30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - šusplech

Stran: 1 [2] 3 4 ... 6
16
Zajímavé články z internetu / Re:Ťok končí v politice
« kdy: 10 Dubna 2019, 14:55:49 »
Ještě větší blbec než jsme doufali...


Citace
V souvislosti s tím, kdo nahradí Ťoka, padala zejména dvě jména. Vedle Kremíkova i jméno ředitele stavební společnosti Colas CZ Tomáše Kronese. Obě jména zmínily jako nejpravděpodobnější kandidáty středeční Lidové noviny a Mladá fronta DNES.

Babiš si nakonec vybral Kremlíka. „Pracoval i na ministerstvu dopravy,“ řekl o něm Babiš. Kremlík je nyní náměstkem v Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových.

Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/zmeny-ve-vlade-konci-novakova-tok-babis-hrad-zeman.A190410_082639_domaci_kop

Já taky dělal na ministerstvu dopravy (jako brigádu vrátného před 15ti lety), kde že se to mám hlásit?

17
Zajímavé články z internetu / Re:Ťok končí v politice
« kdy: 08 Dubna 2019, 15:21:16 »
Po Brně jdou řeči, že by to mohl být Vokřál.... Když tak nad tím přemýšlím, tak bych se ani nedivil...

18
Zajímavé články z internetu / Re:Ťok končí v politice
« kdy: 08 Dubna 2019, 13:20:07 »
Bude, ale příčinou bude spíš to, že tam naskočí ještě větší debil než ten ČurákVohrnutej

19
Rychlost / Re:Vsetin - Potucky RAMER10 T, prekrocen o 18kmh
« kdy: 03 Dubna 2019, 16:26:09 »
Je to opravdu jen kasička. Nic jiného. Za loňský rok +18mio

Dle JDVM se v měřeném úseku stalo v období 1.1.2007 - 2.11.2017 9 nehod.
Samovolné rozjetí auta 1x
Nedání přednosti při odbočování 1x
Nedodržení vzdálenosti 3x
Předjíždění v zákazu předjíždění 1x
Nevěnování se řízení 1x
Zvěř 1x
Nedání přednosti při najíždění na hl. komunikaci 1x

Zároveň budou po vzoru Valašského Meziříčí instalovány bedny na radar v místních částech Rokytnice, Jasenka a Luh. Jeden kousek radaru bude mezi bednama kolovat.

21
Já mám zkušenost, že pro odstranění vraků nejlépe fungovala decka oleje, šikovně rozlitá na zem pod motorový prostor vraku.
No a pak už stačil teplý bonz a šup šup, většinou byl do týdne pryč.
Jiné řešení nebylo. Měli jsme v baráku prase (záměrně nepíšu nájemníka), po kterém v bytě zůstaly podělané plenky, hovna od psů, shnilé maso v lednici a venku před barákem 5 vraků.
Vždycky dojel s nějakým krámem těsně před smrtí, dojezdil ho dokud mělo STK a pak ho nechal jen tak stát.
Na vracích se akorát objevila výzva k odstranění a to bylo tak vše. Nic víc se nedělo. Ani po dvou letech.
No a unikající kapaliny to vyřešily během čtvrt roku všechno.

22
Dá se někde vyzjistit za copak byl ujížděči uložen zákaz řízení?
V novinách a na webu o něm všude čteme jako o nejhorším póvlu, ale mne by zajímalo, jestlipak mu nevystavili STOPku za nějaké pytloviny. Typu 2x po sobě tlf u ucha nebo něco takového...

23
A cenu za kandidáta na debila roku vyhrává.....

Já mám v živé paměti, když mi monocajt vypadl před auto z té jejich dodávky.
Cesta ze Všeminy do Slušovic a v Neubuzi u Greiner Packing býval úsek kde jedna obec (Neubuz) končila a druhá (Slušovice) asi za 50m začinala. Protože je to cesta široká jak kráva, a zástavba tam bývala minimální, tak se tam jezdilo lehce nad limit a monocajti toho rádi využívali.
No a tak si jedu, vidím tu monocajtskou dodávku, dávám si bacha. Když najednou cca 50-100m od dodávky, se otevírají její dveře a z ní se od řidiče spěšně souká ven monocajt, aby zastavil auto, které se za mne přiřítilo výrazně nadlimitní rychlostí.
No co čert nechtěl, zamotala se mu noha do pásu a předemnou předvedl nádherného placáka hubou rovnou o zem. Přímo mě před auto. No naštěstí jsem byl pozorný, doproti nic nejelo, tak myška a pokračoval jsem zlomený v pase, s hubou od ucha k uchu, dál do práce... Jediný co mne mrzelo, že jsem tou dobou ještě neměl kameru v autě. Na YT by to mělo tak milión shlédnutí a já jsem mohl být rentiér :D ;D

