30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:


>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit o jaký případ se jedná.Jak na to? Pojďte >>sem<<

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - kdo

Stran: [1] 2 3 ... 40
1
Dojde. Ovšem pouze ve věci vedené proti řidiči, nikoliv ve věci přestupku provozovatele. O té se případně povede úplně jiné řízení, na které úkony SO vůči podezřelému řidiči nemají, co se lhůt týče, žádný vliv.

2
Můžete na výzvu nějak zareagovat. Za dané situace se nabízejí nejméně dva možné postupy:

1) Odepsat k č. j. té výzvy, že byly vydána nezákonně, neboť nebyly splněny podmínky podle ust. § 125f(2)(a).
2) Udat řidiče. Ten pak může namítat nesprávnou kvalifikaci skutku.

3
Post hoc ergo propter hoc. Vlastně také věc víry (doufání). Kdykoliv nechá ministerstvo dopravy na dálnici uzavírku, začne sněžit. Kdykoliv začne sněžit, vznikne na TV Barrandov nový pořad [cokoliv] Jaromíra Soukupa. Kdykoliv Jaromír Soukup do takového pořadu pozve debila, dojde v jihovýchodní Asii k výbuchu sopky. Když vybuchne v jihovýchodní Asii sopka, navrhne ministerstvo dopravy úpravu bodového systému. Když ministerstvo dopravy navrhne změnu bodového systému, umře v Polsku starosta.

Už před lety byla praktickým experimentem ověřena hypotéza o (ne)akceschopnosti MHMP. Nejde o to, jak geniálně a vtipně jste odbyl MP, ale pouze o to, zda jste měl štěstí v průběhu “žrebovania za prítomnosti štátneho notára”. Jediným sítem je náhoda a zase tak velké štěstí jste neměl, jelikož pravděpodobnost vylosování není nijak vysoká (rozhodně menší než 10 % u běžných přestupků, jako jsou neoprávněné parkování či překročení rychlosti o méně než 20 km/h v obci).

4
A doufat, že jim dojde zbytečnost případného předání na magistrát.

To Ťokovo doufání je nakažlivé. Pravděpodobnost, že Vámi navržený postup pokutovou mašinerii vyděsí, je ovšem ještě nižší než pravděpodobnost, že v zimě na Vysočině nenapadne sníh.

5
Opravdu? Můžete, prosím, poslat nějaké rozhodnutí z posledních tří let, kde bylo “točení na materiálním aspektu” důvodem k zastavení řízení? Moc by se všem jistě hodilo.

6
Nedělejte nic. Počkejte, zda MP předá věc na MČ. Dorazí-li výzva k podání vysvětlení, rozhodněte se podle zdravotního stavu provozovatele. Může to trvat několik měsíců.

7
Tam vůbec nešlo o nestíhání. Výzvy posílají, bezmála 90 % příjemců platí. To, že zbývajicích 10 % nezvládnou vytěžit ani ze třetiny, není pro MHMP žádný problém. Městské části se roky snažily dostat k penězům za přestupky, ale MHMP jim nechtěl nic pustit. A tak bylo potřeba vymyslet nový pokutový business, aby se MHMP nemusel dělit.

MHMP a městské části jsou sice jedna právnická osoba, ale je to něco úplně jiného než běžná korporátní struktura. Minimálně proto, že jednotlivé MČ jsou ovládány lidmi z různých stran, kteří mají velmi odlišné až protichůdné postoje, názory a zájmy. A ty se lépe prosazují s penězi než bez nich. Situace, kdy by primátor ze strany A dobrovolně přenechal nějaký solidní stálý příjem starostům z MČ za stranu B, není příliš vzdálena politické sebevraždě.

Zabránit MČ v aplikaci turba může MHMP jednoduše tak, že bude uznávat odvolací námitky proti takovému postupu. To ale není v zájmu komunálních politiků napříč ČR, neboť existence takových rozhodnutí by vedla k plošnému nápadu úřadů, které turbo používají, podle par. 8 SprŘ. Z toho důvodu jsem přesvědčen, že v Praze existuje něco jako zákaz aplikace turba.

8
Jen doplním, že zaměstnavatel (provozovatel) vůbec nebude do správního řízení zatažen, dokud neprohlásíte, že jste vozidlo neřídil.

9
Ještě pro doplnění oprávněného očekávání provozovatele: mám výzvy z Prahy 2, 4, 5 (>10 ks) a 7. Vše ignorováno. Aktivní je zatím pouze P7, poslala provozovateli výzvu k podání vysvětlení. V neveřejné sekci je jeden další případ, rovněž P7, také výzva k podání vysvětlení. Lze předpokládat, že všechny MČ budou postupovat stejně, a věřit (což je tedy skoro jako Ťokovo doufání), že MHMP jim odvolání proti případné aplikaci turbo modelu nepodrží.

10
Šlapanice ještě nedávno bez problémů posílaly spis do DS. Máte jej? Pokud ano, bylo by více než překvapivé, kdyby bylo zrovna ve Vašem případu ze strany SO všechno v pořádku, neboť Šlapanice jsou asi největší matlalové v republice. Podjatost neřešte, to nikam nevede.

11
Naposledy jsem to psal ani ne před týdnem zde.

13
Víceméně to chápete správně. Nechcete-li platit odpustek, prostě na to teď spokojeně zapomeňte. Ono se možná také nic dalšího nestane. S pražskými MČ zatím není mnoho zkušeností; zatim to vypadá, že po výpalném jde vysloveně aktivně pouze sedmička.

14
Jelikož MHMP (což je v dané věci odvolací orgán a navíc táž právnická osoba jako ÚMČ) v případech ignorování výzvy nezahajuje řízení proti provozovateli, ale nejprve jej vyzve k podání vysvětlení, lze v souladu s principem předvídatelnosti práva zcela jednoznačně očekávat, že budou shodný postup aplikovat i městské části.

Ze shora uvedeného pak vyplývá, že úvaha pana Neridic je - řekněme - předčasná.

EDIT: Tím chci říci, že za mne je doporučení zcela jednoznačné - ignorovat.

15
V přípisu, který jste obdržel, je jistě nějaké poučení. Začněte u něj.

Moc mi nesedí dočasná nemoc k seznamu nemocí, jež vedou ke ztrátě způsobilosti řídit motorová vozidla (viz seznam ve vyhlášce č. 27/2004 Sb.). A nezdá se mi ani to, že by stačilo udání běžného lékaře (srov. § 10 shora uvedené vyhlášky).

Stran: [1] 2 3 ... 40