30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - sennheiser

Stran: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 57
166
Martin623: zvláštní pohled na situaci...Předjíždět táhlou kolonu aut co jede tachometrových 60km/h v obci mi nepřijde úplně O.K.
Proč se řidičí, kteří jedou naprosto normálně musí dostávat do nekomfortní situace jen kvůli někomu, kdo začne bezdůvodně porušovat pravidla? Opravdu obcí jezdit 100+ během dne v provozu mi nepřijde O.K.

A Váš přiklad z HU.. Ano, najdou se i takoví řidiči co jezdí zásadně míň a přesně u cedule brzdí jak protržení.. Můžou to být začátečníci, důchodci, co dbají na striktnosti pravidel nebo někdo, kdo v HU dostal pokutu. Oni ty radary tam mají celkem dobře schované a kdo nejzdí s Waze, tak je klidně přehlédne..

K těm nervům na pochodu.. Párkrát se mi už taky stalo, že byl takový zvláštní jezdec, co se nedal předjet..Většinou jsem to vyřešil zastavením na nějaké benzínce nebo volném prostoru- vyřídil v klidu telefony, zkoukl internet , dál kávu a pak po pár minutách jel v klidu dál. Takoví vynervovaní řidiči jsou na silnicích pak počátkem případných problémů.
Za mne si ten závodník žádné pochopení nezaslouží ( nebyla to žádná krajní nouze)

167
Nedokážu odhadnout jestli závodník byl o 1 nebo o 2 auta před nabouraným, protože brzdil a z dálky nebylo vidět kam se zkouší cpát.
Asi opravdu bude záležet co řekl PCR ten nabouraný.  Já tam jen přizastavil, zajímalo mne co to bylo za magora, co tam předjížděl. A slyšel jsem jen jak se dohadují a závodník říkal tomu nabouranému, že všichni měli zpomalit a ať si zavolá PČR, že mu to vysvětlí.
Ten po něm řval, že nemá co jezdit kilo v obci.. K tomu jsem já dodal, že navíc nemohl vědět, že z některé z uliček nevyjede auto a to , že by těžko brzdil. Závodník ( cca 30-35 vypadal celkem normálně) mi řekl, že to měl pod kontrolou..Dál už jsem to neměl chuť poslouchat a odjel.

168
Netuším jestli ho ten nabouraný řidič viděl celou dobu, a nebo si ho všiml až na poslední chvíli.
Ale na druhou stranu ho třeba vidět mohl a předpokládal, že předjíždí i vozidlo před ním a tudiž nemusel
nijak upravovat rychlost. V tom se objevilo vozidlo v protisměru a závodník přibrzdil a snažil se vecpat do škvíry, která tam v tu chvíli nebyla dostatečně velká.  Nikde v zákoně není psáno, že se musí počítat s vytvořením místa na vecpání vozidla, které nebezpečně předjíždí.
On tam vyskakoval s tím, že nikdo neměl zrychlovat po opuštění obce a měli ho všichni nechat bezpečně dokončit předjíždění.
A nebylo to ani BMW nebo AUDI :-)  bylo to VOLVO XC60 :)

169
Situace: cca 15 aut jede za sebou v obci v zástavbě rychlostí cca 55-60km/h. Všechny auta začne v obci rychlostí značně vyšší okolo 100km/h předjíždět jiný řidič. Mezitím už první vozidlo mine značku konec obce a začne zrychlovat a tak i ostatní.. V tu chvíli se objeví v protisměru vozidlo a řidič co předjížděl už v obci, se agresivně nacpal mezi vozidla a samozřejmě chytl bokem jedno z vozidel. Začali se tam hádat , kdo za to může.. Borec co předjížděl, tak tvrdil, že mu všichni mají umožnit předjetí a mají snížit rychlost. Ten nabouraný tvrdil, že ho nenapadlo, že někdo pojede obcí víc než 50km/h a navíc , že jel za autem před ním a plynule zrychloval podle něj.
Jak to dopadlo nevím - jen by mne zajímalo jak to posoudila PCR, kterou volali.
Je to vina obou?

