30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - j0hn

Stran: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 18
181
Vyjádřit jste se mohl před vydáním rozhodnutí. Tzn. do deseti dní ode dne provedení důkazů mimo ÚJ.
Píšou to v bodě 2), který se jmenuje "Poučení o možnosti vyjádřit se k podkladům pro vydání rozhodnutí".

182
Jízda na červenou, pásy, světla / Re:Jízda na červenou strategie
« kdy: 20 Prosince 2018, 08:06:46 »
V souboru 7.jpg není anonymizováno jméno provozovatele.

183
Potřebuji poradit - ostatní / Re:STK - kecy technika
« kdy: 20 Prosince 2018, 07:17:39 »
Chceme koupit nějaký větší auto. Ducato, Jumper nebo tak. Jako takovou pankáčskou obytku. Líbí se nám sedačky ve 2. a 3. řadě ne jako lavice, ale jednotlivý sedačky uchycený v montážních lištách v podlaze. Aby se daly nechat dvě sedačky v druhý řadě a dozadu hodit stlučenou postel.
Není jich moc, ale nějaký se objevujou. Našel jsem jedno pěkný. Dokonce s vyhřejvanou podlahou:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=271539190&source=email
Od Helmuta jsem si nechal poslat Fahrzeugschein - techničák. Přišel jsem s fotkou na registr vozidel. Přihlásíte mi to? Má to v papírech devět míst? Pak není problém.
Pak jsem šel na STK. Že bych rád mluvil s technikem co dělá dovozy. Ukazuju fotku, techničák. "Jo pane. Přestavba vypadá dobře. To nedělal žádnej pitomec. S tím nebude problém. Ukažte mi to ještě jednou. Tak to pane nepůjde. V techničáku to má kategorii N1 (vozidla pro přepravu nákladu) a ta může mít max 6 míst. Leda by Vám to v Německu přepsali na M1 (vozidla pro přepravu osob)." Ještěže si toho všimnul, skoro jsem měl na dvorku sice pěkný, ale nepřihlásitelný auto za skoro třista tisíc.
Když jsem to vyprávěl, tak jeden kamarád řiká "Mám spolužáka v DEKRA. Zeptám se". Prej by u nás změna z N1 na M1 byla možná, ale musel by spolupracovat importér. Protože po přestavbě má auto jiný emise.
Takže tak. V Německu se řešej čepy. U nás písmenka.

185
Zdravím,

nepředpokládám, že by se na takto základní otázky stála fronta na odpovědi.
K vyhledávání dva tipy. Vyhledává se v části, kde jste. Pokud chcete prohledávat celé fórum buďte až nahoře. Dá se použít i nějaký jiný vyhledávač např. Google, kde si omezíte vyhledávání na doménu 30kmh.cz

K Vašemu dotazu.
SO může ale nemusí ústní jednání nařídit. Vy se ho nemusíte zúčastnit. Své návrhy můžete poslat písemně.
Bez znalosti spisu se bojuje velmi špatně. Spis na dálku se z SO většinou dostat nedaří. Na fóru je vlákno, kde někteří členové nabízí nahlédnutí do spisu - síť nahlížečů.
Ve spisu můžete najít chyby na kterých se dá vyhrát.
Odvolává se až proti rozhodnutí ke krajskému úřadu skrz SO1. Ten spolu s Vaším odvoláním posílá spis.

186
Ouřada MHMP vydal rozhodnutí 23. listopadu loňského roku. V DS ani ve schránce se od té doby nic neobjevilo.

Vlákno jsem pročetl a vše se zdá anonymizované. Lze tedy přesunout do ukončených.

Má cenu pošťouchnout SO, aby vydal usnesení o zastavení řízení dle § 86 250/2016?:
Zastavení řízení
(1) Správní orgán usnesením zastaví řízení, jestliže
h) odpovědnost za přestupek zanikla


Děkuji za rady a hlavně za fórum jako takové.

