To strašení pokutami povede jedině k tomu, že jednodušší spoluobčané se rozhlédnou, jestli někde nejsou policajti, aby nedostali pokutu a pak na ten přejezd vjedou.
Pokud nezůstaneme pouze u přejezdu, tak se rád zařadím mezi ty jednodušší spoluobčany, nejdřív koukám kde stojí fízlové a až potom na tachometr. Prakticky furt skenuju po fízlí aktivitě, stejně jako když na 30s musím zastavit na chodníku, nejdřív se rozhlédnu kde stojí, potom až jestli nebudu nikomu překážet. Občas se stane že když nedávám pozor a zastavuji na chodníku (na blikačkách), abych vyložil / naložil cokoliv, během 5s stojí u mě s majákama (jednou i ve 2 ráno kdy nikde nikdo, to bylo i s hvízdajícíma pneumatikama

).
Stejně jako s těmi přejezdy, nestíhám sledovat v legislativě jestli už jízda na červenou je o papíry na místě nebo ne. Na nákladním nádraží jsem chvíli pracoval (a vím jak ty černý kurvy rozeberou i nerozebratelné a to od šroubů upevňující koleje k pražcům po hromosvod drážních zařízení = nedivil bych se kdyby se pustili i do závory (a světel, jelikož měď pyčo)).
A také bych opravdu nerad, aby si 4 fízlové v autě navzájem svědčili že jsem vjel na červenou a já bez kamery v autě bych byl v tu chvíli slušně v prdeli = a že by mě ty lokální kurvy mile rádi o ty papíry připravily ) ...
Za volantem je moje počínání asi takovéto (když nic nesvítí -> sken přítomnosti fízla -> rozhlédnutí se na železnici (ano, zpomaluji abych se i za blikajícího bílého světla vizuálně přesvědčil že nic nejede (od doby kdy jsem viděl funkčnost onoho zařízení na vlastní oči) -> znovu sken světel a fízla (i v zrcátkách) -> rozjezd ... občas je krásně vidět daleko a zpomalení není tak razantní, ale občas skoro zastavuji i bez stopky.