Mně skoro připadá, že tam už nikdo není.
Kdyby tam nikdo nebyl, tak by asi nikdo neřešil případy platících klientů, a v takovém případě by asi toto vlákno vypadalo diametrálně odlišně, že?

Dvakrát jsem jim psal email, že již nemám zájem o prodloužení, neodpověděl nikdo. Za to ale dvakrát přišel automatický email, ať zaplatím, jestli chci prodloužit.
Ano, cca 14 dní před vypršením předplatného klientovi přijde automatický e-mail ve smyslu „dne XY Vám končí předplatné, pokud ho chcete prodloužit, uhraďte do dne XY na účet XY, jinak to nechte být“. Pak cca týden předem (pokud nebylo uhrazeno) jde ještě jeden automatický e-mail s upozorněním, že to končí za týden (pro ty, kterým to předtím spadlo do spamu, nečetli, zapomněli...). 99 % lidí na to neodepisuje a buď zaplatí nebo nezaplatí, čímž to je vyřízené. Tomu zbylému 1 % skutečně na případné e-maily typu „nemám zájem o prodloužení“ nikdo nereaguje, jelikož tím, že dotyčný nezaplatí, mu prodlouženo není – není tedy důvod, aby nám to extra psal, a není ani důvod, aby mu na to někdo odepisoval. Navíc tyto maily chodí automaticky, tzn. někdo by musel vlézt do databáze a konkrétně u dotyčného to vypnout – tak holt (v tu chvíli už de facto bývalý) klient přežije, že mu přijdou 2 automatické e-maily
