Zdravím, nedávno se mi při ranní cestě do práce stala taková nepříjemnost. Vlastním starší auto jehož karoserie není v zrovna ideálním stavu, nicméně bez ostrých hran nebo jiných nebezpečných závad. Na výjezd do zaměstnání jsem si vybral docela nevhodnou chvíli, protože se zamnou po dvou zatáčkách vynořila PČR, neváhali a hned se rozblikali. Slečnou mi bylo oznámeno, že se jedná o běžnou silniční kontrolu. Nelámal jsem si s tím hlavu, takových už bylo, a vždycky bez problému. Každopádně její kolega si mezitím obcházel auto, po chvíli na mě zavolal jestli si myslím, že bych prošel STK, kdybysme tam spolu jeli, a oznámil mi ať si vystoupím. Zaujal ho zkorodovaný lem, zeptal se mě “co to jako má být?” na což jsem mu odpověděl že to je koroze, na to zareagoval tím, že za lem vzal, několikát s ním silně škubl a značnou část urval a hodil na zem. Byl jsem z toho v šoku, fakt jsem v ten okamžik neměl slov. Zeptal se mě kam s tím jedu, na což jsem mu odpověděl že do práce. Na to mi odpověděl že to tam mám nechat, a že auto má jet už jedině na odtahovce směrem na ekolikvidaci, a že jestli mě ještě v budoucnu zastaví, tak to budu mít za 2500,- + zákaz řízení na 6 až 12 měsíců. Slečna k tomu neřekla ani půl slova, vrátila mi doklady a jeli do pryč. Vím že mi na auto nemá absolutně co sahat, ale v ten okamžik mě to prostě nenapadlo řešit, a ceště na technickou kontrolu jsem se chtěl ideálně úplně vyhnout, tak jsem to radši nijak neeskaloval. Lem si budu kitovat abych se zbavil ostré hrany, ale zajímá mě co teď? Hned mě napadlo že si to pravděpodobně mezi sebou řeknou, že mě teď budou stavět furt a že se na korozi budou přehnaně fixovat. To se mi ve své podstatě potvrdilo, bavil jsem se o tom se známým kterého shodou okolností zastavila hlídka den po mě v noci, ten má pro změnu prorezlý přední blatník, a tomu přímo řekli že si tyto věci někam poznačujou, a že takto označená vozidla v provozu berou prioritně. Dá se proti tomu nějak bránit? Má někdo takovou zkušenost?