medved +1
Zóna uvnitř zóny je obecně prasárna (a zpravidla bude znamenat rozpor s § 78(1,2) ZPPK), ale technicky to platné značení je. Pokud povinnosti plynoucí z těch značek jsou slučitelné, platí zároveň (a řidič zkrátka musí mít v hlavě dostatečný buffer, aby si všechny ty zóny i aktuální úroveň vnoření pamatoval), pokud se vylučují nebo upravují totéž (smí/nesmí se stát, povolená rychlost atp.), platí ta vnitřní zóna, přesně ve smyslu "pokud místní úpravou provozu na pozemních komunikacích uvnitř oblasti není stanoveno jinak" (z ničeho neplyne, že by tou místní úpravou nemohla být opět značka IZ 8a).
V daném případě mi to přijde jednoznačné. Vnější zóna zakazuje stání mj. autobusů v noci, ale ta vnitřní z toho značkou IP 11a dělá výjimku - a jak už je diskutováno výše, B4 se na autobus nevztahuje, a časově omezená B29 na vnitřní zóně snad taky ne (pokud tedy tazatel nemá "ráno" třeba v 10 hodin a nebylo to zrovna pondělí či středa ...).
Jinak ne že by byly relevantní mozkové pochody strážníků, ale z toho lístečku plyne, že v tom spatřují porušení B29, tedy té vnější zóny (nikoliv B4 na vnitřní, i když těžko říct, když B4 v tom předtištěném katalogu vůbec nemají).