187
Nedopravní tématika / Re:Těžíte Bitcoiny?
« kdy: 26 Listopadu 2018, 07:11:18 »
Ono to možná nebude úplně od věci, ale rozhodně ne s 650 W topítkem.

Při opravdu velkém odběru se cena ještě sníží, protože eko-daň (Cena na podporu elektřiny z podporovaných zdrojů) se počítá podle dvou variant a účtuje se ta nižší. První je fixní cena za 60 haléřů za kWhod s DPH. Druhá je paušálně za velikost jističe. Počet fází x proud x 12 měsíců * 18 bez DPH. (3 x 25 x 12 x 18) + DPH = 19600 Kč/rok. 19600 Kč za rok / 600 Kč/MWhod = 32,7 MWhod / rok = 3,7 kW průměrného odběru.  V případě 3f 25 A jističe se to láme při 3,7 kW průměrného ročního příkonu.

Pokud bych na mining vyhradil jednu fázi, což je 5,7 kW, tak mám 2 kW bez daně. Cena by pak klesla o dalších ca 20 haléřů a výsledek je 1,7 Kč/kWhod ve dne v noci za deště i sucha.

Pokud bych využil všechny tři fáze, tak mám ca 17 kW z toho 13 kW bez eko-daně a pak jsem pod 1,5 Kč/kWhod.

Je otázka, zda se to nerozchází z podmínkami připojení k distribuční soustavě. A chtělo by to nahlásit minimálně na protidrogovém, protože po prvním vyúčtování by nám vyrazili dveře při hledání pěstírny trávy.

Na druhou stranu by se dal mining použít na krytí odběru pěstírny a to by ekonomiku projektu mohlo povznést do netušených výšin;-)

Ceny jsou staré, ale pro ilustraci stačí. Recykloval jsem svůj rok a půl starý příspěvek do jiného fóra.



-------
Edit na základě dalších příspěvků: Toto nemá být návod. Pouze jsem se snažil být vtipný.

188
Patrně máte na mysli článek 10:

3.   Pro účely volného oběhu uzná každý členský stát doklad vydaný stanicí technické kontroly nebo příslušným orgánem jiného členského státu v souladu s odstavcem 1.

Díky všem za odpovědi.

189
Zdravím,

právě jsme přivezli pětileté auto z Německa, které má čerstvou německou technickou. Žiju v tom, že od poslední novelizace umožňuje zákon použít při přihlášení doklad o technické z ciziny. Na Bohdalci ale technik tvrdil, že cizozemský protokol musí obsahovat všechny položky jako na tuzemském protokolu a navíc musí být úředně přeložen. To už je jednodušší udělat dovozovou technickou.

V zákoně 56/2001 stojí:
§ 6.....
5. osvědčení o schválení vozidla s platností ve všech členských státech,
b) doklad o technické prohlídce, jde-li o provozované silniční vozidlo, s výjimkou silničního vozidla registrovaného v jiném členském státě, u něhož ode dne jeho první registrace neuplynula ke dni podání žádosti lhůta pro první pravidelnou technickou prohlídku podle § 40 (pozn. v § 40 se řeší 4 roky pro nové auto a pak každé dva roky); dokladem o technické prohlídce je

1. doklad o provedení pravidelné technické prohlídky v jiném členském státě, ve kterém je vozidlo registrováno, nemá-li vlastník povinnost zajistit provedení technické prohlídky podle § 5a,
.......

Povinnost podle § 5a mi ale taky nevychází:
§ 5a

(1) Před podáním žádosti o zápis silničního vozidla do registru silničních vozidel zajistí vlastník silničního vozidla jeho přistavení k technické prohlídce za účelem zápisu silničního vozidla do registru silničních vozidel, jde-li o vozidlo, které je registrováno

a) v jiném než členském státě, nebo

b) v jiném členském státě a ode dne jeho první registrace v jiném členském státě nebo ode dne provedení pravidelné technické prohlídky bezprostředně předcházející podání žádosti uplyne ke dni podání žádosti lhůta pro první nebo následnou pravidelnou technickou prohlídku podle § 40 nebo vlastník silničního vozidla nemá doklad o provedení pravidelné technické prohlídky bezprostředně předcházející podání žádosti.

