Spustili jsme testovací provoz řešení pro současné klienty a pomalu to nějakým způsobem nabíhá. Minimálně do doby ukončení testování to nebudeme prezentovat ani nabízet veřejně, a je dost možné, že ani potom ne.
Dost jsme zvažovali variantu virtuální provozovatel a nakonec jsme na základě analýz dospěli k závěru, že pokud bude ze strany správních orgánů dostatečná vůle, tak je dost velké riziko, že to pro zúčastněné skončí trestňáky (minimálně) pro podvod, provozovatel (pokud nebude hradit výzvy nebo následně generované pokuty) nakonec zahučí do insolvence, což opět znamená následné obtěžování klientů ze strany insolvenčního správce, nehledě na samotný subjekt provozovatele, kde za něj jednající osoby budou opět ve hře o obvinění minimálně pro podvod a za dluhy ručí svým majetkem. A pokud by tím subjektem fakticky byla nějaká prázdná skořápka, kde nelze na nikoho dosáhnout, pořád může nastat situace, kdy provozovatel vozidla zanikne (což paradoxně zákon nijak neřeší a lze mít vozidlo registrované na provozovatele, který přestal existovat, neexistuje žádná povinnost v tomto okamžiku vozidlo na někoho přepsat) a pak patrně správní orgány půjdou s výzvami po majiteli. Samozřejmě netvrdíme, že to nemůže úspěšně fungovat třeba roky, ale my jsme ta rizika vyhodnotili jako příliš vysoká (a proklamace některých subjektů o vedení společných řízení apod. jako čistý bullshit

) a našli jsme nějakou jinou cestu, kterou asi úplně nechceme prezentovat, protože každá díra se dá ucpat a když budeme vykřikovat do světa, kudy teče voda do podpalubí, tak samozřejmě do 1-2 let to systém típne.