30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Témata - resistor

Stran: [1]
1
Nevím jestli dotaz na téma patří sem, kdyžtak prosím o přesunutí do správného tématu.

Jako úvod - přestupek se nestal, ale pravděpodobně stane, protože níže zmíněné omezení tam má trčet do konce roku a kvůli 400m nehodlám jezdit 10km objížďkou.

Máme úsek silnice s dočasnou značkou B11 (zákaz vjezdu motorových vozidel) s dodatkovou tabulkou "Mimo dopravní obsluhy",
kterou těsně následuje dočasné světelné dopravní značení(tříbarevný semafor), který zajišťuje střídavý provoz na onom úseku.
Dále je tam rychlostní omezení na 50 a značka zúžení.
Fakticky k žádnému zúžení nedošlo, je to jen administrativní opruz ve jménu omezení dopravy, běžně se tam jezdí obousměrně byť je to užší.

Jestli si správně vykládám ZPPK, tak přijedu-li k začátku omezení na malé motorce s objemem válce 49,8 cm3 a sesednu tam z ní.

podle 2) jsem chodec, zákaz uložený značkou B11 se na mě nevztahuje.

podle 4) pro mě jako chodce semafor nemá žádný význam.

Mohu tedy vejít do místa platnosti zákazu vjezdu (zákaz platí v celé délce za značkou B11). Kdekoli z místa platnosti zákazu už můžu i odjet, protože odjezd z místa(prostoru) zákazu vjezdu nebo jízda v prostoru zákazu je jiný úkon než vjezd do místa zákazu.

Přiměřeným působem mohu využít ustanovení 3) a použiju k chůzi chodník nebo pravý okraj vozovky, nikoli levý.

Vidím trochu právní problém se semaforem
Jako chodec ho můžu brát jako místní světelnou dekoraci, nebo dokonce jako řidič zastavím vozidlo před semaforem a dál pokračuju pěšky vedouce moto, nakráčím do úseku ze kterého vyjedu motorově protože konec je dost do kopce.
A na konci mě odchytí orgán když protisměru svítí zelená, nebo dojde ke kolizi s vozidlem v protisměru.

Pochopitelně mám v úmyslu veškeré prokazování přenechat orgánům a soustředit se na zpochybňování, kritiku a mlácení prázdné slámy.

Napadá mě, že orgán by mohl použít modus operandi, že "vzhledem k okolnostem mohl a měl věděl že v místě je střídavý provoz a byl schopen dovodit že semaforu v okamžiku zahájení jízdy svítila červená tudíž jako řidič nerespektoval signál stůj."

Dále možnost napadnout vchod do zákazu vjezdu a následný odjezd z něj jako "toliko účelové jednání ..."
 
Chtěl bych požádat o zdejší právní názory ohledně potenciálních hrozeb a toho co by bylo vhodné předem právně "vyfutrovat".

Např. obálku s adresou v místě zákazu s tím, že doručím písemnost = dopravní obsluha.

A třeba i podněty ve vztahu k judikatuře které mi mohly uniknout.



1) §76 písm. 6 ZPPK Světelné signály jsou nadřazeny svislým dopravním značkám upravujícím přednost.

2) §2 písm. j ZPPK chodec je i osoba, která tlačí nebo táhne sáňky, dětský kočárek, vozík pro invalidy nebo ruční vozík o celkové šířce nepřevyšující 600 mm, pohybuje se na lyžích, kolečkových bruslích nebo obdobném sportovním vybavení anebo pomocí ručního nebo motorového vozíku pro invalidy, vede jízdní kolo, motocykl o objemu válců do 50 cm, psa a podobně,

3) §53 odst. 7 ZPPK Osoba vedoucí jízdní kolo nebo moped smí užít chodníku, jen neohrozí-li ostatní chodce; jinak musí užít pravé krajnice nebo pravého okraje vozovky.

4)  §70 odst. 2 ZPPK Při řízení provozu na křižovatce znamená pro řidiče
a) signál s červeným světlem "Stůj!" povinnost zastavit vozidlo před dopravní značkou "Příčná čára souvislá", "Příčná čára souvislá se symbolem Dej přednost v jízdě!" a "Příčná čára souvislá s nápisem STOP", a kde taková dopravní značka není, před světelným signalizačním zařízením,

b) signál se současně svítícím červeným a žlutým světlem "Pozor!" povinnost připravit se k jízdě,

c) signál se zeleným plným kruhovým světlem "Volno" možnost pokračovat v jízdě, a dodrží-li ustanovení o odbočování, může odbočit vpravo nebo vlevo, přičemž musí dát přednost chodcům přecházejícím ve volném směru po přechodu pro chodce a cyklistům přejíždějícím ve volném směru po přejezdu pro cyklisty. Svítí-li signál "Signál pro opuštění křižovatky" umístěný v protilehlém rohu křižovatky, neplatí pro odbočování vlevo § 21 odst. 5,

