když jsme u těch spotřeb a kvalit
provozuji dvě nafty, každá s ročním nájezdem 20tkm
jedno turbopředkomůrka
druhý turbocommrail
obsah skoro stejnej
jedno 80kW, druhý 160
předkomůrce je skoro jedno, co se do ní naleje, přesto na Vervu dokáže žrát míň asi o 50-70hal
vyšší rozdíl ceny je tedy již nerentabilní
Maxxmotion od OMV nedocení vůbec, ale možná jsem ji za těch 10let provozu předal trochu své averze vůči rakušákům
ven se to auto nepodívá, takže zkušenost se syntetikou nemá
commrail
na obyč naftu bez přísad ( vif ) nejede, žere o litr a půl víc a je hlučný
Verva se projevuje především v chodu motoru, spotřeba spadne o půl litru
Maxxmotion jsem zkusil jen jednou a nepozoroval extra rozdíl - proti Vervě
nejvíc mu chutná ARAL ultimate diesel, na ten je tichý, živý a žere úplně nejmíň, o dalších 0,8litru
takže v číslech to znamená spotřebu od 7 do 9,6litru/100lm
jinak poslední asi 4roky
jezdím na Eurooil + Vif diesel
drobná poznámka k tomu benzinovému vifu, nalil jsem to zkusmo do kanystru co z něj krmím motorovou pilu a ejhle, ona po druhé nádržce začla držet volnoběh, což předtím asi 5let nedělala