30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - Tormans

Stran: 1 [2] 3 4 ... 6
16
Nedopravní tématika / Re:onboard kamera v roce 2021
« kdy: 27 Ledna 2021, 04:54:30 »
GPS je dobré na protokolování rychlosti do záznamu. Používám Lamax T10 a naprosto vyhovuje, mám ji prakticky celou schovanou za zrcátkem. Jediné, co mi úplně nesedí je lepení základny na sklo na oboustranku, sundavací je jen kamerový modul - ten drží magnety. Řešení je to ale nečekaně praktické a stabilní.

17
Dobrý muži, aniž bych vám chtěl radit - neměl byste se zaměřovat na jediný aspekt z celého spektra problémů. které sebou mlunohybectví přináší. A ubezpečuji vás, že "IT" stránka věci, tedy přenos řídících působků je ta nejmenší kostička do skládačky. Hlavní problém se jmenuje poslední míle.  Mlunohyb stojí - připojen k mlumpě - na místě posledního lístku distrubuční sítě a nejméně jeden, obvykle však dva uzly před ním nemají žádné operativně regulovatelné prvky a většinou ani žádné měřicí elementy (možná s výjimkou diferenciální a nadproudé ochrany traf). Pro začátek - chcete-li se s problematikou seznámit podrobněji - bych doporučil třeba výborně napsanou učebnici V.A.Věnnikova Přechodové procesy v elektrických [distribučních] soustavách nebo monografii profesora Zueva Řízení přechodových procesů v distribuční síti. 

18
Tak po dohodě s právničkou bazaru předám bazaru techničák a další papíry proti potvrzení a společně sepíšeme jednak plnou moc k převodu (podpořenou kopií usnesení od notáře), jedna souhlasné prohlášení pro účely převodu vozu, v němž deklarujeme oboustranný souhlas s tím, že došlo k platnému ukončení smlouvy. Právnička se projevovala vcelku příčetně :)

19
Velmi děkuji za promptní a jako vždy kvalifikovaný názor. Je tedy schůdnou cestou připravit si k předání papírů bazaru (které plánuji na zítra) dokument, v němž mi bazar potvrdí převzetí dokumentace vozu a navrhnout sepsání společné žádosti, zmocňující bazar k vypořádání vlastnictví v registru?

20
Dobré ráno, rád bych požádal místní osazenstvo o radu. Oč jde:
Brácha si před třemi lety koupil v MAMAcaru jeté dieselové Subaru a po pár měsících provozu mu odešel motor (klasický případ - prasklá klika). Brácha byl právník, takže sepsal odstoupení od smlouvy a  po třech letech soudního kočkování s bazarem dosáhl platného a vykonatelného rozsudku jménem republiky, v němž senát (již odvolacího) Městského soudu v Praze rozhodl o povinnosti bazárníků vrátit bráchovi kupní cenu s příslušenstvím a - a nyní to začíná být zajímavé - "proti formálnímu vydání předmětného vozu s doklady a klíči". Vůz se v té době nacházel a pravděpodobně dosud nacházi v bazaru i s klíči, oba techničáky měl brácha u sebe, ve velkém techničáku je uveden jako provozovatel, auto je pojištěné.
Bazaru se do placení příliš nechtělo a bratr mezitím vloni na podzim zemřel. Jsem jediným dědicem, v ruce mám pravomocné usnesení Okresního soudu, že, krom jiného, předmětný osobní automobil nabývám jako jediný dědic. Bazar někdy brzy po bratrově smrti peníze poslal na bratrův účet a já bych nyní rád vypořádal to nešťastné Subaru. Zkusím to shrnout:
  • mám u sebe techničák, kde je bratr uvedený jako vlastník
  • mám v ruce dědické rozhodnutí, v němž jsem ohledně auta uveden jako nabyvatel
  • mám pravomocný rozsudek o vrácení vozu po navrácení kupní ceny s příslušenstvím (ty peníze dorazily)
  • nepojízdné auto stojí v bazaru, ergo nejsem schopen udělat mu evidenčku a alespoň na chvíli ho přehlásit na sebe
  • bazar se - slovy své právní zástupkyně - bude snažit auto prodat a chtěl by velký techničák a další papíry (servisku etc.)

Prosím o radu, co s tím a jak postupovat. Přiznám se,  že mi to připomíná databázový deadlock :) Díky všem, kdo tomu věnují svůj čas.

21
Zvonek, bušení, křičení a výzva jménem zákona jsou nějak zadokumentovány? Znamená to, že želvičky nindža přijely až poté, co se hlídka odprezentovala vším výše uvedeným?

22
Jiné / Re:Poražená dopravní značka + kamery
« kdy: 09 Prosince 2020, 05:20:30 »
Jako návrh k obohacení komunikace s orgánem nabízím nápad vyžádat si certifkační protokol a návod k použití věštecké koule, použité orgánem při presumpci.

23
Nedopravní tématika / Re:Hradní žumpa stále nenarazila na dno
« kdy: 08 Prosince 2020, 07:47:49 »
Jaké to je, být Zmejevským placený okusovač putlerova ráfku?

24
Nedopravní tématika / Re:Hradní žumpa stále nenarazila na dno
« kdy: 04 Prosince 2020, 13:26:41 »
Koukám, že Zmejevského placení pohůnci už dorazili i sem.

