30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - j0hn

Stran: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 18
61
Máte fakturu za odtah, následnou opravu nebo někoho, kdo by dosvědčil, že Vám pomáhal vozidlo odstranit?

62
Potřebuji poradit - rychlost / Re:Výzva, platba, příkaz
« kdy: 15 Května 2020, 07:30:46 »
Co tahle možnost?

Dostavit se na ÚJ. Vyžádat si lhůtu na prostudování podkladů pro vydání rozhodnutí. To je nejméně 5 dní. Vyjádření poslat emailem bez ověřeného podpisu na podatelnu. Po dalších 5 pracovních dnech poslat vyjádření poštou. Včetně víkendu a cesty poštou je to 13 dní.

63
Rychlost / Re:Polcam - příprava na ÚJ
« kdy: 15 Dubna 2020, 13:06:27 »
Vypůjčil jsem si značnou část žaloby pana kdo a spáchal odvolání, které přikládám.

ÚJ i výslech svědka jsem nahrával dvěma telefony. Jako na potvoru je mizerně slyšet právě dočíslování listů ouřadou při ÚJ. Přikládám originální a zesílený záznam. Je rozeznat, co se tam děje?

64
Sněmovní tisk hír.

Policie a měšťáci budou mít právo projednat příkazem na místě. Nikde tam nevidím, že by narušitel přišel o právo nesouhlasit.

Bude to ale výhodnější i pro narušitele:
Rovněž pro obviněné z přestupku je navrhovaný postup výhodnější, neboť jim umožňuje zaplatit pokutu na místě, a vyhnout se tak vedení správního řízení, které by i pro ně znamenalo vznik dalších nákladů spojených s komunikací se správním orgánem, případně vyvolávalo potřebu dostavit se ke správnímu orgánu.

Zneužití se také bát nemusíme:
Navrhovaný zákon není spojen s žádnými korupčními riziky. Dochází sice k dílčímu a přechodnému rozšíření pravomoci obecní policie a Policie České republiky, nicméně možnost zneužití je minimalizována vnitřními procesy kontrol a též kontrolou ze strany veřejnosti obdobně jako v jiných případech, kdy Policie České republiky a obecní policie rozhoduje o přestupcích příkazem na místě.

Že by si tím úřady chtěly navyšovat rozpočty také nehrozí:
Nepředpokládají se žádné dopady na státní rozpočet, ostatní veřejné rozpočty, na podnikatelské prostředí České republiky. Nepředpokládají se ani sociální dopady, včetně dopadů na rodiny a dopadů na specifické skupiny obyvatel, zejména osoby sociálně slabé, osoby se zdravotním postižením a národnostní menšiny.

Sice je max pouhých 10 kKč, ale mohla by stačit i domluva:
S ohledem na potřebu zvýšit účinnost nařízených opatření, respektive zajistit jejich dodržování, se jeví žádoucí, aby Policie České republiky a obecní policie mohla uvedené přestupky vyřešit přímo na místě uložením pokuty (nepostačí-li domluva).

65
Jiné / Re:Držení "dotykový" telefon
« kdy: 06 Dubna 2020, 15:01:15 »
Předvolání k ÚJ tedy doručeno správně.
Obviněný se buď omluvil a souhlasil s projednáním v nepřítomnosti. Nebo nedostavil bez omluvy, pokud bude tvrdit že neemailoval ani netelefonoval.

Podle protokolu z ÚJ nebyli vyslechnuti svědci. Samotné oznámení by, u přestupku nezaznamenaného technickým prostředkem, nemělo SO stačit. Je to tak?

66
Jiné / Re:Držení "dotykový" telefon
« kdy: 06 Dubna 2020, 12:33:48 »
Ve soupisu dokumentů je i fotodokumentace. Tu nemáte?

67
Jiné / Re:Držení "dotykový" telefon
« kdy: 03 Dubna 2020, 17:17:28 »
To by se SO líbilo. Prohlásí, že cajti nemaj důvod lhát, kdežto vy jo.

Trvejte na ÚJ. Tam je velká šance, vhodně volenými otázkami, najít rozpory ve výpovědích PaChů. Pro SO pak bude těžší tvrdit, že PaChové jsou neomylní.
Větší časová prodleva mezi spácháním domnělého skutku a konáním ÚJ Vám hraje do karet. Většinou je výslech PaChů i zábavný zážitek.

Dejte si pozor, aby Vás SO nějak nenatlačil do toho, že se vzdáte práva na ÚJ.

Nahrajte sem vše, co k tomu máte. Pozor na důkladnou anonymizaci.

68
Okresní soud se nevypořádal s žalovatelem navrženými rozsudky v podobných věcech.

ÚS mu to v rozsudku II. ÚS 4029/19 omlátil o hlavu.

28. Nejde tedy o to, že by se předmětný senát soudu nemohl od existující judikatury nikdy odklonit, ale měl by tento odklon právě ve vztahu k již existující judikatuře - natož pak k judikatuře vlastního soudu - přesvědčivě vysvětlit, k čemuž však v nyní projednávaném případě nedošlo (obdobně srov. cit. nález ze dne 26. 2. 2019, sp. zn. III. ÚS 4129/18). Zvláště za situace, kdy stěžovatel okresnímu soudu plnění požadavku na předvídatelnost soudního rozhodování „ulehčil“ tím, že mu sám předložil rozhodnutí obecných soudů v prakticky totožných věcech, kdy bylo jeho žalobnímu návrhu vyhověno, se měl okresní soud těmito důkazními návrhy zabývat a zejména se vypořádat s odlišnou argumentací, které se stěžovatel dovolával.