24
Zajímavé články z internetu / Re:Brno - rezidentni nevjezd
« kdy: 03 Září 2018, 10:56:51 »
Opět malé pokračování.
Minulý týden jsme se opět zúčastnili rokování na Zvonařce. Systém do cca 27.8. relativně fungoval. Bohužel po zmíněném datu šlo opět vše do (_!_)
Někdo se v tom začal vrtat, předělávat, měnit apod...
Bylo nám slíbeno, že nejpozději 1.9.2018 vše bude stoprocentně odladěné, ve finální verzi a půjde se systémem plnohodnotně pracovat.

Situace 3.9.2018:
Systém funguje i nefunguje, pořád se v tom někdo vrtá. Co šlo jednu chvíli editovat, o deset minut později editovat nejde. Ze systému mizí RZ, pak se tam zase náhodně objevují. Místo RZ se objevují nějaké nesmyslné znaky. RZ nelze měnit (připomínám, že naše společnost disponuje vnitroblokem se svými parkovacími místy) a to nám bylo nám slíbeno, že to půjde libovolně. A aby toho nebylo málo, tak jim ještě "padají" servery a do systému se kolikrát nejde ani přihlásit.

Ale že to bude stát za vyliž prdel, tak s tím asi počítali a nechali dnes ráno udělat z dálnice D1 u Brna parkoviště, aby lidi nemuseli do centra a složitě zadávat RZ do systému.

25
Zajímavé články z internetu / Re:Brno - rezidentni nevjezd
« kdy: 20 Srpna 2018, 11:23:32 »
@Lerion

Ano opravdu chtěli TP a ne ORV. I když do té doby než je seženu, tak může proběhnout nějaké další školení a budou po mě chtít ORV.
Já už se jenom bavím.

------

BTW mi bylo krásně vysvětleno jak je to s tím Vyhrazeným parkovacím stáním.:
VPS se měly se zavedením Rezidentního parkování úplně zrušit, ale Flamiková ve snaze nahonit si politické body si prosadila, že v nějaké upravené formě 7-19hod zůstanou (peníze narozdíl od aut, MČ nesmrdí).
A tak si platím zábor a i kdybych jej využil jen 1 minutu denně, tak zaplatím plnou palbu á 50.000,-/rok/místo, protože výpočet je za METR a DEN.
Tj, žádné peníze vracet nebudou a pokud budu chtít na VPS parkovat mimo 7-19, tak si navíc na každé místo budu muset přikoupit přenosné abonentní oprávnění á 24.000,-/rok/1ks oprávnění

26
Zajímavé články z internetu / Re:Brno - rezidentni nevjezd
« kdy: 20 Srpna 2018, 09:39:53 »
Tak jsem si minulé pondělí, po návštěvě úřadu říkal... Vítězství!!! Už chcou doložit jenom seznam RZ a pověření, že můžu jednat za firmu k vyřízení rezidentního vjezdu.

Tak to všechno oběhám, pověření si vyřídím, RZ sepíšu a s balíkem papírů vítězoslavně vyrážím ve středu na úřad pro vystavení povolení k vjezdu.

Cha, chyba! Óóó jaké bylo mé překvapení  ;D , když mi slečna sdělí, že měli další školení a mimo pověření a seznamu RZ, budu potřebovat ke všem RZ doložit ještě Technický průkaz.
Ale prej jak už je budu mít v sytému jednou zadané, tak si je budu moct smazat a místo nich zadat jakokoukoliv RZ uznám za vhodné (na to už techničáky potřebovat nebudu)
Jdu tedy otravovat Škofin, aby mi poslal techničáky od všech firemních aut a já je mohl milostivě předložit vrchnosti ke kontrole a schválení.

Chcete zažít Kocourkov? Zajeďte si do Brna.

28
https://jihlava.idnes.cz/kamery-jizda-na-cervenou-pokuty-odbor-dopravy-jihlava-magistrat-mestska-policie-soud-g4n-/jihlava-zpravy.aspx?c=A180814_141443_jihlava-zpravy_evs

Citace
„Jedná se o ojedinělý případ,“ prohlásil Ján Tinka, vedoucí odboru dopravy jihlavského magistrátu.
Zároveň si je ovšem velmi dobře vědom toho, že na základě průlomového rozhodnutí se mohou hlásit další řidiči, kteří budou chtít peníze za zaplacení pokuty zpátky.

