30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Stran: 1 ... 3 4 [5]

Autor Téma: [WIN] "Nečitelná" RZ během sněhové kalamity  (Přečteno 20677 krát)

enzym

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 2 091
    • Zobrazit profil
Re:"Nečitelná" RZ během sněhové kalamity
« Odpověď #60 kdy: 16 Června 2023, 19:17:42 »

.....
Mohlo by se hodit (?)
Je to zásadní judikatura, rozhodně ji použijte.
IP zaznamenána
Varování: pokud jsou v příspěvku rady a názory k procesním postupům a taktikám, berte je s velkou rezervou. Jsem technik.

Hoba.rce

  • Příspěvků: 65
    • Zobrazit profil
Re:"Nečitelná" RZ během sněhové kalamity
« Odpověď #61 kdy: 19 Června 2023, 21:39:10 »

Nějaká fantazie na téma, že jsem měl a mohl vědět, že když je hnusně, auto se ušpiní, takže jsem si měl dát pozor, je to poslední, na čem se úřad může ješté točit a čekám, že to v odvolání použijí.

S touto judikaturou případný soud vyhraju, ale to neřeší, že do té doby budou papíry v čistírně.
Pomalu připravuju žalobu a zkusím i s návrhem na předběžné opatření o odložení účinku sankce do vydání rozsudku.

Žaloba bude muset být připravená, protože lhůta na odevzdání papírů je něco jako 5 dní od nabytí právní moci, které je u odvolání okamžikem doručení.V minulém případu mi ho zamítli, odpovéd přišla asi za týden, i když samotný soud, který jsem pak vyhrál, trval asi 5 let.

Osobně ale tipuju že to radši pošlou do prekluze, musí z toho cítit ten potenciální průser pro ně.
« Poslední změna: 19 Června 2023, 21:46:50 od Hoba.rce »
IP zaznamenána

Jan Novák

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 1 861
    • Zobrazit profil
Re:"Nečitelná" RZ během sněhové kalamity
« Odpověď #62 kdy: 26 Června 2023, 12:54:03 »