30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - dqd

Stran: 1 2 [3] 4 5 6
31
Nedopravní tématika / Re:Re:Brno - rezidentni nevjezd (GayChat)
« kdy: 02 Listopadu 2018, 14:20:24 »
Nevyšel? "Soud ale všechna tato řízení zastavil kvůli nezaplacení soudních poplatků."

Ano, přesně to mám na mysli slovem „nevyšel“.

Místo aby obec podpořila lidi, co to auto aktivně potřebují a využívají, třeba tím, že by omezila délku parkování řekněme na jeden až dva pracovní dny, cementuje dlouhodobé zabírání míst rezidenčními odpustky v kombinaci se šmírovacím sběrem informací o pohybu aut. Tohle plánujete odstranit?

Neplánujeme. Nebudu slibovat něco, o čem dopředu vím, že je nereálné to prosadit.

Náš záměr je popsán v koaliční smlouvě:

Citace
V oblasti parkování budeme budovat nová parkovací místa. Budeme klást důraz na budování záchytných parkovišť a parkovišť typu P+R zejména u železničních stanic a tramvajových zastávek a budování montovaných parkovacích domů především na sídlištích.
Opravíme systém rezidentního parkování způsobem, aby byl vstřícný ke všem obyvatelům města, zejména během dne. Pro pilotní fázi (ve lhůtě 1 roku po zavedení rezidentní regulace v širším centru města) zrušíme poplatky spojené s rezidentním parkováním mimo návštěvníky s cílem zajistit místa pro rezidenty v noci a neomezit mobilitu Brňanů přes den.

32
Nedopravní tématika / Re:Re:Brno - rezidentni nevjezd (GayChat)
« kdy: 02 Listopadu 2018, 13:53:54 »
Ano, jednu žalobu podal pan Kummer, s nímž jsme ve spojení, ale první pokus mu nějak nevyšel. Přesto má tato žaloba šanci na úspěch. V opačném případě se nabízí další možnost (s menší pravděpodobností úspěchu), kterou nebudu veřejně rozebírat.

33
Nedopravní tématika / Re:Re:Brno - rezidentni nevjezd (GayChat)
« kdy: 02 Listopadu 2018, 13:28:22 »
Má slova. Těžko to vysvětlit dalším 54 zastupitelům na magistrátu, respektive 43 zastupitelům v městské části Brno-střed. :(

Zastupitelé i úředníci jsou motivováni tím, že bude více peněz v rozpočtu z rozpočtového určení daní (cca 17 tisíc za každého nového rezidenta ročně!), z vydaných oprávnění, parkovného a samozřejmě i pokut. Větší rozpočet znamená širší možnosti, jak upevnit svou moc a uplatit voliče. Nic jiného za tím nehledejme.

34
Nedopravní tématika / Re:Re:Brno - rezidentni nevjezd (GayChat)
« kdy: 02 Listopadu 2018, 13:10:48 »
Smlouvy jsou podepsány, projekty běží, město do toho vrazilo finanční prostředky, u nichž předpokládalo, že se během krátké doby vrátí. Rezidentní parkování je projekt v řádu stovek milionů Kč.

Kdyby to bylo jenom na mě, tak bych nad tím mávl rukou a prohlásil to za utopené náklady, jenže názor ostatních zastupitelů je takový, že když už se ten projekt rozjel, je potřeba v něm pokračovat. Jsem rád za to, že koaliční konsenzus je aspoň takový, že je potřeba podmínky zmírnit a celý systém zjednodušit.

Je pravda, že existuje stále jistá možnost, jak ten projekt sejmout soudní cestou, ale o tom bych se nerad bavil veřejně.

35
Nedopravní tématika / Re:Re:Brno - rezidentni nevjezd (GayChat)
« kdy: 02 Listopadu 2018, 12:12:27 »
Nevěříte naším úmyslům, nebo nevěříte, že něco dokážeme ovlivnit? Proti parkovacím zónám vystupujeme dlouhodobě (vizte např. web http://parkovanivbrne.info/) a konzistentně argumentujeme ve prospěch řidičů. Pokud se nám podaří sestavit koalice, dostaneme možnost měnit věci (pro automobilisty) k lepšímu.

Rezidentní parkování už každopádně zrušit nepůjde, na to už je příliš pozdě, ale aspoň ty největší nesmysly z toho snad vyházíme.

36
Nedopravní tématika / Re:Re:Brno - rezidentni nevjezd (GayChat)
« kdy: 02 Listopadu 2018, 11:47:09 »
Velice jednostranně zaměřený článek, pravděpodobně psaný na zakázku hnutí ANO. Ach jo.

