30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: "Drift" a komediantská PČR kontrola  (Přečteno 5322 krát)

TheWeekendDriver

  • Příspěvků: 18
    • Zobrazit profil
"Drift" a komediantská PČR kontrola
« kdy: 17 Března 2022, 16:24:53 »

Zdravím, na těchto stránkách již přes rok pečlivě studuji a byť nemám nic odborného, čím bych mohl přispět, chtěl bych se podělit alespoň o vtipnou situaci, do které jsem se svým "pirátěním" dostal.

Pro kontext papíry na auto mám 5 let, nicméně respekt z kroje jsem skutečně nikdy neměl, tudíž s opicajty rád vždy uvolněně pokecám.

Mám takhle starého, černého bavoráka na kravení, jedu si večer z Malé Strany, na Malostranské odbočuji doleva, směr na Nábřeží. Prší, pozdě v noci, široko daleko nikde nikdo, jen v dálce na mostě světla. Blinkr, kopnu do spojky a na mokrých kamenech si jedu pomalý smyk pro radost. kolem zastávky jedu normálně, 25 km/h a odbočím na Nábřeží a v tu chvíli diskotéka a Stop  ;D .

Jsem akorát u Úřadu vlády, ovce na mě nalepená na 15 čísel, vlevo tramvajový pás - jedu dál, vyhodnotil jsem, že je zde mírná zatáčka a nechtěl bych aby nás někdo trefil. V plánu jsem měl zastavit na vyústění vedlejší silnice, cca po 150 m. Někde u vchodu do baráku agresivní siréna a zřejmá nervozita na straně posádky.

Je to delší doba, takže přímé oslovení si nepamatuji, ale poučení určitě neprobíhalo.

Pol: "Dobrý den pane řidiči, předložte mi doklady potřebné k řízení vozidla."
Já: dávám zk, tp, řp a úmyslně nedávám op
Pol: "Driftujete?"
Já: "Se omlouvám, to nevím co znamená" (v hlavě jsem točil na myšlence, že "Drift" ve slovníku není a pčr má užívat úředního jazyka)
Pol: "No driftujete, smykujete, ste neviděl Tokyo Drift?"