Jde o to, že když je citlivost na 60m znamená to, že jakmile něco vjede do toho kuželu vzdáleného od měřicího vozidla (60m) tak proběhne měření a po 4 krocích se uzavře závěrka na kameře. Ten svazek (kužel po úhlem 22°) má na 60m dosahu velikost 5.25m tzn že rozsah svazku je 54.75-60m. Ve svazku probíhá měření a focení. Vozidlo jelo směrem od nich takze vás museli vyfotit na tech 60m (kamera má větší zorné pole a musí být pod úhlem 19°). Jenže je to kužel tak jste mohl být i na jakoukoliv menší vzdálenost v něm. Jestli jste si pozicemi 100% jist tak určitě trvat na tom, že došlo k reflexi nebo vlastně k přehlédnutí svazku a kamery do prostoru mimo vozovku(proto vlastně asi neni na výstupu nikde klín ani svazek) protože byste musel být v těch 54-60 m vzdálený správně, nebo trvat na tom, že to měli špatně zaretovane na úhlu 22° věci je, že menší úhel než 22° je podle mého názoru vždy nemožný, on tam podle mě musí být doraz na obou stranách a tak to bude chodit v rozmezí 22°- 158°. Asi ale v případu reflexe, špatného úhlu, velkého dosahu a přitom jste změřen na 24m (pokud stáli rovnoběžně s vozovkou nebo jakkoliv mírně se odchýlili ne však ale tupě k ose vozovce) - to ještě prosím ujasněte zda je důkazů o tom jak mohli stát, by se dala postavit dobrá argumentace a snad to SO bude zajímat + to jak bylo uvedeno, došlo k presednuti řidiče.