30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - Furyjeep

Stran: [1] 2
1
Alkohol / Re:Alkohol, při dechovce 1,20 - 1,10
« kdy: 09 Října 2020, 10:19:15 »
Najít si dobrého advokáta co se na podobné kauzy specializuje a podat stížnost proti usnesení o zahájení trestního stíhání.

2
3-9 měsíců, ale v P4 moc zkušeností nemám, jezdím P1, 2, 7. Na P2 mi teď chodí listopad/prosinec 2019, ale je to na přeskáčku, takže netuším jak dělají ta data, když přihde březen pak dlouho nic a najednou prosinec minulého roku... Všude ignorace a za poslední 2 roky pouze 1 příkaz z P1, podán odpor a hnije to tam.

3
Ja se ted vratil z prace, vezl jsem kolegyni na odtahove, protože ji pravě z polské odtáhli auto... Modrá je už riziko, berou to ve velkém.

4
Zatím stále nic, přibývají další a další odpustky, které stále neplatím a neplatím. A stále se snaží a snaží. Nicméně v lokalitě Praha 2 začali velmi intenzivně odtahovat z modrých zón, a to tak, že to vypadá jako hon na řidiče. Najedou MPíci, odtahovky a berou to ve velkém. Takže parkování raději již jen na fialové zóně, kde neodtáhnout a odpustky chodí vesele dál.

Čili
Praha 1 odpustky 2018-2020 - nic
Praha 2 odpustky 2019-2020 - nic
Praha 7 odpustky 2019-2020 - nic

5
Odpor plánuji, oni to sloučili automaticky, je tam i jedno parkování kde stojím před značkou, což je specifické místo v Opletalce, na tom jim to chci shodit. I lost znamená výhodu, za 10 měsíců parkování na Praze 1 je to dobrá taxa :-)

6
Komerční služby, advokáti / Re:www.nezaplatim.cz
« kdy: 20 Října 2019, 19:54:54 »
Pane Krausi, mě s prominutím přijde zase drzost se nyní vymlouvat tímto způsobem. Čili když jsme se dotazoval jako neklient na zcela jasnou situaci a případ s tím, zdali se na toto vztahuje krytí, což mi bylo potvrzeno, tak ve chvíli, kdy jsem zaplatil za služby, se vlastně vaše sdělení anulovalo a jako klient jsem měl postupovat jinak než mi bylo sděleno předtím. Pardon, ale toto je hardcore výmluva.

A ano přesně to jsem očekával, že nebudu předávat výzvy k uhrazení částky, protože na tuto situaci jsem se ptal před uzavřením smlouvy a bylo mi ES potvrzeno, že v praze je možné je ignorovat a situaci řešit, až přijde další výzva. Ano žádnému klientovi jste tak neradili, ale člověku, co si chtěl s jasným dotazem objednat službu, pokud svými parametry bude vyhovovat, tomu jste to poradili, aby když došlo na lámání chleba jste hledali slovní kličky.

A pan Veselý se neobtěžoval vás o výzvých k zaplacení určené částky informovat, neboť mu na začátku bylo doporučeno to začít řešit až když přijde něco dalšího. Já chápu, že se situace změnila a MČ přešly na turbo, což pro vás není výhodné, ale mohli jste napsat mail, ve kterém byste to vysvětlili, postavili se k tomu i informacím, kterými jstem argumentoval, a které zde potvrzujete a navrhli možnost řešení. Nejprve jste se ale ze mě snažili udělat ve zprávách lháře a nyní tu máme další pokus o rádobyvtipnou zprávu a slovíčkaření.

Pokud nejste schopen pochopit podstatu problému - můj dotaz jako potencionálního klineta - informace ohledně možných ignoracemí - řešení  až další výzvy - odmítnutí řešení když přišlo na věc, tak se samozřejmě nikdy neshodneme. Hardcore sračky jsou zákaznická zkušenost, která může někomu pomoci se rozhodnout při uvažovaní o této službě. Já když jsem se rozhodoval, jsem se dotazoval na přesný scénář, který mi byl potvrzen a v souladu s kterým jsem operoval, proto ta krásná kulatá nula.

Myslím, že i tato reakce pomůže pochopit přístup k zákazníkům a styl komunikace jakým si rozhodně reklamu neuděláte.

Další komunikaci k věci nepovedu, abych tu nerozjížděl flame, vše podstatné již bylo uvedeno, každý nechť si udělá obrázek sám.

7
Komerční služby, advokáti / Re:www.nezaplatim.cz
« kdy: 20 Října 2019, 14:12:38 »
Jako potencionalni klient jsem se dotazoval na konkretni pripad. Bylo mi odpovezeno ze v prze je mozne ignorovat vyzvy, az v pripade podani vysvetleni je treba reagovat(tuto sluzbu klientum poskytujeme). Dle meho je to jasna odpoved. Ignorujte, az prijde dalsi vyzva poslete nam to a zaridime... nevim jak jinak si to vylozit. Urcite ne jako obecnou informaci, kdyz se dotazuji na konkretni parametry sluzby kterou si chce objednat.

Docela mne mrzi ze nemam ty puvodni zpravy, kde je to jasne patrne. Cert vem 3000, at si kazdy zvazi jak mu mohou pomoci. Ja jsem byl odpalkovan ackoliv pripad byl presne takovy na jaky jsem se dotazoval pred objednanim sluzby. Je na kazdem aby zvazil zdali se mu tato sluzba vyplati.

