Fogyn: ty chceš nějaké relativní argumenty a sám sem taháš naprosto absurdní věc jako dálnice, kde jsou úplně jiné podmínky a předpoklady pohybu ostatních účastníků provozu.
A argumenty? To jsi vážně tak hloupý, že si nejsi schopen vyvodit následující premisu?
Ve 170 nestihnu reagovat téměř na nic nečekaného.
V 80 stihnu reagovat na mnohem více událostí jak ve 170.
V 50 stihnu reagovat na více událostí jak v 80 a mnohem mnohem více událostí jak 170
A abych uspokojil tvé nesmyslné požadavky, tak ani v těch 50ti nejsem schopen reagovat na vše.
Ale i když nestihnu reagovat na vše, tak řekni jaké budou následky v 50ti, 80ti a 170ti?
Budou menší nemyslíš a čím pomaleji pojedu tím spíše nebudou žádné, protože stihnu zareagovat.
Navíc o bezpečné rychlosti jsi tu začal ty. Pár lidí tu jen řeklo, že je to prasárna.
A sám dobře víš, že je absolutní blbost chtít po někom aby ti přesně řekl, že 87 je bezpečná rychlost a 88 už není, protože takto to nefunguje.
Bezpečná rychlost je taková, jakou si obhájíš u soudu až se něco stane.