Zdaravím, mojí matce udělal nějaký neopatrný senior na 20 leté Toyotě v perfektní kondici (dva měsíce po regulérní STK-s čistým protokolem) ťukanec na blatníku-nic hrozného. Vinu dědek přiznal, sepsáno, nahlášeno, likvidátor nafotil a odhadl na zcela směšnou částku 5600,- při plnění rozpočtem, Stále matce navrhoval opravu v smluvním servisu nebo výše uvedený rozpočet.
Vycházel z uvedených prací-výměna blatníku a nadkolí+lakování.
Pomohl jsem mámě sepsat žádost o navýšení rozpočtu. Učinil jsem to, po dobrých zkušenostech s Uniquou po loňském ťukanci, kdy bez keců mi více než zdvojnásobili rozpočet a prachy byly do týdne na účtě. Generali se jí pochopitelně vysmála a psala něco o starém sřepu a efektivně vynaložených prostředcích.Takže auto půjde do smluvního servisu a chci vidět, jak to dokážou sfušovat za efektivně vynaložené prostředky.
Teď zvažuji, napsat na Generali dopis s tím, že tedy jejich smluvní servis jako OK, ale ať počítají s tím, že tam budu posílat svého mechanika, který bude důsledně kontrolovat kvalitu prováděných prací.
Prostě hodlám vysírat. Pokud nebude tloušťka plechu a laku stejná jako na originálu. Kontrola spár. Přesnost odstínu. V podstatě, ať se chystají ,že budu dělat potíže. Mám v sobě zakořeněnou nedůvěru v autoservisy, které neznám. Co můžou to zfušujou a ještě okradou a připraví si práci na příště. Třetí parametr je, že se musí dostat do těch efektivně vynaložených protředků. Jak ta práce může vypadat.
Já vlastně ani nevím, co potřebuji poradit? Rád bych zvrátil tu skutečnost, že auto půjde k nějakým smluvním fušerům Generali, že přijde o původní pozink blatník. Pro mého klempíru je oprava blatníku sranda a sám říkal nech na tom původní, to nic není, já to udělám, že to nebude vidět.
Jde o pár korun, ale matka to nechce dotovat, od toho je pojišťovna! Při navýšení rozpočtu, alespoň na 10 vím, že tam bude původní blatník a práce budou provedeny ve vynikající kvalitě.