170
Mgr. Koníček je asi pěkný kůň, když dokáže tvrdit i následující:
Mgr. Martin Koníček a JUDr. Věra Vojáčková, MPA ve sdělení o odložení žádosti tvrdí toto:
„Ani elektronický podpis není zárukou skutečnosti, že předmětná osoba zastupuje právnický subjekt, neboť při obnově certifikátu není třeba osobního jednání, žádost se posílá jednoduše e-mailem, podepisuje se ještě platným elektronickým podpisem, přičemž z emailové pošty dz.brno@ecn.cz na služby PostSignum lze dohledat, že původní certifikát byl vydán v roce 2010 a následně již pouze obnovován.“
http://zpravodajstvi.ecn.cz/?x=2471371

A z uvedené korespondence od Číkuse je opravdu perla, když parazit napíše, že "pravým cílem není uplatňování procesních práv,ale přidělat orgánům veřejné moci co nejvíce práce a nákladů" u konstatování , že Mr.Číkus podává mnoho žádostí o opatření proti nečinnosti.   A to ten Kůň z toho nechápe, že líný parazit něco neplní a pak je zcela v souladu se všemi zákony podávat opatření proti nečinnosti...
Holt advokátní koncipient se asi neuchytil v soukromé sféře a tak musel vzít státní správu - a ani na tu nemá..
https://www.jmk.cz/contact/100000010

171
Přišla mi "výzva" - co mám dělat? / Re:Pomoc
« kdy: 23 Července 2023, 00:03:05 »
Pokud modré vozidlo popojelo na hranici křižovatky, po opuštění křižovatky černým vozidlem, tak to budete mít opravdu těžké.
Ani pomalu popojiždějící vozidlo není překážka. Takže šlo o nedovolené předjíždění v křižovatce resp. její blízkosti. Více pruhů (odbočovací) tam asi nebylo?

172
Potřebuji poradit - doručování / Re:Lhůta InfZ
« kdy: 15 Července 2023, 22:33:29 »
Jsem se teď nad tím v klidu zamyslel a moje úvaha je  nesmyslná.
Pokud se bere následující kalendářní den po podání, tak ve lhůtě 15 dní jsou vždy 2 víkendy - tudiž na odpověď má uředník
11 pracovních dní.. A to je vždy , ať se to pošle jakýkoliv den v týdnu.
I pokud by se bral následující pracovní den, tak při odeslání v pátek  a počítání od pondělí tam jsou zase 2 víkendy   - opět tedy 11 pracovních dní.

Takže je to úplně jedno a vždy je to 15 dní od následujícího po podání.(s posuny koncové lhůty na nejbližší pracovní den)

Na tohle zcestí mne zavedl zápis z rady jednoho maloměsta, kde se soudružka úřednice pohoršovala nad tím, že kverulanti podávají žádosti v pátek večer a oni pak mají málo času na zpracování :-)
doslovná citace dialogu:
Parazit č.1: jde udělat nějaké opatření, aby nedocházelo k časovému prodlení s odpovědí?
Parazitka č.2: Většina žadatelů pošle žádost v pátek večer a odpovědný pracovník se k informaci dostane až v pondělí, což znamená, že zbývá už jen 12 dní na vypracování odpovědi.

12 dní na to nikdy nemá  - to by musela chodit do práce i v sobotu. Má na to vždy 11 pracovních dní a tak to mají úředníci v celé ČR.  A to je prosím výplod právničky tohoto úřadu..

