při návštěvě Znojma, jsem se snažil zaparkovat v centru a našel místo na Horním náměstí. Zaparkoval, zaplatil parkování a pak už jen našel lísteček za stěračem

Při příjezdu jsem za jízdy rychle luštil dodatkovou tabulku "systém parkování" (viz. foto) a už si nevšiml rezervé pro jakousi kartu

Výzva k uhrazení určené částky přišla obratem (už za 3 dny). Přemýšlel jsem nad nějakou obranou, ale vypadá to, že mají vše ohlídané.
1. Doručovali do správné datovky, takže doručeno mají
2. Na lístečku od policajta je napsáno stání od 10:41 - 10:58. Já platil parkování v 10:36 a přišel až ve 12, takže na krátké zastavení to asi neuhraju.
3. Napadlo mě zaplatit pokutu se zpožděním a pokud by ji obratem vrátili tak do 60 dnů udat řidiče. Jenže tahle taktika už asi neprojde viz citace z poučení
Určená částka uhrazená po lhůtě splatnosti, se stává přeplatkem provozovatele a bude buď vrácena ve lhůtě do 1 roku ode dne zaplacení na účet, z něhož byla poukázána, nebo bude započítána na pokutu v případě, že bude provozovatel vozidla uznán vinným z přestupku dle § 125f odst. 1 cit.zákona.
4. Vypadá to, že úřad má všechny postupy vychytané a taktika s předčasným zahájením řizení s provozovatelem taky asi nevyjde.
5. Můj poslední nápad byl udat řidiče a pak se s nimi dohadovat o špatném značení. Má tohle šanci na úspěch?
Když uhradím pokutu, mohl bych pak žádat o vrácení parkovného, které jsem zaplatil, ale nevyužil?
