30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - Jeff

Stran: 1 ... 8 9 [10]
136
Nedopravní tématika / Re:Plusy a mínusy veteránských značek
« kdy: 28 Října 2018, 20:40:11 »
Bude to posuzováno mozkovým myšlením... https://youtu.be/H9urwiZKMEg
Takže klasické černé značky to jistí. :D

Nasel bych si klub, ktery bude auto testovat, a tam bych se zeptal. Neda se rici, ze byste touto zamenou o vete znacky jednoznacne prisel. Pohlidejte si, aby to zvladla prevodovka, brzdy, podvozek. Se zvysovanim vykonu byvaly spojene i dalsi zmeny.
Zástavbu bude dělat dílna specializovaná na tenhle typ aut. Převodovka a všechno okolo to pobere, je to swap který se v USA/UK/DE dělá běžně a nárůst výkonu bude naprosto minimální. Jde mi spíš o to, že ta modernější verze motoru (která není stará 30 let, ale jenom 20) je lépe dostupná, jsou na ní náhradní díly a má vyřešeno pár konstrukčních vad.

Že původní typ motoru=původní (kus) motor(u), na to jste došel taky mozkovým myšlením, ne? :D
Jak jsem psal výše. Já do toho auta nechci vracet přesně ten původní typ. Laicky řečeno chci do předfaceliftové verze auta dát pofaceliftový motor. Papírově bude vše správně, typ je naprosto schodný, ale čekám, že technik specializující se na veterány rozdíl pozná...

137
Nedopravní tématika / Re:Plusy a mínusy veteránských značek
« kdy: 28 Října 2018, 16:07:13 »
No třeba podle ams-classic.cz musí:
  • původní typ motoru a převodovky (dodávaný v tomtéž období výrobcem)
  • původní typ a rozměr ráfku dodávaný výrobcem (případně z volitelné výbavy té doby)
  • velmi dobrý technický stav a celková bezchybná funkčnost
  • karoserie bez koroze
  • jednotný celistvý lak (trošku jiná situace je u původního laku; černý matný lak není posuzován jako vhodný pro veterána)
  • slušné povrchy chromovaných a hliníkových součástí
  • všechny znaky a emblémy odpovídající danému modelu a roku
  • absence jakýchkoliv nedobových doplňků (nápisy, vylepšení, audio atd.)
  • celková čistota karoserie, podvozku a motoru (letité nánosy, mastnota ani čerstvé úniky oleje nebudou akceptovány)
  • interiér bez výrazného poškození (není přípustné roztržené či neodborně spravené čalounění či náhrada moderními částmi)
Což nejsem a asi nikdy nebudu na 100% schopný zajistit. Ale taky tam mají větu:
Citace
Kodex FIVA uvádí, že z pěti hlavních skupin – motor, převody, kola, odpružení a řízení – mohou být maximálně dvě podsestavy odlišné od původní specifikace.
což už bych možná dal. Pokud to tak tedy nemusí být 24/7 a jde jenom o stav při kontrole.

Ale čím dál tím víc hledám, tím míň se mi to líbí. Třeba v zákoně č. 56/2001 se jednoznačně píše:
Citace
Historické vozidlo nelze provozovat na pozemních komunikacích za účelem podnikání a běžného denního užívání pro vlastní potřeby.
kdo tohle bude posuzovat?

138
Nedopravní tématika / Re:Plusy a mínusy veteránských značek
« kdy: 27 Října 2018, 14:52:14 »
Tak nastala mi lehčí komplikace.
Motor který je v autě má prasklý blok i hlavu. Sehnal jsem už identicky vypadající kus (i když vlastně novější, výkonnější verzi) a mám v plánu přes zimu vyměnit a vše dodělat. Tím pádem ztrácím jakoukoli možnost dostat zelené značky, ale s klasickými černými problém nebude, je to tak? Jenom před/při registraci provedu výmaz čísla původního motoru, ne?

