30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - Féna

Stran: 1 ... 6 7 [8]
106
Nedopravní tématika / Re:Reklamace
« kdy: 10 Března 2019, 13:40:49 »
Na autobaterky bylo myslím vždy dva roky, byly tam ovšem vyjímky ( prokázané přebíjení, přemrznutí, delší hluboké vybití, cizí látka v elektrolytu, viditelné mechanické poškození).

Já před x lety reklamoval bezúržbovou Vartu v asia provedení stáří 18 měsíců. Studený start úplně naprd, v zimě sotva točila, teplý start v pohodě, dvě hodiny rozsvícená světla úplně na pohodu, žádné známky poklesu kapacity, překontrolován startér a kabely- vše ok, baterka bez viditelného poškození, žádný úbytek vody. Reklamace zamítnuta baterie- baterie je v pohodě, má kapacitu. Zakoupena nová YUASA na klidných 10let. Varta ze zvědavosti nahoře otevřena a objevena trhlinka na mezičlánkovém spoji. Kámoš provedl testy klešťákem a při proudovém nárazu nad 100 A probíhalo v té trhlince nepatrné jiskření ( to by mohlo jednoho dne zajímavě dopadnout).
 Odvezena do prodejny, demonstrováná závada- reklamace přijata a uznána i přes odkrytování vrchu baterie.
Tohle me zajima, mohu poprosti o podrobnosti o typu a modelu te baterie? Ne ze by mi to pomohlo s reklamaci, protoze baterka je tak pul roku po zaruce, ale alespon bych vedel, jestli ji mam rovnou vyhodit, nebo hledat problem jinde. Mam taky vartu, taky asia provedeni a do pul roku od koupe se vyrazne zhorsilo startovani za nizsich teplot. Nastartovalo to sice vzdy, ale tocilo to dost pomalu, hure, nez puvodni zdechla baterie. Reklamoval jsem ji, napeti bylo v poradku a startovaci proud taky v norme.

107
Rychlost / Re:rychlost z kamerového záznamu v obci
« kdy: 10 Ledna 2019, 11:53:05 »
-Co konkrétně bylo zdrojem videa? IP kamera, analogová kamera, něco jiného?
-bylo video nějak transkódováno? Předpokládám, že ano
-jaká byla použita komprese (h264, mpeg4, mpeg2, mjpeg, ...) a v jakém kontejneru bylo video uloženo? (avi, mp4, mkv, ...)

Obecně ale platí, že při enkódingu videa vám nic ani omylem nezaručuje to, že se nějaký snímek nezpozdí. Nejpravděpodobnější je varianta, že šlo o MJPEG, což je vlastně sekvence JPG snímků bez nějaké další logiky a tam se dokonce může stát, že se pořadí snímků změní. Dále je pravděpodobné, že s videem bylo manipulováno a tam je další možnost zanesení nějaké chyby.

108
Potřebuji poradit - ostatní / Re:STK - kecy technika
« kdy: 20 Prosince 2018, 17:09:49 »
A co řekne technik, když povíte, že Vás jeho neznalost nezajímá a že je to vše tovární. Z mé zkušenosti to funguje docela dobře, jen se nenechat vyprovokovat. Podobně jsem si trval na svém, když se jim nedařilo spojit s autem přes OBD, trvalo to sice hodinu a půl, vyčerpali zásobu sprostých slov, ale nakonec jsem uspěl. Co to je za blbost, aby si někdo vycucal z prstu, že nějaká pružina je OK a jiná ne, když se jedno auto dělá v X variantách?

109
Zdravím pánové,

letos to vypadá, že se úředníci rozhodli omezit počet vydaných parkovacích oprávnění a začali dělat obstrukce. Situace je následující:

-rezident s trvalým pobytem v MČ kde platí modré zóny
-dlouhodobě zapůjčené vozidlo se sepsanou smlouvou
-vlastník vozidla je oprávněn půjčovat věci movité

Předchozí dva roky to nebyl problém a nyní požadují navíc potvrzení o zaplacení silniční daně. Chápu kam tím míří, ale v metodice o tom není ani slovo, jenže úředníci se tím odmítají řídit. Po půlhodinovém dohadování jsem dostal prodloužení na 3 měsíce s tím, že se daná MČ obrátí na magistrát hlavního města jakožto zřizovatele a podle jejich vyjádření se pak povolení prohlouží nebo ne. Drobnou útěchou mi je, že to zaměstnalo tři úředníky a dva z nich vypadali, že jsou tak 10 sekund od infarktu.

Teď  mé otázky:
-Je metodika závazná, nebo si mohou diktovat, co chtějí?
-Když jsem žádal písemné stanovisko o odmítnutí žádosti, nebylo mi vyhověno se slovy "já musím jenom umřít"
-Pokud se magistrát postaví na jejich stranu, dá se nějak dále postupovat, nebo je to konečná?

Vím, že je to trochu OT, v běžných situacích s policií jsem si celkem jistý o správnosti/nesprávnosti postupu, tady ale opravdu tápu :-/ Zároveň mi ale přijde minimálně neetické si nastavit nějaké podmínky a když si člověk vše zařídí, tak je pak nedodržovat.

