pachatele přestupku, naopak, zcela účelově překroutil zákon.

Zasláním Výzvy byl dále fakticky činěn nátlak na prolomení zásady možnosti odepření výpovědi garantované v článku 37 odst. 1 Listiny základních práv a svobod, resp. článku 6 odst. 1 Úmluvy o ochraně lidských práv a základních svobod. Obviněný byl totiž nucen pod hrozbou sankce označit jako pachatele přestupku i sebe sama nebo osobu blízkou. To, že se jedná o pouhé vysvětlení a fakt, že má před sebou volbu, na tom nic nemění, protože pokud se rozhodne, že tak neučiní, bude postižen za správní delikt sám. Podle § 137 odst. 1 SprŘ lze totiž odepřít vysvětlení za stejných podmínek, za kterých je dána možnost či uložena povinnost odepřít výslech, tedy pokud by tím způsobil nebezpečí trestního stíhání nebo postihu za správní delikt sobě či osobám sobě blízkým. Jak patrno, jedná se tu o přímý rozpor s článkem č. 6 Úmluvy o ochraně lidských práv a základních svobod. Právo nepřispívat k vlastnímu obvinění totiž předpokládá, že se správní orgán snaží svou argumentaci prokázat, aniž by používal důkazní materiály získané donucením nebo pod nátlakem proti vůli obviněného.

V této souvislosti je vhodné zmínit též rozsudek NSS ze dne 04. 11. 2009 č. j. 2 As 17/2009 – 60, v němž je uvedeno, že: „v sankčním řízení, kterým je i řízení o přestupku, se uplatňuje zásada vyšetřovací, která správnímu orgánu implikuje povinnost činit vše potřebné k řádnému zjištění skutkového stavu, a to bez ohledu na míru procesní aktivity či naopak indolence účastníka řízení. Účastník přestupkového řízení zde čelí trestnímu obvinění ve smyslu čl. 6 odst. 1 Úmluvy o ochraně lidských práv a základních svobod (publikována pod č. 209/1992 Sb.;…. Princip koncentrace řízení, vyplývající z obecné úpravy správního procesu, je tak nutno v rovině obecné konfrontovat s principy, jimiž je ovládáno trestní řízení (lhostejno zda jde o řízení soudní či administrativní) a v rovině zcela konkrétní i s ustanovením § 73 odst. 2 přestupkového zákona. Ten (jako lex specialis ve vztahu ke správnímu řádu) stanoví, že obviněný z přestupku má právo vyjádřit se ke všem skutečnostem, které se mu kladou za vinu, a k důkazům o nich, uplatňovat skutečnosti a navrhovat důkazy na svou obhajobu, podávat návrhy a opravné prostředky. K výpovědi ani k doznání nesmí být donucován.“.

Na vhodné místo je možné ještě přidat:

https://www.30kmh.cz/index.php?topic=2447.msg37786#msg37786

A ten citovaný judikát 8 As 110/2015-45 se vztahuje na jiný případ, tam SO vyšetřoval, ale nezjistil řidiče; rozhodně jenom neposlal výzvu.
« Poslední změna: 16 Listopadu 2016, 09:10:59 od uziv »
IP zaznamenána

Mr.Electronica

  • Příspěvků: 36
    • Zobrazit profil
Re:Jsem pirát
« Odpověď #68 kdy: 16 Listopadu 2016, 10:17:07 »

Wow. Tak tomu říkám vyčerpávající odpověď. Zrovna dnes mi přišla reakce na odvolání, takže tam mohu uvést tyto body.

S dovolením tam napíši tento text, upravený na předmětný případ.

Předem děkuji, jsem zvědav, jak to nakonec dopadne.
« Poslední změna: 16 Listopadu 2016, 10:19:59 od Mr.Electronica »
IP zaznamenána

Mr.Electronica

  • Příspěvků: 36
    • Zobrazit profil
Re:Jsem pirát
« Odpověď #69 kdy: 23 Února 2017, 09:18:28 »

Mno, tak vypadá to, že turbo model verze Ostrava je legální, alespoň dle myšlení krajského úřadu.