8
Komerční služby, advokáti / Re:www.nezaplatim.cz
« kdy: 20 Října 2019, 13:38:16 »
Bohužel komunikace se mi nedochovala (netuším proč mi to gmail neuchoval) až na jeden fragment, viz příloha. I z tohoto důvodu jsem upozorňoval, že u sebe danou komunikaci mit musí...

9
Komerční služby, advokáti / Re:www.nezaplatim.cz
« kdy: 20 Října 2019, 13:35:07 »
Ptal jsem se jako potencionální klient s tím, jaká je moje situace, co předpokládám že bude a zdali na toto mohu službu využít. Tedy, že hojně parkuji v Praze a chodí mi zaplacení určené částky, které ignoruji. Bylo mi sděleno, že v Praze je toto možné a je nutné reagovat na výzvu k podání vysvětlení, která přijde.

Až potom, co jsem dostal toto ujištění jsem si objednal přes web službu, protože jsem chtěl mít jistotu, že věc bude moci portál řešit.

10
Komerční služby, advokáti / Re:www.nezaplatim.cz
« kdy: 20 Října 2019, 13:28:20 »
Před samotným objednáním služby jsem se dotazoval přes formulář a následná komunikace byla mailem. Po nahlášení události přes portál běžela komunikace přes portál s mailovými notifikacemi.

11
Komerční služby, advokáti / Re:www.nezaplatim.cz
« kdy: 20 Října 2019, 13:09:09 »
Bohužel musím sdělit svou velmi negativní zkušenosti s tímto projektem.

V březnu 2019 jsem se zde o této službě dozvěděl a zdálo se to jako zajímavá možnost. Vzhledem k tomu, že se denně pohybuji po Praze tak poměrně hojně sbírám výzvy k uhrazení určené částky. Přes formulář jsem se na webu dotazoval na postup, kde jsem přesně popsal co dělám a co očekávám, že se bude dít - tedy kumulace výzev k zaplacení odpustků. ES mi bylo odpovězeno, že ignorace výzev k zaplacneí určené částky je v Praze v zásadě bez problémů a je třeba věc řešit, až přijde výzva k podání vysvětlení. Před 4 dny jsem dostal do DS příkaz k zaplacení 2500 Kč za 12 skutků. Žádné výzvy k podání vysvětlení se neděly, přímo příkaz, tedy TURBO Praha 1. 

Věc byla ihned nahlášena přes portál k řešení, dostalo se mi odpovědi, že se na to nevztahuje krytí, jelikož se jedná o obcházení jejich bussines modelu, pochybují o tom, že jsem nedostal výzvu k podání vysvětlení a 100% by mne nikdo z jejich firmy nenaváděl k ignoraci výzev.
Na mou odpověď, že vše musí mít v systému, kdy jsem dotaz zasílal před kontaktní formulář, bylo mi odpovídáno mailem mi již nikdo ani neodpověděl.

Bohužel oproti zprávám při objednávání se realita bytostně liší a z mého pohledu jsem vyhodil peníze za službu, kde slibují něco a když přijde na věc, dají od toho ruce pryč.

Moje zkušenost tedy vesrkze špatná a každý zvažte, zdali to risknete.

12
Tak aktualizace stavu. Po cca 10 měsících a 12 zaevidovaných skutcích na Praze 1, byl do DS doručen příkaz na 2500 Kč. Příkazu nepředcházela žádná výzva mimo DS s určenou částkou, čili to vypadá na upltnění turbo modelu.

Další věcí je reakce Nezaplatim.cz, při objednávání služby jsem se dotazoval přesně na tuto situaci - ignorace ,určených částek, byl jsem informován, že v Praze je možnost ignorovat výzvy k uhrazení určené částky a reagovat při výzvě k podání vysvětlení. Tím, že přišel přímo příkaz bez výzvy k podání vysvětlení, tak od toho Nezaplatim.cz dal ruce pryč, s tím, že se jedná o obcházení jejich obchodního modelu. Čili za sebe rozhodně nedoporučuji tuto službu, protože jejich chování je v přímém rozporu s instrukcemi sdělenými při objednávání služby.

13
Tak to jsme na tom stejně, zatím mám Prahu 1, 2, 3, 7, nejvíce nyní Praha 2, vše stále hnije...

14
Tak situace Praha 1... od listopadu do března asi 13 výzev. Zatím klid.
Situace Praha 2 od února do současnosti asi 10 výzev a taktéž klid.
Vše samozřejmě ignorováno. Zpoždění dokumentace / výzvy vždy cca 3-6 měsíců.

15
Já toto praktikoval 6 měsíců na Praze 1 (zatím 8 výzev) a nyní po přestěhování práce praktikuji na Praze 2. Nemám sídlo společnosti ani nejsem rezident, čili možnost koupit si parkovací kartu je 0. Tarif na placeném je nesmysl, takže je levnější chytat výzvy a pak to vše spálit v rámci jednoho prestupkového za pár tisíc, pokud se budou obtěžovat. Řekl bych, že to ročně vyjde i levněji nežli ta karta.

Stran: [1] 2