139
Nedopravní tématika / Re:Plusy a mínusy veteránských značek
« kdy: 04 Října 2018, 15:41:45 »
Jak to tak čtu tak to vypadá na klasické černé značky...
Jenom mě teď tak napadlo, jak je to s parkováním/vjezdem do centra atd. u těchhle "EURO 0" aut v Evropě? Předpokládám, že na zelené značky bude výjimka, nebo ne?

140
Nedopravní tématika / Plusy a mínusy veteránských značek
« kdy: 29 Září 2018, 18:33:43 »
Zdravím,
dostalo se mi do garáže jedno relativně vzácné auto a za cca měsíc a půl mu bude 30 let. Na úřadech v ČR ho zatím ještě nikdo neviděl (Auserbetriebsetzung). Má pro mě cenu dávat ho na veteránské SPZ? Jediné plus jaké vidím je ušetření za ekodaň, jinak snad samé nevýhody. Má někdo zkušenosti s dopravákama? Staví auta na zelených značkách víc/míň?
Děkuji

141
Rychlost / Re:151 na 130 na D5
« kdy: 22 Září 2018, 22:40:14 »
Díky. Uvidíme co a jestli vůbec přijde. Sám jsem zvědavý na fotky ze spisu.

142
Rychlost / Re:151 na 130 na D5
« kdy: 22 Září 2018, 20:51:43 »
Zalozte si DS.
Nebylo by lepší jí zřídit až potom co dostanu něco fyzicky poštou? A pokud ne, stačí to až teď v pondělí? Od údajného pirátství uplynul zatím cca týden.

143
Rychlost / Re:151 na 130 na D5
« kdy: 22 Září 2018, 00:46:39 »
To byl ten novej superb?
Jsem si na 90% jistý, že ano. A kluci vypadali, že tohle bylo poprvý co jim někdo odmítnul bloček.
Pokud byste jim u zavaznejsiho pripadu na kameru rekl ze vec resit nebudete nebo neco takoveho naznacil, tak by to mohli povazovat za duvod pro ulozeni kauce (pozor na to).
Ptali se mě dvakrát a dvakrát jsem odpověděl, že "Budu jednat v souladu se zákonem.". Nevím jestli jsem si tím ublížil nebo pomohl.

144
Rychlost / [WIN] 151 na 130 na D5
« kdy: 21 Září 2018, 14:33:10 »
Zdravím,
před pár dny jsem byl změřen, zastaven a ztotožněn na D5 policejním speciálem. Vytáhnuli si mě z řady stejně rychle jedoucích aut, zřejmě kvůli nálepce na kufru a lehce exotičtějšímu vozu. Nejdřív spousta vyptávání na auto a pak ono obligátní "Víte proč jsme Vás zastavili?". Komunikaci jsem udržoval na minimu, záznam bohužel nemám. Požádal jsem o předání přestupku do správního řízení, načež přišlo extrémní vyptávání jestli chci utéct ze země, jestli mám zákaz řízení, jestli mám známé někde na úřadě atd. Vše až po kontrole dokladů, totožnosti a po tom co si mě projeli přes databázi v autě. Nakonec chtěli podepsat nějaký papír, což jsem odmítl, ale mohl jsem si ho vyfotit. Na kameru chtěli abych uvedl že se určitě dostavím vše řešit na jejich úřad, což se jim moc nepovedlo. Potom vyhrožování 50 tisíci a domlouvání ať jezdím pomaleji. Vše trvalo asi 40 minut a četli si v autě asi 3 příručky než to všechno vypsali.

Takže teď přichází na řadu počkat až co přijde s pruhem, je to tak? DS nemám. V mezidobí si mám asi nastudovat manuál k radaru, ano?

Jde o můj první přestupek a ještě k tomu docela o drobnost, chci si na tomhle spíš natrénovat přístup. Nějaké rady? Stačí takhle anonymizovat?

Stran: 1 ... 8 9 [10]