173
Potřebuji poradit - doručování / Lhůta InfZ
« kdy: 15 Července 2023, 12:45:31 »
Lhůta na vyřízení dle InfZ je 15 dní..
Jak se ale počítá, když podám např. v pátek..
V zákoně je psáno: poskytne informaci v souladu se žádostí ve lhůtě nejpozději do 15 dnů ode dne přijetí žádosti nebo ode dne jejího doplnění nebo upřesnění
U různých státních subjektů je ale u zpracování žádosti dle 106 psáno:
Lhůta začíná běžet následující pracovní den po doručení žádosti povinnému subjektu
https://www.cendis.cz/poskytovani-informaci-podle-zakona-106-1999-sb/

dotaz 1) den přijetí je myšlen den, kdy to povinnému subjektu přijde nebo den přijetí je ten, kdy automat nebo úředník pošle potvrzení o přijetí.

dotaz 2) počítá se lhůta běžnými kalendaářními dny od přijetí nebo od následujícího pracovního dne od přijetí?

konkrétní příklad: pošlu v pátek 1.5. v 18.00 úřad I potvrdí přijetí automatem 1.5. v 18.10..
odpověď by tedy měla být doručena nejpozději 16.1.  ( nebo 18.1. pokud se bere následující pracovní den)

                      : pošlu v pátek 1.5. v 18.00 úřad II potvrdí přijetí úředníkem 4.5 v 10.00
odpověď by tedy měla být doručena nejpozději 16.1.  ( nebo 19.1. pokud se bere následující pracovní den od přijetí )

174
Potřebuji poradit - ostatní / Re:Zpomalovací polštář
« kdy: 14 Července 2023, 23:08:12 »
Tak mi z Magistrátu poslali dokumentaci..viz příloha
a k tomu napsali:
Vše je dostatečným způsobem popsáno v TP 85 (čl. 3.3.1 s odkazem na čl.
3.2.3 konkrétně obr. 10 a 11), které nejsou závazným stavebně-technickým předpisem a pouze
doplňují ČSN 73 6110 ve znění Z1 (např. čl. 15.3.1). Výška sníženého nebo nájezdového
obrubníku, ze kterého je konstrukce zpomalovacího polštáře provedena, analogicky z ČSN 73 6110
je 0,02 m – 0,05 m.

Pokud některým jejich pasážím z výše uvedených norem nebo technických podmínek
nerozumíte nebo jste při jejich výkladu na pochybách, pak Vás musím upozornit, že do
kompetence MMB nespadá jejich výklad či objasňování pro laickou či odbornou veřejnost. V
dané věci se tedy napříště obracejte přímo na jejich vydavatele a gestora, kterým je
Ministerstvo dopravy.

Tak jsem prošel tu normu CSN 736110 a jediný co tam je ohledně obrubníků je toto:
Snížené obrubníky se navrhují u samostatných sjezdů do přilehlých staveb a pozemků a u vjezdů do obytných a pěších zón
s výškovým rozdílem od úrovně hlavního dopravního prostoru 0,02 – 0,05 m. Délka sníženého obrubníku musí být < 6,0 m


normálně si myslím, že lžou, jelikož v ČSN 736110 o obrubníku, ze kterého je konstrukce zpomalovacího polštáře provedena
není ani písmenko. Naopak je tam poznámka, že se navhují podle zvláštního předpisu- a odkazují na TP85.
Tak trochu zacyklený ..
MMB tvrdí, že TP podmínky nějsou závazný předpis a pouze doplňují ČSN. a ČSN odkazují na TP85.
Tak teď už nevím kam napsat, aby tuhle hrůzu někdo odstranil.


