30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - motoosman

Stran: [1] 2 3 ... 16
1
Potřebuji poradit - technický stav vozidla / Re:přesunuto - Gumy
« kdy: 22 Listopadu 2022, 16:59:00 »
Pozor. Značka "Zimní výbava" platí celoročně.

2
Zajímavé články z internetu / Re:BMW 5 - pojízdná úsekovka
« kdy: 16 Listopadu 2022, 21:47:39 »
To umí.
Dejme tomu, že BMW pojede 150 km/h. Já se  budu přibližovat = pokuta za 150 km/h. A naopak. Budu mu odjíždět = pokuta za min. 150 km/h. Bude záležet, jak se nechám vycukat.......

3
Zajímavé články z internetu / Re:BMW 5 - pojízdná úsekovka
« kdy: 16 Listopadu 2022, 19:36:08 »
Ano. Pokud nebudou mít v ruce laser.

4
Takto mají vypadat bonzkárky.

5
Zajímavé články z internetu / Re:Změny a novinky 2022
« kdy: 23 Září 2022, 14:39:43 »
Z návodu Škoda Superb 3.......

Záznamník údajů o dopravní nehodě (Event Data
Recorder)
Vozidlo je vybaveno zařízením, které slouží jako záznamník údajů o dopravní nehodě
(dále jen „EDR“). Hlavním účelem EDR je zaznamenání dat při dopravní
nehodě nebo jiné mimořádné dopravní situaci (dále jen „nehoda“), při níž dojde
k aktivaci zádržných systémů.
EDR zaznamenává v krátkém časovém úseku, v němž došlo k nehodě (přibližně
10 s), např. následující údaje.
▶ Jak fungovaly některé systémy ve vozidle.
▶ Zda byli řidič a spolujezdci připoutáni.
▶ Jak řidič ovládal brzdový a plynový pedál.
▶ Jakou rychlostí vozidlo jelo.
Zaznamenané údaje mají napomáhat při analýze, jak se chovaly systémy vozidla
krátce před, v průběhu a krátce po nehodě a přispívat tak k lepšímu objasnění
okolností, při nichž došlo k nehodě se škodami na majetku a případně i na zdraví.
Dále se zaznamenávají i data z asistenčních systémů vozidla. Kromě informací,
zda byly dotčené systémy v dané době zapnuté nebo vypnuté, zda byly k dispozici
pouze v omezené míře nebo nebyly aktivní, je možné i dohledat, zda tyto
funkce vozidlo při nehodě řídily, zrychlovaly nebo brzdily. Podle výbavy vozidla
k těmto funkcím patří např.:
▶ Adaptivní tempomat (ACC)
▶ Asistent udržování jízdního pruhu (Lane Assist)
▶ Parkovací asistent (Park Assist)
▶ Pomoc při parkování
▶ Funkce nouzového brzdění (Front Assist)
Údaje se do EDR zaznamenávají, pouze pokud dojde k nehodě s aktivací zádržných
systémů. Za běžných jízdních podmínek k žádnému záznamu údajů nedochází
a také se nikdy neukládá audio nebo videozáznam z interiéru nebo okolí
vozidla. Osobní údaje, např. jméno, pohlaví, věk nebo místo, kde k nehodě
došlo, se do EDR také nezaznamenávají. Některé třetí osoby, např. orgány činné
v trestním řízení, však mohou s pomocí určitých prostředků slučovat obsah
EDR s jinými zdroji dat a při vyšetřování příčiny nehody tak dospět k identifikaci
některých účastníků nehody.
K získání dat z EDR je potřebné zvláštní zařízení se speciálním přístupovým
oprávněním, přístup k zákonem předepsané diagnostické zásuvce („On-Board-
Diagnostics“) ve vozidle a zapnuté zapalování.
Společnost ŠKODA AUTO nebude bez svolení majitele vozidla nebo jiného
oprávněného uživatele vozidla údaje z EDR o nehodě načítat nebo jakkoliv jinak
zpracovávat. Výjimky jsou uvedeny ve smluvních ustanoveních nebo jsou stanoveny
obecně závaznými právními předpisy.
Společnost ŠKODA AUTO je na základě zákonné povinnosti, která jí ukládá sledovat
kvalitu a bezpečnost svých výrobků, pouze oprávněna používat data
z EDR ke sledování výrobku na trhu, dalšímu vývoji, výzkumu a zlepšování kvality
bezpečnostních systémů vozidel. Pro výzkumné a vývojové účely poskytuje
společnost ŠKODA AUTO údaje i třetím osobám, avšak výlučně v anonymizované
podobě, tedy bez uvedení jakékoliv vazby na konkrétní vozidlo, jeho majitele
nebo jiného oprávněného uživatele.

7
Zajímavé články z internetu / Re:BMW 5 - pojízdná úsekovka
« kdy: 20 Července 2022, 11:09:43 »
Píšou to v článcích.
https://www.auto.cz/policie-cr-bude-vyuzivat-bmw-5-touring-takhle-nejak-budou-vypadat-141412

Pak na nějakých diskusích....
Přesné parametry zjišťují i na antiradarech.net

8
Zajímavé články z internetu / Re:BMW 5 - pojízdná úsekovka
« kdy: 19 Července 2022, 21:28:29 »
Mělo by tam být toto:
https://www.mosysolutions.com/product/mobile-speed-measurement/
Pasivní úsekovka.

9
Potřebuji poradit - ostatní / Re:u koho máte POVINNÉ RUČENÍ
« kdy: 20 Června 2022, 21:02:11 »
Jen pro zajímavost. Ani jsem netušil, že k povinnému ručení jde sjednat spoluúčast.

https://www.portalridice.cz/clanek/spoluucast-u-povinneho-ruceni

10
Tuším, že obdoba funguje v Brně. Hkedal bych zkušenosti tam.

11
Já nevím. Vidím pouze člověka, který překročil rychlost o 15 km/h. Zřejmě dobrý oddíl....

12
https://www.parkujvklidu.cz/cs/domovska-stranka/

Oranžová je jen pro návštěvníky a za poplatek.

13
Je to na Hlavní třídě, Ostrava Poruba.

14
Vzhledem k tomu, že se jedná o obec, nejde o předjíždění.
Také mohl řidič BUSu předpokládat, že zapnutý blinkr je z důvodu  stojícího auta v pravém pruhu  a za X metrů bude chtít řidič změnit jízdní pruh.

15
Já se předem omlouvám, ale tohle mi hlava nebere. Obdobnou situaci zažívam téměř pravidelně.
Pochopil bych variantu, řidič Ovce je viník, zaplatí škodu. Následně bude bojovat o nejlepší §. Ale zprasit druhého s tím, že má dávat pozor, já nic, tak to fakt neberu.


Stran: [1] 2 3 ... 16