A byl by tam nějaký zásadní rozdíl, kdyby tvoje auto jelo místo 80 těch 120?
Zcela sebekriticky uznávám, že rychlost 120 km/hod mi v zúženém pruhu na D1 vedle kamionu připadá za hranou pudu sebezáchovy. Během incidentu jsem jel tachometrových zhruba 90 km/hod. Možná bych netrefil jen zrcátko, které jsem na následující benzínce zpětně složil (díly zůstaly viset za kabely), ale třeba bych o těžítko podstavce prorazil gumu nebo by mě to poslalo vedle na kamion... Těžko soudit. V každém případě jsem tento den již v zúžení nepředjížděl 
Chtěl bych jen zdůraznit, že nechci nikomu vnucovat, jak má jezdit. Každý má pud sebezáchovy nastaven jinak a já prostě neumím rozpálit auto, když mám kolem sebe 20 - 25 cm místa. Když to zvládáte, je to OK. Já zase umím do zatáčky zacouvat s přívěsem 
A ještě jedna věc. Fascinuje mne, že někdo strašně spěchá, že v zúžení nemůže vydržet 85 km/hod (v Superbu na tachometru 90) a pak má čas na nějaké jako pomsty. Když se potkají dva blbci, vždy to smrdí průserem.
Tak těch 120 ve zúžení mi přijde v pohodě, pokud není pátek, nebo neděle odpoledne.... A když v takovém úseku předjíždím kamion, často ještě zrychlím, aby ten manévr trval co nejkratší dobu. Pls celou dobu mám levý blinkr. I ten kamioňák občas blikne pravým, že o mně ví, nebo trošku uhne na pravou stranu, tj. mi předjetí přijde bezpečné. Prostě jedu svoje, dle situace. Určitě nebudu předjíždět s mezerou 20cm, na to mám svoje autíčka přiliš rád....
Ad to trestání, řidič trestal za to, že kamioňák ve zúžení bezdůvodně zabral oba pruhy a nereagoval na blikání a troubení. Patrně mu ten trest v daný moment přišel jako důležitější, než spěch. Já bych se na to zcela jistě vysral, ale každý máme tu hranici, kdy bouchnou saze, nastavenou jinak...