29. Pokud okresní soud ve vyjádření k ústavní stížnosti poukazuje na nezávislost soudců a jejich vázanost pouze zákonem, z čehož dovodil, že není vázán právním názorem jiných soudů (s výjimkou odvolacího) a proto považoval za nadbytečné provádět důkazy navrhovanými rozhodnutími jiných soudů, je třeba uvést, že jakkoliv je rozhodování soudů založeno na vrchnostenském principu, je nanejvýš významné, aby byla soudní rozhodnutí přesvědčivá. Akceptace a legitimita soudů v podmínkách právního státu totiž nemůže být primárně založena na jejich mocenském působení, nýbrž na přesvědčivosti argumentace. Nezávislost a nestrannost soudů a soudců by proto neměla být vykládána tak, že se soudci nemají nechat „ovlivňovat“ jinými právními názory, nýbrž že předložené (alternativní) názory, pokud se s nimi neztotožní, mají co nejpřesvědčivěji vyvrátit, tedy překonat vlastní a kvalitnější argumentací. Zmiňovaná nezávislost soudců představuje pojistku proti jejich nepřípustnému ovlivňování ze strany jiných mocenských složek a také rozličných soukromých zájmů. Určitě však nemá být interpretována jako možnost soudců zcela ignorovat odlišné právní názory, které předestře účastník řízení. Jednoduše vyjádřeno, nezávislost soudců je systémová a zcela nezbytná podmínka efektivního fungování justice, nikoliv výraz intelektuální nadřazenosti soudců.

30. Tyto závěry Ústavního soudu přitom nelze interpretovat tak, že i v projednávané věci mělo být stěžovatelovu uplatněnému žalobnímu nároku vyhověno. Podstata tohoto nálezu spočívá v povinnosti okresního soudu stěžovatelem předložené důkazy, jež mají jednoznačně potenci ovlivnit rozhodnutí soudu, provést a následně se s nimi vypořádat v odůvodnění meritorního rozhodnutí ve věci. Přitom samozřejmě nadále platí, že názory ostatních obecných soudů mimo instanční závaznost nejsou pro rozhodnutí okresního soudu formálně závazné, okresní soud se s nimi však musí vypořádat a své závěry musí řádně odůvodnit. S nadsázkou řečeno, obecné soudy mají „soutěžit“ při plnění svého dominantního úkolu ochrany základních práv (čl. 4 Ústavy) a překonávat alternativní právní argumentaci, pokud se s ní neztotožňují, a nikoliv před ní „zavírat oči“.

70
O ty jde (v tomto případě bohužel) v první řadě.....takže třeba proto aby pár zmrdů nepřišlo o prachy za lyžovačku v centru eipidemie teď holt přijde o násobně větší prachy kadeřnice,pingl nebo prodavač kterým v rámci nouzového stavu zakázali pracovat.

Způsobil tímto opatřením stát výše uvedeným škodu? Pokud ano, pak by měli mít nárok na náhradu škody podle § 36 Krizového zákona

Ale možná si to představuju jak Hurvínek válku.

71
Jiné / Re:předvolání STOPka
« kdy: 19 Března 2020, 08:10:00 »
A mám čekat na Usnesení než to pošlu že ano? 

Ano. Počkejte na Výzvu k doplnění odvolání. V něm Vám SO určí novou lhůtu pro doplnění. Přebírejte poslední den, nebo nechte vhodit do schránky. Lhůta může být stanovena jako X dní od doručení.

72
Jiné / Re:předvolání STOPka
« kdy: 17 Března 2020, 19:30:06 »
Poslední den je podle kalkulačky dnes.

Správní řád umožňuje podat podání emailem. Musí se potvrdit do pěti dnů. § 37 4) 500/2004 SprŘ. Není potřeba do toho tahat nouzový stav.


73
Pokud se nepovede úřadu doručit Vám rozhodnutí vydat rozhodnutí do roka od zahájení SŘ = vydání příkazu, pak nastává prekluze.
Je tedy potřeba se pokusit oddálit vydání rozhodnutí.

Edit: oprava po upozornění pana Číkuse. Díky.

74
Jiné / Re:Průjezd kruhového objezdu v protisměru
« kdy: 10 Března 2020, 09:10:29 »
Anonymizace nefunguje. Začerněné části sice nevidím, ale lze je označit a zkopírovat do schránky.

Chce to udělat jinak.

75
Rychlost / Re:Boj ve správním rize i
« kdy: 26 Února 2020, 08:58:25 »
Jak tu proběhl názor zaplatit 600 a vyhýbat se radarům nesouhlasím . Občas jedu přes místa , kde ani nevím kde jsem natož kde je radar. A jak jsem psal řídil bratránek a nebudu bonzovat rodinu a nechci nést zodpovědnost za dospělého člověka s ŘP. Příště by mi také nemusel pomocí .

Mě se to také nelíbí. SprDel je ale postavený právě tak, aby se proti tomu nedalo bránit. Pokud se nepodaří prokázat přestupek řidiči, pak lze překlopit na SprDel. Tam už je ale o hodně ztížená obrana, protože stačí, aby jednání vykazovalo znaky přestupku. Zda se měřilo podle pravidel a podobně už v tu chvíli není podstatné.

Občas to lze uhrát na chyby správního orgánu (SO). Proto je ale potřeba znát celý spis. Anonymizujte ho a nahrajte sem. Není to záruka, že se do něj někdo podívá natož že tam něco najde. Bez toho ale máte jistotu, že tam nikdo nic nenajde.

Jedna z možností, jak přimět SO k chybě, je nahlásit řidiče tzv. Helmuta, Deadmuta, ale i sebe. Lze to ale nejpozději do doby, kdy SO překlopí na SprDel. Toto už není ve Vašem případě možné, protože ve SprDeli jste.

SprDel - zkratka z původního "Správní delikt", nyní "Odpovědnost provozovatele vozidla"

Stran: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 18