30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: Logicall a Vodafone  (Přečteno 1730 krát)

Quick

  • Příspěvků: 161
    • Zobrazit profil
Logicall a Vodafone
« kdy: 05 Srpna 2022, 13:47:55 »

Potreboval by som poradiť ohľadom vydieračskej spoločnosti Logicall, ktorá ma kontaktovala kvôli administratívnemu poplatku, ktorý odo mňa chcú zaplatiť a odvolávajú sa na spoločnosť Vodafone. U Vodafone som prednedávnom rušil zmluvu, na základe ktorej mi ešte poslali posledné vyúčtovanie, ktoré som zaplatil až po splatnosti, keďže som ho pôvodne prehliadol, ale všetky faktúry, ktoré mi poslali, sú už uhradené.

Pravdepodobne tú poslednú faktúru Vodafone predal Logicallu, ktorý odo mňa chce zaplatiť zmienený administratívny poplatok. Jedná sa o pár stoviek, ktoré by ma síce nezruinovali, ale z princípu im nechcem zbytočne posielať peniaze a podporovať tých vydieračov. Myslíte, že je šanca, že kvôli 3-cifernej sume sa bude táto firma súdiť alebo to len skúšajú?
IP zaznamenána

Hugo

  • Příspěvků: 892
    • Zobrazit profil
Re:Logicall a Vodafone
« Odpověď #1 kdy: 05 Srpna 2022, 16:33:18 »

Byl jste informován o postoupení pohledávky? Kdy, kým a jak?
IP zaznamenána

Quick

  • Příspěvků: 161
    • Zobrazit profil
Re:Logicall a Vodafone
« Odpověď #2 kdy: 05 Srpna 2022, 20:38:26 »

Na nezaplatenú faktúru som upozornený od Vodafone nebol. Kontaktovali ma až následne z Logicallu. Faktúru som obratom zaplatil, ale Logicall požaduje ešte administratívny poplatok.
IP zaznamenána

Hugo

  • Příspěvků: 892
    • Zobrazit profil
Re:Logicall a Vodafone
« Odpověď #3 kdy: 05 Srpna 2022, 21:42:25 »

Jak Vás kontaktovali? A co Vám přesně sdělili nebo napsali? Zkuste sem dát časovou osu.

Edit: Mířím na
§ 1882 NOZ
(1) Dokud postupitel dlužníka nevyrozumí, nebo dokud postupník postoupení pohledávky dlužníku neprokáže, může se dlužník své povinnosti zprostit tím, že splní postupiteli, nebo se s ním jinak vyrovná.
« Poslední změna: 05 Srpna 2022, 21:52:53 od Hugo »
IP zaznamenána

kdo

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 2 358
    • Zobrazit profil
Re:Logicall a Vodafone
« Odpověď #4 kdy: 05 Srpna 2022, 23:04:51 »

Logicall je banda podvodníků. V minulosti jsem se s nimi krátce utkal stran vymáhání “pohledávky” za použití obrázků (na webu) z původně bezplatné internetové databáze, která byla následně zpoplatněna. Vyhrožovali soudem, neudělali samozřejmě nic. V posledních letech vymáhají mj. pokuty za italské úřady. Pokud je mi známo, zcela bezúspěšně v případech lidí, kteří si to nenechají líbit.
IP zaznamenána

VencaS

  • Příspěvků: 4
    • Zobrazit profil
Re:Logicall a Vodafone
« Odpověď #5 kdy: 06 Srpna 2022, 11:14:44 »

Taktně ještě doporučím informovat se u VF, jestli mají fakturu uhrazenou. Cca 13 let zpět to fungovalo tak, že faktury po splatnosti se hradily na jiný účet  ::)
IP zaznamenána

Quick

  • Příspěvků: 161
    • Zobrazit profil
Re:Logicall a Vodafone
« Odpověď #6 kdy: 06 Srpna 2022, 12:53:45 »

Vodafone som kontaktoval, aby som si overil, že všetky zmluvy sú zrušené a faktúry zaplatené.

Jak Vás kontaktovali? A co Vám přesně sdělili nebo napsali? Zkuste sem dát časovou osu.

Edit: Mířím na
§ 1882 NOZ
(1) Dokud postupitel dlužníka nevyrozumí, nebo dokud postupník postoupení pohledávky dlužníku neprokáže, může se dlužník své povinnosti zprostit tím, že splní postupiteli, nebo se s ním jinak vyrovná.

Každopádne Vodafone ma neinformoval o tom, že by pohľadávku postúpil Logicallu, dozvedel som sa o tom až po samotnom kontaktovaní zástupcom Logicallu. Takže podľa NOZ som mal byť najprv vyrozumený o postúpení pohľadávky Vodafonom, čo sa nestalo, pohľadávka bola zaplatená, takže Logicall by na základe tohto faktu nemal mať právo nič žiadne poplatky voči mne požadovať. Chápem to správne?

Približná časová osa:
06/2022 - faktúra vystavená VF
07/2022 - kontakt od Logicallu ohľadom pohľadávky, ktorú som obratom ihneď uhradil, Logicall vyžaduje ešte doplatenie administratívneho poplatku
« Poslední změna: 06 Srpna 2022, 13:01:29 od Quick »
IP zaznamenána

swenak

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 677
    • Zobrazit profil
Re:Logicall a Vodafone
« Odpověď #7 kdy: 06 Srpna 2022, 13:00:02 »

Vodafone je banda ....., zrovna jsem od nich odešel, byť budu platit 2x tolik, co u nich, ale stojí mi to za to. Už od dob Oskara je ta firma prostě "jiná". Určitě bych si od nich necha vystavit potvrzení o tom, že nemají žádné pohledávky, kdy bylo vše vyrovnáno, zjistil, kdy předali pohledávku Logicallu, jestli se Vás pokusili před předáním pohledávky kontaktovat a jak.
IP zaznamenána

fu

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 3 172
  • Lidem bez naděje se lépe vládne.
    • Zobrazit profil
Re:Logicall a Vodafone
« Odpověď #8 kdy: 06 Srpna 2022, 14:37:48 »

Mam odorik a vsechny problemy v rodine a primem okoli s zmrdskou trojkou skoncili.
IP zaznamenána
„Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ – Benjamin Franklin