No nemyslím si, že by vypracovávání/flákání DÚ bylo nějak relevantní k výsledným znalostem. Já DÚ vždy flákal, v odbornejch předmětech, který mi lezly do hlavy samy jsem jejich absenci vyvažoval často nadstandardními znalostmi, získanými vlastními praktickými elektropokusy, a samostatnou četbou odborné , či polodborné literatury. Zatímco flákání DÚ z ruštiny, češtiny a matematiky vedlo pouze k obvykle o stupeň snížené známce - ale mně dvojka z matiky a ty 4ky z jazyků a chemie nevadily a upřímně řečeno, kdyby mně měl operovat doktor, kterej neumí rusky, nebo nemrská na první doboru větnej rozbor z češtiny - je mi to úplně, ale úplně fuk....takže to co píše uziv vůbec nesouvisí s tím co měl na mysli onen otec. A pravdou je , že jsem při školní docházce svých dětí zaznamenal, že někteří učitelé velmi rádi svoji neschopnost učit a dodržet osnovy, nahrazují tím, že dětem "naloží" DU a rodiče starejte se !