„Co vám na to mám říct. Ano, pokud se na nás někdo obrátí, tak to budeme individuálně řešit s krajským úřadem, ale že bychom vraceli pokuty nějak hromadně, to asi ne,“ uvedl Tinka.

Tak penízky vybírat to jo, ale vracet je, se už nechce.

Rozsudek zde:
http://www.nssoud.cz/files/SOUDNI_VYKON/2018/001510As__1800036_20180613135834_20180614142018_prevedeno.pdf

29
Zajímavé články z internetu / Re:Brno - rezidentni nevjezd
« kdy: 08 Srpna 2018, 16:39:14 »
@pk202
No vřelo to ve mně pěkně. Hlavně ta arogance s jakou vystupoval, ale co bych si na takovém hňupovi vzal.Spíš by mi ještě přišili napadení ouřední osoby  ;D

@2M
S těma pokutama je blbý to, že Škofin (VW Financial service) to vůbec neřeší a rovnou platí. Ačkoliv jsem poukazoval na protiprávní jednání, protože dle mne by měl Škofin vznést dotaz na řidiče a toho následně udat úřadu. Asi ještě nestihli nasrat žádnou šajbu, a tak se ve firmě razí praxe zaplať a drž pysk.

@Behemot
Tenhle judikát o přístup k majetku se snažím, zatím neúspěšně najít. Nemáte ho?

@Lerion
Neporadí si s tím nijak. Při jejich bohorovnosti vymyslí nějakou výmluvu a pošlou Vás tam, kam slunce nesvítí. Tj. => (_!_)

Každopádně máme tento týden další jednání, tak jsem zvědav jestli už stihli proškolit zaměstnance, nebo jestli si pojedou stále to svoje jako kolovrátek.
BTW pro nás a i pro Magorstát by bylo nejjednodušší posunout začátek "Brněnského nevjezdu" o 20m dál a tím by se pro nás vše vyřešilo. Pochybuju ale o tom, že tam někdo má selský rozum, používá ho a byl by ochoten přistoupit na nejjednodušší řešení.

30
Zajímavé články z internetu / Re:Brno - rezidentni nevjezd
« kdy: 06 Srpna 2018, 16:40:24 »
Tak jen taková drobná aktualizace:
Došli jsme na Zvonařku a jali se řešit vjezd do našeho vnitrobloku, který je uvnitř rezidentního nevjezdu.

1.)Po sdělení adresy a položení dotazu jak se dostaneme k vjezdu do našeho vnitrobloku, resp. co máme udělat pro to abychom se tam dostali, byla první reakce slečny na informační přepážce: "Na to je odborník tady kolega a až to položí, tak Vám řekne co a jak" Následovalo cca 10 minut čekání než se kolega vykecá do telefonu.

2.) Aby nám vystavili povolení k vjezdu, chtějí po nás kolaudační rozhodnutí o tom kolik je zbudovaných parkovacích míst. Vystavení povolení k vjezdu je zadarmo. Do systému nasypou počet míst a my bychom si je potom mělí spravovat sami. Pokud k nám přijede návštěva, musí si zavolat předem, abychom její RZ zavedli do systému. (Už se těším, jak nám budou chodit flastry od Škofinu, protože ředitelé firmy na nějaké nahlašování serou. Prostě přijedou a jsou tu.)

3.) Během tohoto měsíce (srpen) se vyvine, nebo teda možná vyvine aplikace do telefonu, ve které půjde spravovat svůj osobní účet.

4.) Oficiálně máme nějaký počet míst, ale aut se tam vleze více. Na to nám bylo řečeno, že o co si zažádáme to dostaneme. Tak se ptáme, proč tedy po nás chtějí kolaudační rozhodnutí? Odpověď: "No zas to nemusíme tak hrotit ne?"

5.) 3 vyhrazená parkovací stání u budovy, zaplacená v režimu 24h denně. Jak to  s nimi bude? Budete nám vracet peníze? Zaplatili jsme 50tis á rok za jedno místo a teď nám došel dopis, že je budeme moct využívat pouze 7-19 a po té si tam může zaparkovat kdokoliv kdo má rezidenční parkovací kartu. Odpověď: "To my neřešíme, to si řeší každá městská část sama. Musíte si tam zajít."
Teď trošku odbočím. Zašli jsme si tam, paní co to řeší je dlouhodobě nemocná, nikdo jiný o tom nic neví. Máme si zkusit zavolat tento týden, že by prý měl nastoupit nějaký zástup.

