Měl bych dotaz, jak je to s těma termínama, kdy musí pojišťovna plnit? Ty 3 měsíce jsou počítáný od kdy?
Nehoda nahlášena 7.7.
Nějaké kočkování o výši škody, viz vlákno. Auto nakonec dáno do servisu na opravu.
Faktury pojitovně zaslány 15.9. Uhrazena část za opravu, ale do dnešního dne stále neuhrazena část za zápůjčku vozu.
Pojišťovna si vyžádala nějaké dokumenty, jako smlouvu o zápůjčce, velký techničák, doklad o zaplacení (to jsem myslel, že je faktura), ale pojišťovna to chtěla znovu, tak jsem jí poslal potvrzení o úhradě z banky.
Neříkám, že jsem vždy doložil vše správně, ale pojišťovna vždy po dodání dokumentů nijak nereaguje a mlčí klidně 14 dní. To to vždy nevydržím a zavolám tam, tam dají urgenci likvidátorovy a ten se milostivě během pár dnů ozve.
Poslední dokumenty jsem dodával 4.10. Do dnešního dne se nikdo neozval. To jsem opět provedl urgenci na tel. lince. Přímo s likvidátorem se prý spojit nelze.
Nevím kdy to začít prudit trošku více. Jsem rozhodnut to klidně dát k soudu, ale nevím kdy se k tomu odhodlat, už mě to jednání přestává bavit.
Stížnost na ČNB zaslána, že pojišťovna nepostupuje vsouladu se zákonem, kdy musí pracovat bez zbytečného odkladu, ale počítám, že si semnou vytřou zadek, tak jako vždy, když někdo zašle stížnost na pojišťovnu.