Mohlo by se někomu ještě někdy hodit. Ve všech tabulkách je počítáno s reakční dobou 1 s.
Orientační tabulka brzdných drah s reakční dobou 1 s zde 
http://www.autolexicon.net/cs/articles/brzdna-draha/, ze které výpočty vychází. Skutečné adhezní poměry mohou být zcela jiné.
A. Beton
sucho a=-6,9 m/s2
rychlost [ km/h] rozhodovací vzdálenost [ m] průjezd výstrahou [ s]
10                             3,3                               1,2
20                             7,8                               1,4
30                            13,4                              1,6
40                            20,1                              1,8
50                            27,9                              2,0
60                            36,8                              2,2
mokro a=-5,1 m/s2
rychlost [ km/h] rozhodovací vzdálenost [ m] průjezd výstrahou [ s]
10                             3,6                               1,3
20                             8,9                               1,6
30                            15,9                              1,9
40                            24,5                              2,2
50                            34,8                              2,5
60                            46,8                              2,8
B. Asfalt
sucho a=-5,31 m/s2
rychlost [ km/h] rozhodovací vzdálenost [ m] průjezd výstrahou [ s]
10                             3,5                               1,3
20                             8,5                               1,5
30                            14,9                              1,8
40                            22,7                              2,1
50                            32,1                              2,3
60                            42,8                              2,6
mokro a=-3,83 m/s2
rychlost [ km/h] rozhodovací vzdálenost [ m] průjezd výstrahou [ s]
10                             3,8                               1,4
20                             9,6                               1,7
30                            17,4                              2,1
40                            27,2                              2,5
50                            39,0                              2,8
60                            52,9                              3,2
C. Dlažba
sucho a=-4,93 m/s2
rychlost [ km/h] rozhodovací vzdálenost [ m] průjezd výstrahou [ s]
10                             3,6                               1,3
20                             8,7                               1,6
30                            15,4                              1,8
40                            23,6                              2,1
50                            33,5                              2,4
60                            44,8                              2,7
mokro a=-2,65 m/s2
rychlost [ km/h] rozhodovací vzdálenost [ m] průjezd výstrahou [ s]
10                             4,2                               1,5
20                            11,4                              2,1
30                            21,4                              2,6
40                            34,4                              3,1
50                            50,2                              3,6
60                            69,0                              4,4
C. Sníh
a=-2,09 m/s2
rychlost [ km/h] rozhodovací vzdálenost [ m] průjezd výstrahou [ s]
10                             4,6                               1,7
20                            12,9                              2,3
30                            25,0                              3,0
40                            40,7                              3,7
50                            60,0                              4,3
60                            83,2                              5,0
C. Náledí, jedno na jakém povrchu 
-20 stupňů Celsia a=-1,23 m/s2
rychlost [ km/h] rozhodovací vzdálenost [ m] průjezd výstrahou [ s]
10                             5,9                               2,2
20                            18,1                              3,2
30                            36,5                              4,3
40                            61,2                              5,5
50                            92,2                              6,6
60                          129,4                              7,8
-10 stupňů Celsia a=-0,91 m/s2
rychlost [ km/h] rozhodovací vzdálenost [ m] průjezd výstrahou [ s]
10                             7,0                               2,5
20                            22,5                              4,1
30                            46,6                              5,6
40                            79,1                              7,1
50                           120,1                              8,7
60                           169,6                             10,2
0 stupňů Celsia a=-0,67 m/s2
rychlost [ km/h] rozhodovací vzdálenost [ m] průjezd výstrahou [ s]
10                             8,5                               3,1
20                            28,6                              5,2
30                            60,2                              7,2
40                           103,3                              9,3
50                           157,9                             11,4
60                           224,0                             13,4
Jak jest vidno, tak
- za náledí okolo nuly se blížit k přejezdu či semaforu rychleji, než 10 km/h je blbost. Ono vůbec vyjíždět za náledí není nejlepší nápad,
- na mokré dlažbě se blížit k přejezdu či semaforu rychleji, než 40 km/h je kriticky nebezpečné,
- na sněhu se blížit k přejezdu či semaforu rychleji, než 30 km/h je kriticky nebezpečné.
Rozhodovací vzdálenost: pokud je vozidlo blíže - projíždí; pokud dále - brzdí. Jde o vztah k okamžiku zahájení výstrahy/žluté.
Průjezd výstrahou: za jak dlouho po začátku výstrahy/žluté na semaforu projede vozidlo, které přesně od rozhodovací vzdálenosti nebrzdí ani nezrychluje.