30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: [?] Výzva provozovateli ke sdělení totožnosti řidiče do datovky PO - PRAHA  (Přečteno 5999 krát)

frost_umnepatop

  • Příspěvků: 6
    • Zobrazit profil

Dobry den,

Jsem začátečník, zkousel jsem najit podobdy pripad na foru, ale vetsina jsou ohledne osob fyzyckych, takze potrebuji o radu.
Mam vozidlo psane na s.r.o., provozovatelem jsem ja (jednatel). Prisla mi vyzva ke sdeleni totoznosti ridice do datove schranky. Zadnou castku zaplatit nenavrchli, jenom ze mam poslat udaje ve lhute 15 dnu a nejake pouceni. Zadne info o zpusobu mereni nebo namerenych kilometrech (podle 125c bod 3. asi vim ze jde o +20kmh v obci).

Jaka by byla vchodna strategie vyhnout se 3 bodum a castce 2500? Pouzit helmuta nebo vybec se nereagovat na podobnou vyzvu? Predem moc dekuji.

viz kopie vyzvy
« Poslední změna: 25 Července 2016, 12:57:25 od frost_umnepatop »
IP zaznamenána

uziv

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 843
    • Zobrazit profil
IP zaznamenána

plikous

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 842
  • největší pyrát silnic
    • Zobrazit profil
Re:Výzva provozovateli ke sdělení totožnosti řidiče do datovky PO - PRAHA
« Odpověď #2 kdy: 25 Července 2016, 10:57:08 »

By mě zajímalo, kdo vymejšlel takovouhle šablonu, neboť z ní vůbec není patrné, na co se orgán ptá....
IP zaznamenána

msk

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 327
    • Zobrazit profil
Re:Výzva provozovateli ke sdělení totožnosti řidiče do datovky PO - PRAHA
« Odpověď #3 kdy: 25 Července 2016, 11:00:13 »

To posielaju opice a nie magosrat? Nepatri to do kosa?
IP zaznamenána
automaticky mi tykaj

frost_umnepatop

  • Příspěvků: 6
    • Zobrazit profil