mcsoap: 5) jsem už psal, ale přes kameru v autě a ne telefon.. ale když vidím obrázky z provozu kamer v autech tak nevím jestli půjde rozpoznávat SPZ na použitelnou vzdálenost
Toto by bylo limitované pouze dobrým světlem. To už bych viděl jako lepší řešení propojit antiradar se sítí (např. pomocí bluetooth s telefonem + aplikace) a při detekci by se místo zaznamenalo a odeslalo do sítě (pro běžné uživatele by to nemuselo být ani známo = jelikož ti by viděli jen kde se vůz nachází / nacházel). Bylo by zřejmě detektor (který v základu stojí cca 20k) vytunit o tuto fíčuru (která by se teoreticky mohla dotovat z donations za používání aplikace).
nevýhodu vidím pouze u polcamu (který přeci jen pomalu mizí)
výhody oproti výše zmiňovanému "rozpoznávání dle rz":
- fungovalo by i v noci, kdy prakticky žádná kamera v té rychlosti není schopna rozlišit RZ (bez blesku či infrapřísvitu)
- fungovalo by to i na "skryté" vozy např. za svodidly či zaparkovány šikmo k ose vozovky (třeba na parkovišti v 3. řadě)
- fungovalo by to i kdyby obměnili RZ (přeci jen jsou nové octavie už 3 týdny venku a všechny RZ zdaleka nejsou známy)
Další věc relativně negativní vidím v tom, že by se časem logicky zakázaly pasivní detektory radarů (na argument se skrytou instalací odpovídám předem že existuje detektor detektorů) a pokutovaly se (vzhledem k tomuto legislativnímu kroku by tento obranný systém rychle zmizel).
Další negativum celého systému vidím v jeho neschopnosti pokrýt 100% vozidel, tedy i pokud by solidně "zobrazoval" pohyb cca 50% všech vozidel s ramery (což předpokládám že je více než dobrý výsledek), byl by stále prakticky k ničemu.
Otázka je, zda o to ty ovce vůbec stojí, půlka by byla proti protože to pomáhá akorát pyrátům aby pyrátovali ... a kdo chce tak si koupí AR za 20k a vyřešeno.