Ať jsou vlny z jaké jsou, čas běží.
Ramer 10 má bradavici která je zároveň vysílačem i přijímačem. Měří se rozdíl frekvence výstupní a přijaté. Bradavice se nachází většinou před mřížkou chladiče. Tak sem nemusíme tahat nějaké sklo. Kdyby byla mřížka z chromovaného plastu a bradavice za ní, bylo by možná o čem mluvit jako o překážce mezi RH a měřeným vozidlem.
Prosím pokud někdo je na právničinu, zkuste se prosím zamyslet nad tím jak je to s Passatama a 122/2015 a také 341/2014 Sb. Příloha 12
Dík
technicka:
Sklo dnes neni jiz bezne sklo, navic sklo muze obsahovat vyrazny obsah kovu, jaky to ma/muze mit vliv na elmg. chce dohledat v literature.
Chromovany plast je hloupost, plasty se naparuji hlinikem a lakuji.
Tady je moznost jedine, pokud kalibrace/overovani meridla probiha mimo vozidlo. Tim, ze se demontuje, otestuje a opet osadi.
Pokud overuji meridlo primo na vozidle, je sance zpochybnit mereni prakticky nulova, at je za sklem, ci mrizkou. Musel by tam vstoupit nejaky necekany efekt.