25
Nedopravní tématika / Re:O2 - upravili chovani meho PC
« kdy: 27 Listopadu 2020, 15:21:48 »
O2 nikdy víc. Umřel mi brácha, na sebe měl připojení kdesi nahoře v Krkonoších.  K němu O2TV a nějaká mobilní čísla. Volám na infolinku, jak řeší úmrtí. Prý, že na pobočce a s úmrtním listem. Jedu do Vrchlabí na pobočku. Tam bulíček (prý v zácviku) a kravěnka. Společnými silami hledají proces. Pak se pokoušejí zadat ukončení smlouvy. Zjišťují, že jim "spadl systém". Dohadujeme si další termín jindy, až systém půjde. Příští týden zdánlivě pohoda, bulíček sepisuje výpověď a slibuje, že mi výsledek pošle na můj mail - neposlal. Místo toho na bráchův (!!!) mail přišla faktura na nějakých skoro pět tisíc, plná položek jako "reaktivační poplatek", "smluvní penále" a "změna smlouvy".  Nakrknutý jedu na pobočku. Bulíček radši zalezl někam dozadu, na kravěnku jsem dost protivný, kravěnka je drzá, co že mi jako vadí. Zadává výpověď znovu. Chci po ní záznam - nic takového neumí, otáčí mi displej, abych se kouknul. Lidi ve frontě se zájmem přihlížejí. Říkám jim, že u kyslíku jsou tak dobří, že vymáhají peníze i u mrtvých. Dobré skóre, většina jich z fronty odešla, zůstal pán s podobným případem, tomu umřela manželka. Vyměnili jsme si adresy, ale zatím se neozval :)

26
Když už jsme se ponořili do technikálií - ono měření rychlosti via GPS je poměrně velká alchymie, do které spadá i míra ochoty implementátora prostudovat ty dva šanony aplikačních poznámek k datasheetu (třeba, jako příklad)  u-bloxu. On modul samozřejmě poskytuje dost rozsáhlou instrumentální podporu, ale ta je strašlivě košatá, vzhledem k tomu, že se stejný modul třeba dá použít pro pěšáka v poli i pro instalaci do avioniky letadla. Při implementaci je teda v prvé řadě zapotřebí zvolit správný modul (a jen u-blox jich pro primární použití v automotive prodává přes padesát),  profil použití a v něm vyladit a nastavit téměř dvě stovky parametrů, pokaždé specifických  pro zvolenou satelitní síť či kombinaci sítí. Každý z profesionálních výrobců navigací (a ti moduly nakupují) má trochu jinou firemní kulturu a jiné představy o tom, jak se má dobrá navigace chovat - typickým příkladem je scénář vyčítání nové pozice, tedy jak často se provádí hrubá a přesná lokace, jak a zda vůbec se stahují agps data, s jakou frekvencí se aktualizují efemeridy a almanach satelitů a další věci,  et cetera at nauseam :) 

27
Toť otázka a spíš na místní právní guru s mocným tech-fu. To, co jsem uváděl výše je podmínkou pro výrobce motorových vozidel k udělení příslušného typového schválení a hromadné homologace. Přemlasknutí paměťového místa v ECU nebo přímo přeflashnutí celé jednotky (v daném případě se bavíme o štítu přístrojů) sice formálně je neschválený zásah do konstrukce vozidla, nicméně znalec (a nikdo jiný kromě techniků výrobce a možná Dekry de-facto nemá šanci podobnou věc odhalit) by se asi hodně opotil při dotazu na jednoznačné prokázání způsobu a doby vzniku diskrepance mezi schváleným a faktickým stavem jednotky.
Jako námět na kočkování bych - pokud by se takový střelec našel - viděl spíš napojení budíku tacha na nějaký třeba arduinem řízený modul, upravující původní výstup *) ECU na potenciometrem korigovanou hodnotu a kameru třeba  na hlavovou opěrku, snímající budíky během jízdy, samozřejmě s velkým přesahem do předního okna. 

*) Tohle taky není úplně easy job, protože budíky mohou být podle výrobce a typu buzeny z D/A převodníku, z emitorového sledovače, pulsně-šířkovou modulací a znám i případy, kdy samotný měřák má vlastní pidi ECU a na vstupu očekává osm nebo dvanáct bitů.

28
Korekce údaje tachometru možná je (je třeba znát správné adresy, čísla jednotek a kódy pro rozšířenou adaptaci plus vlastnit správné železo a netriviální penzum znalostí) u aut, která mají řídící jednotku štítu přístrojů vyrobenou po roce cca 2008. Nezkoušel jsem, jaký korekční koeficient jde nastavit maximálně/minimálně, ECU jsou na podobné divočení dost háklivé :)
Jinak u vozu z výroby nesmí být rychloměrem indikovaná rychlost menší, než rychlost faktická (prověřuje se v rychlostech 40,80 a 120 km/h nebo při 80% maximální rychlosti, udávané výrobcem vozidla, jeho maximální rychlost je menší, než 150 km/h). Maximální dovolená odchylka Vs-Vi se počítá jako (Vs/10)+4 km/h. a musí být větší, než nula.

29
Nedopravní tématika / Re:eRouška 2.0
« kdy: 27 Září 2020, 15:39:32 »
No jistě. když už mám boreliózu a vysoký tlak, proč si k nim nepořídit ještě kapavku?

30
Nedopravní tématika / Re:eRouška 2.0
« kdy: 19 Září 2020, 04:33:53 »
Na GITu totálně chybí zdrojáky k backendu. Přitom to nejzajímavější se bude ohrávat v něm.

Stran: 1 [2] 3 4 ... 6