30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: Plneni skody pri preprave - problem  (Přečteno 4010 krát)

František Dobrota

  • Příspěvků: 363
    • Zobrazit profil
Plneni skody pri preprave - problem
« kdy: 17 Ledna 2017, 13:22:58 »

Potreboval bych poradit jake mam realne moznosti.

Zakoupil jsem zbozi v nemecku, prodavajici velmi dobre zabalil, odeslal, jenze nase mile prepravni spolecnosti maji vse na haku a zbozi dokazali rozbit. Tim jak se balik proletel nekolik metru pri dopadu se znicil roh. Rozbalovani natoceno na video, baleni velmi kvalitni, znacky krehke, nekolpit atd.

Odeslano bylo pres DHL.DE do baraku privezla PPL. Sepsana reklamace na PPL, 30 dni uplynulo, nic se nedeje a v podstate mne ppl vyfuckoval s tim, ze skodu ma uplatnit prodavajici a mne ji uhradit zpetne, coz je nesmysl, nemam na nej zadny kontakt a vzdalenost znacna. Jedna se o vec za cca 1000€. Ja mam za to, ze kdyz mne to dovezla PPL, je na tom stitek PPL, reklamaci prijala PPL, tak ze skodu ja budu uplatnovat u PPL a at si to s dhl vyridi sami. Mne vznikla skoda, ja pozaduji plneni.
Je tento nazor mylny?

Muzete mi nekdo prosim poradit jak se mam ucinne branit? Uz jednou si se mnou ppl vytrela prdel, stalo mne to 400€. Nechci to nechat vysumet do ztracena. Predem moc dekuji za radu ci napad ktery by mne pomohl domoci se adekvatni nahrady.

Toto mne po mesici odepsali z ppl.

Jedná se o zásilku, která byla odeslána z Německa, tedy zásilku do přepravy
převzala společnost DHL DE . Odesílatel má uzavřenu přepravní smlouvu se společností DHL DE, která použila naší společnost PPL CZ jako subdodavatele přepravy.
Za provedení přepravy a náhradu případné škody při přepravě však vůči Vám, jako příjemce zásilky, nadále odpovídá pouze společnost DHL DE.
Pokud došlo ke škodě na zásilce při její přepravě, máte samozřejmě nárok na náhradu škody vůči přepravní společnosti, kterou je v tomto případě společnost DHL DE.
Zápis o škodě spolu s fotodokumentací jsme společnosti DHL DE předali k vyřízení Vaší reklamace.
Nemáme však informace o tom, v jaké stadiu se vyřízení Vaší reklamace nachází. Je proto nutné, abyste se s dotazem obrátil přímo na společnost DHL DE.
S pozdravem
IP zaznamenána

opas

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 3 316
  • Carpe diem quam minimum credula postero.
    • Zobrazit profil
Re:Plneni skody pri preprave - problem
« Odpověď #1 kdy: 17 Ledna 2017, 13:27:21 »

Reklamuje ten, kdo uzavřel smlouvu na přepravu s tím, s kým ji uzavřel. Případně vám může poslat plnou moc.
IP zaznamenána

Omega

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 139
    • Zobrazit profil
Re:Plneni skody pri preprave - problem
« Odpověď #2 kdy: 17 Ledna 2017, 13:30:00 »

Domnívám se, že pokud jste současně se zbožím platil i za dopravu, opravdu je třeba to reklamovat u obchodu.

Podobná zkušenost ale v rámci ČR. Televize s uraženým rohem - reklamováno u e-shopu, rozbitou jsme odevzdali na ČP a přišla nová bez dalších nákladů.

PS: PPL mi jednou přivezla balík, který drželo pohromadě asi 50m lepící pásky s logem PPL a tvarově to vůbec kvádr nepřipomínalo. Ještě, že to bylo jen žrádlo pro psa. ;-)
« Poslední změna: 17 Ledna 2017, 13:32:57 od Omega »
IP zaznamenána

František Dobrota

  • Příspěvků: 363
    • Zobrazit profil
Re:Plneni skody pri preprave - problem
« Odpověď #3 kdy: 17 Ledna 2017, 13:39:18 »

Problem je ten, ze to nebyl eshop ale soukroma osoba a nevim zdali ji budu moci kontaktovat. Zaplacene to je samozrejme predem.
IP zaznamenána

opas

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 3 316
  • Carpe diem quam minimum credula postero.
    • Zobrazit profil
Re:Plneni skody pri preprave - problem
« Odpověď #4 kdy: 17 Ledna 2017, 13:41:15 »

V každém případě nemůžete reklamovat vy u PPL, protože s nimi nemáte žádnou smlouvu, kterou byste mohl reklamovat.
IP zaznamenána

Omega

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 139
    • Zobrazit profil
Re:Plneni skody pri preprave - problem
« Odpověď #5 kdy: 17 Ledna 2017, 13:48:02 »

Přesně tak, jak píše opas. Posloupnost odpovědnosti je PPL -> DHL.DE -> prodávající -> kupující.
IP zaznamenána

František Dobrota

  • Příspěvků: 363
    • Zobrazit profil
Re:Plneni skody pri preprave - problem
« Odpověď #6 kdy: 17 Ledna 2017, 13:52:33 »

Dekuji moc. Jinymi slovy nedostanu nic...
IP zaznamenána

Behemot

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 655
    • Zobrazit profil
    • HW World
Re:Plneni skody pri preprave - problem
« Odpověď #7 kdy: 17 Ledna 2017, 16:16:32 »

Sorry ale někde něco koupit a že nemáte kontakt, no to je vaše blbost. Zkuste reklamovat transakci u banky.

Proto je lepší používat něco kde je aspoň zdání ochrany kupujících…flíbej, alík atd.…pro prodejce je to trága, ale…
IP zaznamenána
STICKERS-CZ - nekonformní samolepky a placky