Přišlo mi vyjádření, kde veškeré argumenty shodili že stolu s tím, že si myslí, že stačí výzva a to je vše, co úřadu stačí a je jen můj problém, že jsem neváhal napráskat řidiče.

Jediné, s čím souhlasili je, že pokud se mi to nelíbí, můžu jít na soud.

A že proti tomu není odvolání.

Tak co teď? Už jsem vychladl, ale jak jsem to četl, tak jsem měl rudo před očima.

Totální arogance, je jasně vidět, že jim jde jen a pouze o prachy.

IP zaznamenána

uziv

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 843
    • Zobrazit profil
Re:Jsem pirát
« Odpověď #70 kdy: 23 Února 2017, 22:23:14 »

Citace
Tak co teď?

Já jdu k soudu.
IP zaznamenána

mala.panda

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 329
    • Zobrazit profil
Re:Jsem pirát
« Odpověď #71 kdy: 23 Února 2017, 22:59:27 »

Mno, tak vypadá to, že turbo model verze Ostrava je legální, alespoň dle myšlení krajského úřadu.

Přišlo mi vyjádření, kde veškeré argumenty shodili že stolu s tím, že si myslí, že stačí výzva a to je vše, co úřadu stačí a je jen můj problém, že jsem neváhal napráskat řidiče.

Jediné, s čím souhlasili je, že pokud se mi to nelíbí, můžu jít na soud.

A že proti tomu není odvolání.

Tak co teď? Už jsem vychladl, ale jak jsem to četl, tak jsem měl rudo před očima.

Totální arogance, je jasně vidět, že jim jde jen a pouze o prachy.

Mám ostravské turbo u krajského soudu a něco dneska přistálo v datovce takže možná brzo poreferuju
IP zaznamenána

Stilg

  • Příspěvků: 183
    • Zobrazit profil
Re:Jsem pirát
« Odpověď #72 kdy: 23 Února 2017, 23:42:22 »

Ja jenom doufam, ze k soudu se dostane nejaky "rozumny" pripad. kdy idealne provozovatel komunikoval, a dal najevo, ze s uradem bude / chce spolupracovat, platit odpustek nehodla, a ze ceka aby ho vyzval k podani vysvetleni
(ono totiz, je realne chtit vedet, o co se vlastne jedna, jakeho ridice nabonzovat, protoze treba u parkovani, neni ani uradu znam cas kdy byl spachan prestupek, pouze kdy byl zdokumentovan, coz mohlo byt radove dny po zapujceni vozidla apod, takze bez informaci nemusi byt vubec mozne ridice urcit, a tedy ani neni mozne na vyzvu k zaplaceni reagovat bonzem bez tehle informaci)
Ale urad to po zaslani vyzvy preklopil na sprdel bez dalsi cinnosti...

Protoze v tomhle ja spatruju nejvetsi sanci u soudu uspet, a vytvorit nejaky pouzitelny judikat, ze prosta vyzva proste nestaci.

Pokud se budou lidi soudit s pripadem, kdy se vyzva ignorovala, vidim to vyrazne hur.
IP zaznamenána

Efka03

  • Příspěvků: 28
    • Zobrazit profil
Re:Jsem pirát
« Odpověď #73 kdy: 24 Února 2017, 13:00:49 »

Electronica: Počítám správně, že trvalo KÚ v Ostravě 4 měsíce, než rozhodli?
Mě tam leží odvolání přes 5 měsíců, tak přemýšlím, jestli se jim do toho nechce.
IP zaznamenána

asmodeus

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 630
    • Zobrazit profil
Re:Jsem pirát
« Odpověď #74 kdy: 24 Února 2017, 13:24:38 »

Stilg:
v pondělí uvidím, jestli je můj případ použitelný. Po obdržení výpalného dopisu jsem žádal upřesnit místo spáchání údajného přestupku a úřad to rovnou překlopil.
Guru tohoto fóra označil situaci za mírně zajímavou.
Píšu v pondělí, protože mám na poště psaní, které není z Budějc, ale třeba se jedná o zlotřilé parkování, tam už mám pár věcí ignorovaných... tak třeba zaprší z jiného mráčku.
IP zaznamenána
Stran: 1 ... 3 4 [5] 6