175
Potřebuji poradit - ostatní / GDPR v praxi
« kdy: 09 Července 2023, 23:41:12 »
Jeden SO začal proti občanům dotazujícím se na informace dle 106 (ty, kteří se ptají opakovaně), vysírat stylem, že uveřejňuje na úřední desce celé jméno žadatele. U ostatních jsou anonymizovaná. Předáno na UOOU a tam se po 50 dnech rozhoupali a zjistili, že SO má na webu anonymizované všechny odpovědi a tudiž není proto čemu zahájit šetření. SO to po 30 dnech opravdu anonymizoval, ale podle mne se dopustil porušení GDPR a i když to napravil, tak pochybení proběhlo.
UOOU to musel sám vědět, jelikož mu byly dodány i neanonymizované odpovědi na dotazy úplně jiných lidi, kde figurovala jejich jména.
má smysl požadovat po SO náhradu újmy? Na jedné straně vyhrožují všude milionovyma pokutama, ale když se skutečně něco zjistí, tak to zas tak horký není.  A odškodnění je také asi komplikované - prokázání újmy.. https://curia.europa.eu/jcms/upload/docs/application/pdf/2023-05/cp230072cs.pdf
Otázka je jak je SO v tomto znalý a kovaný.. Jestli to zkusit a nebo vymyslet jiný protiúder.

176
Nedopravní tématika / Re:Má smysl vysírat úřad?
« kdy: 03 Července 2023, 21:42:41 »
Ano máte pravdu --- já to myslel v kombinaci s cedulí POZOR RADAR.. Na nebezpečné místo se má vždy upozornit . žádné skryté měření, které případné kolizi, kvůli rychlé jízdě, nezabrání.

177
Nedopravní tématika / Re:Má smysl vysírat úřad?
« kdy: 02 Července 2023, 12:34:32 »
OT: Nedojití do dnešního stavu... to je něco z dalšího dílu poznáváme kvantovou fyziku? :-)

K těm radarům - musel byste se vrátit zpět v čase a podívat jak to začalo..Nízké jednotky firem nabízející "radary"
a ještě nižší jednotky firem nabízející SW na základě předplatných ( co jsem zatím měl možnost ověřit, tak všechny obce mají
maximálně koupený radar, ale SW výpalné platí měsíčně.)
Tyto firmy svým lobbingem zajistili přesně to znění v zákoně jaké je. Proto je ten počet radarů tak vysoký a má je, jak uvádíte, každá prdel ( i Kuřim) .
Kdyby se to změnilo a příjem by šel do rozpočtu státu , tak obce nebudou mít sebemenší motivaci tyto radary pořizovat ( koupí radar a příjem z pokut jim nejde a jak ho tedy zaplatí). A firmy s radary budou mít útrum a to nedovolí.

Dále co možní hodně lidí neví je to, že radary jsou povolovány na dobu určitou ( standardně 2 roky) a vždy je tam podmínka, aby obec v rámci BESIPu prováděla opatření, které povedou ke zklidnění provozu aniž by k tomu musel být použit radar.
Jenže pak je samozřejmě provázanost mezi PČR a obcemi, kdy třeba právě v té Kuřimi udělali ostrůvek ( sice blbě, že nákladní auta
jej dřou koly ) a fyzicky tam opravdu není možné jet rychleji něž něco přes 70km/h, ale stejně to PČR prodloužila.
Ona Kuřim totiž má smlouvu na pronájem SW vybavení na 5 let.

Určitě by se měly eliminovat kasírky v polích bez zástavby, ale na druhou stranu v místech kde jsou školy nebo autobusové zastávky
a někteří tam jezdí jako hovada ( mám příklad z jedné obce, kde neustále místní jezdí okolo autobusových zastávek bez ostrůvku rychlostmi nad 100km/h v OBCI - přičemž je to úzká silnice 5,6 bez krajnice) by tyto radary měly opodstatnění ( ale nastavené třeba na 60km/h před den a na 70km/h v noci)Měl by to ale zařizovat stát na podnět obce a pak taktp získáné peníze investovat zpět do infrastruktury dané obce ( nikoliv na platy a odměny parazitů)

