30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Stran: 1 ... 3 4 [5]

Autor Téma: [?] Předvolání > nesedící popis události  (Přečteno 23141 krát)

Pepa z depa

  • Příspěvků: 40
    • Zobrazit profil
Re:Předvolání > nesedící popis události
« Odpověď #60 kdy: 15 Února 2016, 22:21:06 »

vám skutečně připadá že podle tohoto obrázku k nehodě nedošlo...?
K rozchodu......
pokud vím rozchod je dán osou kol  čili 1537 + 195 (2x půlka šírky kola) = 1732   a (1802-1732)/2 = -35mm zapuštění kola (pokud se tedy bavíme o vnější hraně kole a ne o ose......
« Poslední změna: 15 Února 2016, 22:27:16 od Pepa z depa »
IP zaznamenána

enzym

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 2 091
    • Zobrazit profil
Re:Předvolání > nesedící popis události
« Odpověď #61 kdy: 15 Února 2016, 22:38:24 »

No to už je ono, podívejte se, co jste postnul minule....Mně to vychází po korekci na rozvor v podstatě totožně.
« Poslední změna: 15 Února 2016, 22:43:44 od enzym »
IP zaznamenána
Varování: pokud jsou v příspěvku rady a názory k procesním postupům a taktikám, berte je s velkou rezervou. Jsem technik.

Pepa z depa

  • Příspěvků: 40
    • Zobrazit profil
Re:Předvolání > nesedící popis události
« Odpověď #62 kdy: 15 Února 2016, 22:42:47 »

ano... původní PDFka sem opravdu uploadnul blbě....ale pak sem je opravil a už by měly být dobře......aspoň teda já je stahuju už poněkolikáté a řekl bych že jsou správně :o
 Pro jistotu ještě jednou....

Edit: ... teď otázka je jestli má smysl tam plácat nějaké kóty když je to vpodstatě vše stejně +- od oka..... ???
« Poslední změna: 15 Února 2016, 22:45:41 od Pepa z depa »
IP zaznamenána

enzym

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 2 091
    • Zobrazit profil
Re:Předvolání > nesedící popis události
« Odpověď #63 kdy: 15 Února 2016, 22:51:06 »

Já bych to nechal tak, jak to je. Podstatné jsou poloměr otáčení a šířka silnice.
Ještě by to chtělo doplnit komentářem, co jaký obrázek znamená, stačí asi v textu vyjádření, pokud bude na obrázku napsáno, že to je A to je B (nejen v názvu souboru).
Ještě sem dejte text.
IP zaznamenána
Varování: pokud jsou v příspěvku rady a názory k procesním postupům a taktikám, berte je s velkou rezervou. Jsem technik.

Pepa z depa

  • Příspěvků: 40
    • Zobrazit profil
Re:Předvolání > nesedící popis události
« Odpověď #64 kdy: 15 Února 2016, 22:54:12 »

jj obrázky budou popsané....tak aby to odpovídalo seznamu příloh...budu to posílát normálně vytištěné. Cdčkem dost riskuju že nedojde bez poškození a flashky je mi líto..... :D
IP zaznamenána

Pepa z depa

  • Příspěvků: 40
    • Zobrazit profil
Re:Předvolání > nesedící popis události
« Odpověď #65 kdy: 16 Února 2016, 16:01:30 »

tak text asi nechám v podstatě původní...
:________________
K podkladům ve spisu uvádím.

Konzistentně trvám na svém podání vysvětlení i výpovědi na ústním jednání, že směrové světlo vlevo nebylo zapnuto. Pro podporu svého tvrzení uvádím, že na fotografii z fotodokumentace nehody (příloha 1) je jasně vidět, že poloha přepínače směrových světel je spíše v pravé poloze, nejvýše ve střední, s určitostí nikoli v levé. Otázkou je, proč nebyla po nehodě zjištěná možná porucha směrových světel a ani jejich sepnutí.

Dle § 21 ods.3 zákona o silničním provozu má řidič povinnost se před odbočením vlevo zařadit co nejdále vlevo v části vozovky určené pro jeho směr jízdy s ohledem na rozměry vozidla nebo nákladu a šířku vozovky. Toto se nestalo ani dle výpovědi p. ...

