V ZPPK je to explicitně řečeno. Křižovatka, řízená světelnými signály, dává povinnosti řidičům řídit se signály podle § 70 odst. (2). Jest jasně uvedeno, co co znamená a signál přerušované žluté světlo tam jako signál s nějakým významem uveden není.
Písmeno d) předmětného paragrafu a odstavce naopak praví
d) signál se žlutým světlem "Pozor!" povinnost zastavit vozidlo před dopravní značkou "Příčná čára souvislá", "Příčná čára souvislá se symbolem Dej přednost v jízdě!" a "Příčná čára souvislá s nápisem STOP", a kde taková dopravní značka není, před světelným signalizačním zařízením; je-li však toto vozidlo při rozsvícení tohoto signálu již tak blízko, že by řidič nemohl vozidlo bezpečně zastavit, smí pokračovat v jízdě. Svítí-li světlo tohoto signálu přerušovaně, nejde o křižovatku s provozem řízeným světelnými signály,
Zmínka je nasvíc v § 71, odstavce
(8 ) Signál "Přerušované žluté světlo" užitý samostatně upozorňuje řidiče na nutnost dbát zvýšené opatrnosti.
(9 ) Signál "Přerušované žluté světlo" užitý společně s dopravní značkou nebo dopravním zařízením zdůrazňuje význam dopravní značky nebo dopravního zařízení.
Při signálu přerušované žluté světlo tedy jednoznačně nejde o signalizovanou křižovatku. Když je tma, tak není signál žádný, čím by se měl řidič kromě DZ řídit?
Dá se tam ještě teoretizovat na téma (ne)signalizované vjezdy, ale to je v kontextu MM.