Tady je variant víc,
1) Uživatel je idiot a má to nastavený vysoko, protože mu to vypínač dovoluje
2) Nivelace nefunguje jak má (zejména u BMW se hodí vozit sebou imbus, protože jejich das technik je sračka)
3) Přeložená dodávka
4) Moje nejoblíbenější - stará kára, která po nehodě nebo jiném eventu potřebovala výměnu světla. Na vrakovišti chtěli pětikilo, tak jsem koupil za 299 z Kelly nový. Když takovýmu člověku řeknete, že originál carelo na felicii je dobrá parabola, kdežto z kelly se mu to hned ulomí a bude to špatně svítit, tak vám odpoví, že "to má jenom na dojetí a za měsíc to auto stejně pošle pryč" no a pak s tím jezdí tři roky. To sou ty auta co se jim světla různě klepou a svítěj každý jinam, protože ty Kelliňácký nemaj většinou vůbec žádnou regulaci a místo na 5ti šroubkách držej na třech a z toho se dva v první nerovnosti ulomí, takže to tam pak lítá.
Za svícení bych kolikrát fakt nejradši popravoval. První auto jede bez světel, jen z obrysovkama. Druhé auto jede bez světel, na mlhovky. Třetí auto jede bez světel, na DLR v parabole mlhovek, čtvrté jede bez světel s LEDkama z hobbymarketu. Vidět není ani jedno. Pokutu nedostane ani jeden. Popravil bych je všechny. Onehdá, ještě na střední, nás jednou vezl učitel ze školní akce. Nastoupil, nastartoval a první co udělal bylo že zapnul světla na obrysovku a zapnul mlhovky. Oznámil jsem mu, že se dopouští přestupku, jednak je dobrá viditelnost a není oprávněn používat mlhu a druhak pokud svítí předníma, musí ze zákona svítit i zadní (obráceně neplatí), načež už jsem na další školní akce nemusel jezdit. Proč všichni svítěj mlhovkama mě dodneska nikdo nedokázal vysvětlit. Jeden to zdůvodňoval tak, že šetří xenony, protože výbojky sou drahý. Není nad to koupit si "xenonový paket" za 45 tisíc a pak svítit mlhovkama.