Dobrou zprávou je, že se nám (tj. spolku Brno autem) podařilo uspět ve spolupráci s ODS ve volbách a nastanou v oblasti regulace dopravy nějaké změny. Zrušení "rezidentního nevjezdu" je jedna z prvních věcí, na kterou se zaměříme. Držte nám prosím palce.

37
Zajímavé články z internetu / Re:Brno - rezidentni nevjezd
« kdy: 26 Srpna 2018, 22:23:32 »
Mate nekdo zkusenosti se zmenou trvaleho pobytu na ohlasovnu? Do bytu kde bydlim si TP hlasit nehodlam, ale mohla by byt zajimava sranda nahlasit si TP na magistrat a pak parkovat jako rezident v Brne-Stred.

Pozor, u paskvilu jménem rezidentní parkování v Brně si jeho autoři vyložili zákon tak, že na ohlašovně pobytu se žádní rezidenti nenalézají. Vizte oficiální web:
„Za místo trvalého pobytu v Rezidentní oblasti se nepovažuje, pokud je adresou trvalého pobytu fyzické osoby v Rezidentní oblasti sídlo ohlašovny nebo sídlo zvláštní matriky, které je v informačním systému označeno jako adresa úřadu.“

(Omlouvám se, že reaguji na téměř měsíc starý příspěvek, narazil jsem na tuto diskuzi až teď.)

38
Hlásím vítězství na všech frontách, případ je u konce, správní orgán řízení zastavil. A přikládám do přílohy naše doplňující vyjádření, které předcházelo vydání rozhodnutí. Ještě jednou děkuji všem, kteří mi pomohli právní radou.

39
Jiné / Re:Ujetí od dopravní nehody, odmítnutí dechové zkoušky
« kdy: 07 Června 2017, 16:26:40 »
Ano, o tom se tu celou dobu bavíme. :)

40
Jiné / Re:Ujetí od dopravní nehody, odmítnutí dechové zkoušky
« kdy: 07 Června 2017, 15:53:19 »
Dnes jsem se úžasně pobavil při výslechu svědka — pana policisty, který trval na orientační dechové zkoušce X hodin po dopravní nehodě. Jeho vysvětlení: osoba blízká byla řidič, protože se přiznala k řízení. I kdyby ji sebrali týden poté, pořád je to pro ně řidič.

A konečně máme příběh kompletní; viník nehody nebyl dohledán pomocí kamerového systému, ale nějaký všímavý občan upozornil na rozbité zadní sklo u auta osoby blízké.

Dobrou zprávou je, že paní úřednice je velice rozumná a řekla mi mimo záznam, že to obvinění z odmítnutí dechové zkoušky zamítne. O další tři body obvinění (nezajištění místa nehody, chybějící asistence osoby při couvání a nezastavení na místě nehody) budu ještě bojovat, ale zatím se to vyvíjí v náš prospěch.

41
Jiné / Re:Ujetí od dopravní nehody, odmítnutí dechové zkoušky
« kdy: 08 Května 2017, 08:35:55 »
Odešlo. Případnou další argumentaci doplním na základě reakce správního orgánu.

42
Jiné / Re:Ujetí od dopravní nehody, odmítnutí dechové zkoušky
« kdy: 07 Května 2017, 01:47:47 »
Díky. Do přílohy přikladám oznámení o přestupku od policie (vynechávám podání vysvětlení, fotodokumentaci, plánek a záznam o lékařském vyšetření, které sice proběhlo, ale osoba blízká při něm odmítla odběr krve) a naše písemné vyjádření. Kdyby někoho zajímaly další okolnosti případu, rád se o ně podělím.

43
Jiné / Re:Ujetí od dopravní nehody, odmítnutí dechové zkoušky
« kdy: 03 Května 2017, 13:51:08 »
Vidím to podobně, v tomto smyslu jsem také argumentoval. Kdyby se to podařilo uhrát na nějaký z těch dvou přestupků s nižší sankcí, budu to považovat za vítězství.

Podrobnosti případu velice rád zveřejním i tady, jenom budu muset nejprve nafocený spis z pochopitelných důvodů zcenzurovat. :)

44
Jiné / Re:Ujetí od dopravní nehody, odmítnutí dechové zkoušky
« kdy: 03 Května 2017, 09:21:47 »
To nevím, neznám ho. Každopádně my nerozporujeme (ani rozporovat nechceme), že osoba blízká způsobila tu dopravní nehodu, naším primárním cílem je zrušit ta nesmyslná obvinění z odmítnutí zkoušky apod.

45
Jiné / Re:Ujetí od dopravní nehody, odmítnutí dechové zkoušky
« kdy: 03 Května 2017, 09:16:22 »
V autě seděl ještě jeden člověk, který vypovídal.

Stran: 1 2 [3] 4 5 6