Je to zvláštní. Odtah je obvykle limitován nějakými kilometry, v rámci různých "nadstandarncích" asistencí pak reálně v podstatě kamkoliv v ČR a též především dle dispozice pojištěného klienta, který o způsobu vyřešení rozhoduje - tedy např. domů, do smluvního servisu, případně k "opraváři Vasilovi". Složení na placeném parkovišti odtahové služby je velmi neobvyklé a troufnu si tvrdit, že někdy v průběhu jednání zazněl dotaz na místo složení vozidla. Případně jste něco podepsal. Tak jak to popisujete, jste klidně mohl uzavřít svůj soukromý kontrakt s odtahovkou, která vás podojila. Projděte si všechny listiny. Ale zjevně nějaké ujednání v pojistné smlouvě je, protože pojistitel chce hradit 5 dnů parkovného. Máte-li záznam hovoru, kde se až 6. den zavazuje hradit náklady bez omezení, pak bych tu hru hrál dále a žádal doplatek, případně vysvětlení, z čeho že plyne to omezení "do doby rozhodnutí o totálce". Pojistná událost není ukončena "rozhodnutím" - ale vyplacením plnění, případně jeho odmítnutím.