Díky za případné tipy

110
Policejní vysírání / Re:PČR Havířov
« kdy: 11 Listopadu 2017, 21:38:24 »
chjo, Féno. Kratší vlákno = vyšší teplota, v tom je ten vtip vyšší svítivosti. No a samozřejmě některé typy (které se holedbají více jak 100% navýšení světelného výkonu) mají, jak poznamenal kolega Behemot, i krapet vyšší příkon. Takže takový plastový reflektor pak může dokonce i beze slova sfajrovat (a že takových případů ale bylo!)…  8)
Priznam se, ze jsem nikde nenarazil na to, ze by se nekde testoval realny prikon zarovky, pokud se to opravdu realne prekracuje, tak v tom pripade jsem zticha. Jinak, bavil jsem se o celkovem vyrazenem teple, ne o teplote vlakna. A co jsem narazil na experty se znicenejma svetlama, vzdy v tom hraly roli 100W zarovky, pripadne noname sunty za 30Kc, alternativne pak kombinace obojiho.

111
Policejní vysírání / Re:PČR Havířov
« kdy: 11 Listopadu 2017, 17:41:24 »
Ja se musim pridat k tem, co by podobne domaci bastlire mlatili po hlave. Na jednoho, co to ma serizene +- pouzitelne pripada tak 20, co vypaluji oci.

A pozor, tohle pisu jako byvaly majitel auta, ktere opravdu notoricky spatne svitilo a opravdu jsem ani jednou neuvazoval tam nacpat takovou kravovinu. Pokud shanite normalni zarovku s vyssi svitivosti a ne uplne nemoznou zivotnostni, zkuste zarovky Trifa, oproti osramu stoji minimum a spis je clovek vymeni kvuli snizeni svitivosti, nez ze by se znicilo vlakno. BTW: ne, vysoce svitive zarovky opravu neprodukuji vic tepla, prikon je porad stejny, svetelny vykon vetsi, takze vyzarene teplo mensi. O paraboly tedy netreba mit strach.

Vsechna moje auta jsou relativne nizka, takze mi nezustava ani utajen problem SUV, ze serie ovsem nejvetsi peklo znamenaji adaptivni LED, ktere cloveku nejdriv vypali oci blikanim, nez se rozhodnou kterym smerem nebudou svitit a pak dostanete stejne plnou davku odrazem od silnice nebo cedule, coz je vec, kterou elektronika uz nehlida.

Na prasory s HID a LED kitama bez milosti poustim dalkove (s vyjimkou okamziku, kdy jede nekdo jiny kolem nich). Predevsim ve druhem aute, kde sice sviti jen halogeny, zato vsak z 6ti parabol, to doufam tem jelitum dojde. Nastesti se to postupne lepsi (nevim jestli dostavaji rozum, nebo si poridili auto, co normalne sviti).

112
blysknuti byl odraz svetel tveho auta od merice, nic jineho. V CR jsem jeste nezazil zarizeni, ktere by prisvecovalo viditelnym spektrem, vse je infra a synchronizovane se zaverkou kamery.

113
Díky za odpověď, tohle je mi jasné, primárně se ale chci poradit o tom, jestli je taková "úprava" vozovky spolu s tímhle značení vůbec možná, ať mám nějakou munici pro komunikaci s úřady.

V úseku, ze kterého jsem přijížděl, je vyznačena obytná zóna, tedy 20kmh...svoji rychlost teď už asi neprokážu, ale 50 jsem tam vážně nejel. Tohle je zatím jasné.
Veškeré jiné značky před tímto záběrem pozbývají platnost, protože pár metrů před prahem je křižovatka
Regulerně 10cm před tím prahem je značka nerovnosti na vozovce, rychlost 20kmh a dodatková tabulka šipka doleva
-je možné vůbec dávat značku takhle blízko?
-značka je pravděpodobně umístěna dále jak 1m od krajnice, neměla by tedy platit, je to tak?
-dodatková tabulka šipka doleva značí místo, od kterého je tato značka platná, nebo začíná platit od úrovně té značky i v jiném směru, než ukazuje dodatková tabulka?
-musí se zpomalovací prahy značit nějakou konkrétní kombinací značek? Jak daleko od prahu musí být?
-jsou nějaké závazné normy na sklony a délku zpomalovacích prahů?
-musí být zpomalovací prahy nějak barevně odlišeny od zbytku komunikace, nebo jde jen o doporučení?
-považuje se vůbec tato kombinace třech na plocho položených obrubníků za zpomalovací práh?
-mám právo žádat zaslání projektové dokumentace k této úpravě?

Tohle prostě nemohl vymyslet svéprávný člověk...doteď jsem měl za to, že podobné úpravy mají snížit rychlost a ne každých 5 minut budit všechny okolo ranou podvozku o asfalt.

114
Podařilo se mi nepěkně očesat nárazníky a prahy na zpomalovacím prahu, který:
a)nebyl absolutně vidět
b)nebyl řádně označen
c)neodpovídal normám (pokud jsem dohledal správně)

na mém ne moc běžném autě se jedná o škodu jdoucí do desítek tisíc, ploskolebce jsem nevolal, protože jsem si pořádně neprohlédl rozsah škod, ale mám záznam z onboard kamery.

Chtěl bych se tedy zeptat, jaký je váš názor na použité značení (viz. obrázek) a jestli jsou nějaké závazné normy, které musí zpomalovací prahy splňovat. Šance na proplacení opravy nevidím jako moc vysoké, každopádně bych považoval za úspěch, kdyby za tuhle prasárnu dostal někdo pořádně po čuni a hlavně, aby se to proboha dalo do pořádku. Jen než jsem zaparkoval, tak projela další dvě auta a obě si očesala nárazník taky.

Předem díky.

Stran: 1 ... 6 7 [8]