Fyzicky neproveditelný je manévr odbočení tak, jak jej popisuje v podání vysvětlení pan P ....., který tvrdí, že plynule odbočil ze středu pravého pruhu rychlostí 20 km/h.
Provedl jsem několik měření poloměru otáčení vozidla Ford Fusion. Vnitřní průměr měl 8,5m (minimální hodnota z 5 měření, průměrná hodnota 8,7m; měřeno v minimální rychlosti ihned s největším možným vychýlením kol). Tento údaj je v plném souladu s technickou specifikací předmětného vozu.
Místo střetu je jednoznačně dané stopou po levém předním kole označenou na fotografii z fotodokumentace nehody (příloha 2), která vznikla vlivem zablokování LP kola při nárazu levou přední částí auta VW Caddy. Stopa se nachází cca uprostřed protisměrného pruhu. Pokud by otáčení p. .... probíhalo dle jeho podání vysvětlení, nemohlo by ke střetu vůbec dojít, protože vozidlo Ford Fusion ani v ideálních podmínkách není schopné zatočit tak, aby se dostalo do kolmé pozice v místě střetu tak, jak je ve spisu uvedeno a všichni zúčastnění tuto vzájemnou polohu potvrzují. Viz příloha 3. Zdůrazňuji, že průměru 8,5 m lze dosáhnout pouze při minimální rychlosti a s okamžitým plným natočením kol, kterého běžně při panem P popisovaném manévru (a uváděné rychlosti přibližně 20 km/h) nelze dosáhnout a výsledný poloměr by tak byl daleko větší. Provedená analýza (příloha 4) odpovídá tomu, že p ....... vyjel z krajnice a to z úplného klidu tak, jak jsem popsal ve svém podání vysvětlení i na ústním jednání.

Ze závěrů analýzy stop po nehodě a fotodokumentace vyplývá, že pan P ve skutečnosti neprováděl manévr odbočení, ale otáčení a to s vozidlem na krajnici z klidu a bez zapnutých směrových světel vlevo.
§ 24 odst. (1) Při otáčení platí obdobně ustanovení o odbočování (§ 21).
§ 21 odst. (1) Při odbočování na křižovatce nebo na místo ležící mimo pozemní komunikaci musí řidič dávat znamení o změně směru jízdy; při odbočování nesmí ohrozit řidiče jedoucí za ním a musí dbát zvýšené opatrnosti.

Považuji za nutné opětovně zdůraznit, že přílohy podle bodů 3 a 4 jsou zpracovány v maximální možné míře ve prospěch pana P.
- nákres A je grafický popis výpovědi P za předpokladu, že by se mu podařilo v rychlosti 20 km/h nasadit okamžitě plný rejd a vůz přitom nepřevrátit,
- nákres B je znázornění průběhu nehodového děje ve prospěch pana P - okamžitě plný rejd z klidu; realita je taková, že stál na krajnici téměř celou šířkou vozu.

Přílohy
1. fotografie A - poloha přepínače směrových světel FF
2. fotografie B - smyková stopa LP kola VW Caddy
3. nákres A - grafické znázornění výpovědi pana P
4. nákres B - grafické znázornění průběhu nehodového děje podle analýzy stop po nehodě a její fotodokumentace
_______________________

Jenom teda ten závěr mi příjde  přehnaný co se týče toho převrhnutí vozu.... ???
« Poslední změna: 16 Února 2016, 16:03:24 od Pepa z depa »
IP zaznamenána

enzym

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 2 091
    • Zobrazit profil
Re:Předvolání > nesedící popis události
« Odpověď #66 kdy: 16 Února 2016, 17:01:52 »

OK, nic špatného tam nevidím.
K převrhnutí vozu - ve 20 km/h je to asi nadsázka i pro krabicoidní FF.
IP zaznamenána
Varování: pokud jsou v příspěvku rady a názory k procesním postupům a taktikám, berte je s velkou rezervou. Jsem technik.

