El.podání s el. podpisem je stále pro státní správu problém.
Šlapanice náhodně posílají potvrzení podání.
I když mi po telefonu bylo sděleno, že tělo nesmí obsahovat dlouhé texty, tak oficiální stanovisko je, že podání obsahovalo "škodlivý kód" ve formě odkazu na externí obsah , a proto nebyla zaslána automatem zpráva o doručení.
Je to velmi úsměvné, jelikož žádný takový odkaz tam nebyl ( ani web prolink, ani email prolink).
Prošel jsem Vyhlášku č. 496/2004 Sb o el. podatelnách a nic o škodlivém kódu tam není.
Má smysl nějak napadnout úřad, že nesplňuje Vyhlášku č. 496/2004 Sb tím, že nezasílá potvrzení?
Jak to pojmout ? jako stížnost přímo adresovanou na SO1 nebo rovnou na SO2?A to, že jim odpověď trvá 2 měsíce je taky děs- využívají lhůty nadoraz.
Nemělo by se na stížnost odpovídat Vyrozuměním? Nebo stačí jen takový canc s univerzálním "vážený pane"?
edit: než se zeptám, hledám.. ( a nezapamatuju si to :- )
takže,
(1) Má-li stěžovatel za to, že stížnost, kterou podal u příslušného správního orgánu, nebyla řádně vyřízena, může požádat nadřízený správní orgán, aby přešetřil způsob vyřízení stížnosti (§ 175 odst. 7 SŘ).
(2) Je-li správnímu orgánu, který vyřizoval stížnost, doručen nesouhlas stěžovatele se způsobem jejího vyřízení, posoudí obsah jak po věcné a formální stránce, tak i z hlediska nových skutečností. Shledá-li důvod ke změně závěrů, vyrozumí o tom stěžovatele. V opačném případě oznámí stěžovateli, že neshledal důvody ke změně již učiněných závěrů a předá jej k přešetření způsobu vyřízení stížnosti nadřízenému správnímu orgánu, včetně stížnosti a kopie spisu stížnosti.
(3) Pokud je nesouhlas stěžovatele s vyřízením stížnosti doručen jak tomu, kdo vyřizoval stížnost, tak i jeho nadřízenému, postupuje se jako by stěžovatel požádal nadřízeného o přešetření způsobu vyřízení stížnosti.
(

Nadřízený správní orgán přešetří způsob vyřízení stížnosti bez zbytečného odkladu (§ 6 odst. 1), neuplatní se tedy 60-ti denní lhůta dle § 175. Nečiní-li správní orgán úkony v zákonem stanovené lhůtě nebo ve lhůtě přiměřené, není-li zákonná lhůta stanovena, použije se ke zjednání nápravy ustanovení o ochraně před nečinností (§ 80 SŘ).