6.) Obloukem se vracíme zpět k papírům potřebným k vyřízení vjezdu a jak to celé bude probíhat (zadávání RZ do systému, mazání RZ ze systému atd...)

7.) Dodavatelé si musí vyřídit povolení k vjezdu sami a nebo jezdit v časech určených pro zásobování.
Ano dalo by se to zásobování obejít tím, že zadám RZ dodavatele do systému jako návštěvu a tak si může přijet kdy chce. Problémem bude, když parkoviště bude plné a tudíž nebudu mít volný chlíveček na další RZ.
Pokud přijedou v jiný čas a nebudou mít RZ v systému = automaticky flastr. Prý když si zvládla vyřídit povolení Coca Cola, tak si to povolení může vyřídit aj malý živnostník. Úřad to nezajímá, není to prý jeho problém.
Nahazujeme možnost přenosného parkovacího oprávnění s tím, že by to auto zastavilo na Vyhrazeném parkovacím místě před budovou, které si platíme (3x 50tis/rok). Jo není problém, ale za 24tis/1 rok za jedno přenosné oprávnění.

8.) Nyní do toho vstupuje jeden takový šašek a začíná nám vše co jsme se prozatím dozvěděli, převracet naruby.
Dodavatel má dojít s objednávkou na úřad a zařídit si povolení na základě toho, že předloží objednávku na dodávku zboží. Argumentujeme, že ale pokaždé přijede jiné auto. Reakce: To je chyba, má jezdit jenom s jedním. Nebo to máme vyřešit za dodavatele tak, že nám dá plnou moc a my mu to povolení vyřídíme.

9.) A teď začíná pořádná legrace. Dodavatele pouštíme k vodě, protože nejsme schopni se dobrat nějakého jednoduššího řešení.
Nyní řešíme vjezd do vnitrobloku a parkování aut (služebních i soukromých->"benefit") Chce se po nás, abychom vystavili nájemní smlouvu na místo ve vnitrobloku a každý jednotlivý zaměstnanec si bude muset vyřídit REZIDENTNÍ VJEZD sám (Rozpor s tím co nám řekla před chvílí slečna) Pouze Firemní služební auta si vyřídíme MY sami, pro ostatní zaměstnance a jejich soukromá auta pouze na základě ověřené plné moci.
Říkáme OK, pro zaměstnance vjezd vyřídíme a pak budeme moct to jeho místo pustit podle potřeby (dovolená, služební cesta, dlouhodobá nemoc) přepustit někomu jinému. Prý nelze, protože neuvidím jeho RZ v databázi, protože si povolení vyřizoval sám a pouze on sám bude moct změnit RZ v systému za jinou. Na to kontrujeme, že je to pěkná blbost, protože MY rozhodujeme o tom kdo v garážích místo má nebo nemá a tudíž potřebujeme spravovat všechna parkovací místa které tam máme. Na to je nám řečeno, že abychom mohli mít soukromá auta v databázi, tak bychom museli mít smlouvu, že naše firma využívá soukromá auta ke služebním účelům.
Čili, že by nám dali např 10 míst jako služební a 24 jako soukromá. S tím, že pokud ale nebude alespoň jedno z těch 10ti služebních pryč (byť soukromých je momentálně v garáži 15), tak tam návštěvu nezaparkuju, protože oficiálně pro návštěvu nemám místo a tudíž si má návštěva zaparkovat v parkovacím domě a dojít pěšky navzdory tomu, že mám v garáži 9 volných míst.
Chlap už začíná být nasraný a jede mu pěkně huba. Obviňuje nás z toho, že se snažíme systém ochcat a s parkováním vydrbat. Podmínky jsou nastavené a já je nemám ohýbat podle toho jak potřebuji. Začíná mi skákat do řeči, na konkrétní dotazy neodpovídá a nasraně mi říká, že mi chtěl něco říct, ale prý když mu pořád skáču do řeči, tak se se mnou už nebude bavit.
Po chvíli se vrací a nakonec připouští, že bych si mohl všechny vjezdy mohl spravovat sám, ale že aplikace je nastavená na maximálně 4 změny RZ za rok a že víckrát to neumí a nejde to.
Odcházíme s tím, že prý to možná půjde, že prej neví, že aplikace nefunguje a stránky ještě neexistujou a že budou možná za 14 dní.

No a tak to tady v Brně máme.

Stran: 1 [2] 3 4 ... 6