Pepa z depa

  • Příspěvků: 40
    • Zobrazit profil
Re:Předvolání > nesedící popis události
« Odpověď #67 kdy: 16 Února 2016, 19:15:35 »

.....ale ztrátou adheze to zavání už silně.... ::)
IP zaznamenána

enzym

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 2 091
    • Zobrazit profil
Re:Předvolání > nesedící popis události
« Odpověď #68 kdy: 16 Února 2016, 20:25:19 »

...nepochybně, i moje Mazda6 má při plném rejdu v rychlosti 20km/h adhezní potíže, jinak je to téměř nepřeklopitelné auto. V mých oblíbených zatáčkách spolucestující téměř zvrací - či se alespoň tak tváří, nadávají jak kanál, ale auto drží jako přibité (silnice  503 - SK Pezinská baba https://www.google.cz/maps/@48.3521639,17.2007997,4345m/data=!3m1!1e3).
IP zaznamenána
Varování: pokud jsou v příspěvku rady a názory k procesním postupům a taktikám, berte je s velkou rezervou. Jsem technik.

Pepa z depa

  • Příspěvků: 40
    • Zobrazit profil
Re:Předvolání > nesedící popis události
« Odpověď #69 kdy: 16 Února 2016, 20:35:20 »

jéééé.... moje oblíbená cesta...... :) akorát teďka s Passatem už to není taková sranda.... přece jenom dvoulitrové nafťák už je na předních kolech hodně cítit.... :-[ ... ale s Polem to tam byla dobrá sranda.... :)
IP zaznamenána

burtonbell

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 564
    • Zobrazit profil
Re:Předvolání > nesedící popis události
« Odpověď #70 kdy: 16 Února 2016, 20:42:03 »

...nepochybně, i moje Mazda6 má při plném rejdu v rychlosti 20km/h adhezní potíže, jinak je to téměř nepřeklopitelné auto. V mých oblíbených zatáčkách spolucestující téměř zvrací - či se alespoň tak tváří, nadávají jak kanál, ale auto drží jako přibité (silnice  503 - SK Pezinská baba https://www.google.cz/maps/@48.3521639,17.2007997,4345m/data=!3m1!1e3).

Jéé, tam jsem se najezdil... 4 roky pravidelně každý týden do Sence. Jezdíval jsem to s Hondou Accord a reakce občasných spolucestujících byly podobné. Dávat bacha jsem si začal, když jsem jednou neustál kluzkou vozovku a přes ten horizont u motorestu šel smykem a nevěděl jsem, jestli skončím ve svodidlech nebo v zaparkovaném kamionu.
IP zaznamenána

Pepa z depa

  • Příspěvků: 40
    • Zobrazit profil
Re:Předvolání > nesedící popis události
« Odpověď #71 kdy: 16 Února 2016, 20:50:12 »

tam je super aji ta rovinka od Malacek...ale už sem tam párkrát potkal soudruhy... tak to tam moc nepouštím....  :-\
...asi si udělám ve čtvrtek výlet...... :)
IP zaznamenána

ViktorN

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 143
    • Zobrazit profil
Re:Předvolání > nesedící popis události
« Odpověď #72 kdy: 16 Února 2016, 22:02:24 »

Oni na té dálnici ještě strašně rádi měří okolo Hustopeče a pak před Břeclaví.
Malacky jsou klasika, jinak poslední dobou si oblíbili i měřením neoznačenými auty, jako u nás…
IP zaznamenána

Pepa z depa

  • Příspěvků: 40
    • Zobrazit profil
Re:Předvolání > nesedící popis události
« Odpověď #73 kdy: 16 Února 2016, 22:06:25 »

přesně... před Břeclaví to na mě zkoušel české bandita.... prý že sem tam jel 158kmh..... na to sem reagoval že to není možný že tam mám celou dobu tempomat.... tak prý jenom že se tomu nedá věřit.... optal se mě na alkohol a rozloučili sme se..........
Nějak sem celý to zastavení nepochopil...asi šerif zkoušel štěstí ....
IP zaznamenána
Stran: 1 ... 3 4 [5]