178
Nedopravní tématika / Re:Naprosto nedopravní dotaz.
« kdy: 29 Června 2023, 19:23:22 »
to enzym: díky.. ten argument jsem kromě dalších použil u stížnosti, která šla majiteli.
A dnes mi volal, že samozřejmě se záruka uznává a že to patrně jejich právní oddělení jen zapomnělo napsat
do obchodních podmínek - záruka na výplň 60 měsíců a že shodou okolností 2 zaměstanci pochybili v uvadění
chybných ( lživých) informací.
K tomu dodal, že nemají důvod zkracovat záruku, co mají od výrobce ( ten má sice 10 let, ale 5 let je asi taky O.K.)
Pár argumentů a hrozba ČOI a najednou se snaží..
Tak nevím jestli to byl z jejich strany záměr a nebo totální neznalost a neprofesionalita.

179
Potřebuji poradit - technický stav vozidla / STK a neznalý technik
« kdy: 29 Června 2023, 19:09:53 »
Dnes mne vyhodili z STK s VW T5 77kW kvůli nefunkční kontrolce motoru při žhavení. A pak kvůli prasklé zadní odrazce / 2cm chyběly /
Obojí to napsali do vážných závad. a kvůli té kontrolce neprošly ani emise ( emise samozřejmě prošly , jen řádek výsledek kontroly rediness kodu  MIL nesvítí  -výsledek visuální kontroly - NEVYHOVUJE.

Následně návštěva servisu a tam mi technik řekl, že u VW T5 77kW tyto kontrolka nikdy při žhavení nesvítí - svítí jen při poruše.
A ukázal mi stejný T5 , kde to taky nesvítilo. Následně ověřeno ještě u dalšího servisáka po telefonu.
Koupil jsem samolepící pásky odrazek a nalepil do výřezu - sedlo to neprosto přesně po drobném zaříznutí.

Odpoledne jsem se vrátil na STK a reklamoval jejich chybu. Technik ji po chvíli uznal, ale místo 170 za opakovanou TP do 3 dnů
chtěl 170 +800 za emise. Po argumentaci, že to tam zapsal on blbě, protože neznal jak u tohoto auta mají kontrolky svítit, řekl, že je to sice hezký, ale ty emise prostě v systému už jsou jako nevyhovující a opakované emise jsou za 800. 
Už jsem neměl náladu to řešit a zaplatil co chtěl a za 5 min mi auto dovezl , že opět neprošlo, jelikož ty odrazové pásky nemají homologaci.  Opravdu je nehomologovaná odrazka takový problém nebo jsem narazil na buzeranta?
A proč se tedy v autodílech prodávají nehomologované díly?
STK BRNO Vídeňská - tam už nikdy.

180
Nedopravní tématika / Re:Naprosto nedopravní dotaz.
« kdy: 28 Června 2023, 11:04:01 »
ve smlouvě bylo uvedeno: Záruka a servis 5 let.

a v obchodních  podmínkách na nějaké desáté straně pak je uvedeno:
Není-li ve smlouvě stanoveno jinak, poskytuje zhotovitel objednateli záruku za dodané dílo v délce:
 60 měsíců na barevnou a tvarovou stálost plastových a hliníkových okenních a dveřních profilů
 60 měsíců na tvarovou stálost profilů pro výrobu dřevěných eurooken
 60 měsíců na funkčnost obvodového kování
 60 měsíců na povrchovou úpravu dřevěných eurooken z materiálu meranti a dub (meranti má
barevnou odlišnost jednotlivých lamel, tato rozdílnost není důvodem k reklamaci)
 24 měsíců na povrchovou úpravu dřevěných eurooken z materiálu smrk
 24 měsíců na montážní a stavební práce, které jsou součástí dodávky (vč. použití akrylových a
silikonových zapravovacích tmelů a samolepících krycích lišt)
 24 měsíců na doplňky (venkovní a vnitřní parapety, sortiment stínící techniky, dveřní zámky, vložky
zámků, vrchní kování - povrchová úprava klik a madel)
 24 měsíců v případě koupi výrobků bez montáže

o sklech tam vlastně nikde není ani zmínka.


Stran: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 57