Klíčové slovo "překlad" jsem v zákoně nenašel.

Víte někdo, jak to tedy je? I kdybych měl pravdu, tak je otázka jestli jít do pře, protože čekat 30 dní na značky není zrovna motivace.

A nakonec trochu fantasy. Víte někdo o obci s rozšířenou působností v okolí jihu Prahy, kde by s protokolem německé technické nedělali ofuky?

Díky za případné odpovědi.

190
Proč by nemohla jedna osoba provozovat více vozidel?

191
Možná v případě klasického leasingu. V případě operativního leasingu bych se zápisu nájemce jako provozovatele dost divil.

192
Trojúhelník jste umístil. Máte splněno. To že ho někdo ukradl v případě něpřítomnosti neuhlídáte.

Můžete poruchu doložit napřídklad fakturou za opravu, nákup náhradního dílu?

Jako pojistku lze použít Helmuta.

ad 3) nahlédnutím do spisu byste mimo jiné zjistil, jak dobře je domnělý přestupek zdokumentován.

Dejte si tu práci a dokumenty nahrajte. Alespoň výzvu k zaplacení.
Důkladně anonymizujte: https://www.30kmh.cz/index.php?topic=2032.0

193
Jedná drobnost.
Ve druhém bodě bych vymazal slovo "naštěstí". Nedoufáme ve štěstí, ale bojujeme za spravedlnost a světový mír;-)

194
SO se v rozhodnutí odvolává na rozsudek NSS, podle kterého se při projednávání přestupku provozovatele nelze podbrobně zabývat naplněním skutkové podstaty přestupku řidiče - tato věc již byla odložena:

http://www.nssoud.cz/files/SOUDNI_VYKON/2016/032410As__1600046_20170502143307_prevedeno.pdf

14]
NSS souhlasí se závěrem krajského soudu, že byla respektována subsidiarita odpovědnosti provozovatele vozidla vůči odpovědnosti řidiče za přestupek, jak ji formuloval NSS ve svém rozsudku  ze  dne  26.11.2014,  čj.  1  As  131/2014-45.  Při  projednávání  správního  deliktu provozovatele vozidla se tak nelze podrobně zabývat naplněním skutkové podstaty přestupku řidiče – tato  věc  byla  totiž  odložena.  Přesně  o  takový  postup  se  však  stěžovatelka  svými kasačními námitkami snaží, přestože je formuluje tak, aby mířily na naplnění skutkové podstaty správního  deliktu  provozovatele  vozidla.  NSS  přitom  v rozsudku  ze  dne  28.  11.  2016, čj.  8  As 156/2016 - 35, výslovně uvedl, že správní orgány nejsou povinny v
řízení o správním deliktu  zjišťovat,  zda  byly  naplněny  všechny  předpoklady  přestupkové  odpovědnosti  řidiče, ale pro splnění podmínky podle § 125f   odst. 2 písm. b) zákona o silničním provozu postačí, že jednání řidiče vykazuje znaky přestupku.

Tady to podle mě vzal SO zkratkou. Vy rozporujete jak je údajný přestupek zdokumentován. Napadáte tedy to že SO dostatečně nedokázal znaky přestupku.

Nebo to beru zkratkou já?

195
Rychlost / Re:Rychlost-Městská opicije-řidič ztotožněn-Příkaz
« kdy: 14 Září 2018, 07:13:46 »
Přečtěte si pořádně předvolání k ÚJ. Už v něm Vám SO lhůtu k vyjádření určil. Je to 24. 10. 16:00

Dále píše, že při ÚJ se budou vyslýchat strážníci. Máte právo jim klást otázky.

Sehnal jste návod k použitému měřidlu?


Stran: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 18