V rámci předpisu ZÁSADY PRO DOPRAVNÍ ZNAČENÍ NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH, TECHNICKÉ PODMÍNKY, co vydává MD, mne zaujalo ustanovení stran rychlosti v TP 65:
9.2.3.21 Nejvyšší dovolená rychlost (č. B 20a)
Značky č. B 20a se užívá v případech, kdy je nutno s přihlédnutím k místním podmínkám stanovit hranici nejvyšší dovolené rychlosti jízdy odlišně od rychlostních limitů stanovených v obecných ustanoveních pravidel provozu. Snižování hranice nejvyšší dovolené rychlosti značkou č. B 20a se provádí postupně, zpravidla po 20 km.h -1, nejvýše po 30 km.h -1 . Při snižování rychlosti mimo obec se jako první umísťuje značka č. B 20a s číslem 80, na dálnici a SMV 100.Uchází mi něco? Na těch dálnicích je to naprosto běžný, ale mimo obec je zcela běžně jediná značka sedumdesátka. Případně kombinovaná např. se zákazem předjíždění. Jakým způsobem je to schvalovaný, když to neodpovídá podmínkám?
Rovněž co se týče zásad k označování pracovních míst na PK, TP 66, tak tam to dodržují i u přenosnejch značek (i když jinak se v TP uvádí, že obecně nejsou všecky ustanovení pevnejch značek platný i na přenosný) a na všech vzorech vždycky začínají 80, pak 60. Dá se to v odůvodněnejch případech změnit atd., takže třeba 70 a 40, nebo aspoň 60 a 30 atd., při zachování skoku o 20, nanejvýš 30 km/h. Jeden nynější další průser ze šlapek (svislá místní 70
zrušená, čili
platí obecná 90, nikde nic jinýho, a pak za křižovatkou, kam není vidět, 30 - čili z 90 na 30

) teda neokecají.