2
Policejní vysírání / Prudění kvůli Xenonům
« kdy: 24 Února 2021, 00:33:42 »
Musím se podělit o zážitek - jedu si ve slunné odpoledne po dvouproudové výpadovce a vidím, že zleva z vedlejší přijíždějí orgány v pomalované ovci a dávají (mi) přednost. Jenže se vydali mnou a já hned podvědomě přemýšlím jak se jich zbavím na nejbližší křižovatce i za cenu, že udělám malou zajižďku navíc protože "kde blb tam nebezpečno". Mezitím zezadu diskotéka, houkání a stopka. Vylezli na mě oba dva.

Začali bez pozdravu "Vypněte motor, předložte doklady od vozidla"
Předkádám OTP

"Ještě řidičák, občanku a doklad o zaplacení povinného ručení"
Předkládám co orgán žádá.

"Rozsviťte světla"
Rozsvěcuju parkovačky.

"Tyhle ne, potkávací"
Rozsvěcuju potkávačky.

"Otevřete kapotu, vystupte si a poďte s námi."
Odjišťuju kapotu, vylézám ven, nasazuju otrávený výraz "Co zase chceš ty čuráku" a otevírám jim kapotu.

Orgán ukazuje na originální zdroje přišroubované k tělům světel, ani se nenamáhl zjišťovat nějaké označení - značky, čísla, písmenka.
"Tohle je neschválená přestavbová sada, na podvozku maj bejt elektronický váhy a ostřikovače světel, ani jedno tu neni"

Aktivuju hroch-defense-mode, bez odpovědi a s předstíraným nezájmem čekám co z něj vyleze dál.
(Pro rýpaly světla, váhy a ostřikovače tam byly z výroby ale musel bych se ohýbat pod auto, což mi přišlo moc práce
a zásadně nic nevysvětluju někomu kdo se tváří že sežral šalamounovo hovno)

Orgán si fotí auto zepředu, světla zezadu a motorový prostor a světla zepředu - ale pod auto se neohnuli.
(Btw. když mi měl jindy jiný orgán vyfotit vypáčený auto tak nevyfotil protože měl vybitý baterky)


"To jste tak koupil ?"
"Kdo to tam namontoval ? Kdy ?"
Odpovídám, že na jeho otázku nejsem schopen odpovědět.
(což je mimochodem pravda, nemůžu vědět který japončík tam co montoval)

"Cože ? Proč ?"
Odpovídám, že nemám co bych k věci dodal.

"Zhasněte světla a vymontujte nám ty výbojky"
Zhasínám světla a čekám jakoby na vychladnutí světel.

"Vymontujte nám ty výbojky!"
Sděluju orgánům že jim nic vymontovávat nebudu.

"Proč ?"
Sděluju orgánům že to neumím.

Orgán zafuněl a začal kecy zhruba "Podívejte se, tohle je technicky nezpůsobilé vozidlo, pokuta provozovateli podle třistačtyřicet jedničky a podle třistašedesát jedničky je za to ve správním řízení 20tis".

"Co mi k tomu řeknete ?"
Sděluju orkánu, že mu k tomu nic neřeknu.

"Vy jste provozovatel ?"
Odpovídám, že nikoli.

"Kdo je teda provozovatel ?"
Tady jsem polevil, sděluji jméno provozovatele místo abych odvětil,
že jméno provozovatele je uvedeno v TP, což si orgán ověřuje v OTP a patrně sám pochopil že se jedná o osobu blízkou.

"Protože vozidlo oslňuje ostatní účastníky dopravního provozu, bude to 1000, nebo věc postoupíme do správního řízení kde je to za 5000"

Po předchozí jinde prodělané zkušenosti (kdy na direktivní požadavek k objasnění jisté skutečnosti orgánům podezřelý vlídně doporučil aby hledali rezervy sami v sobě a využili úředních postupů a metod policejní práce z jejich strany následovala radikalizace chování a arogantní doporučení aby podezřelý policii neříkal co má dělat a staral se o sebe) jsem jim s předstíraným nezájmem suše odpověděl že mi nepřísluší určovat co má policie dělat.

Orgány se na chvíli zavřely s dokladama v autě, pak mi jeden přinesl doklady s vypsaným pokutovým blokem.

Po vyfocení mobilem jsem mu jeho papíry v původním stavu se zdvořilostní frází "Děkuji." vrátil.

To zřejmě způsobilo určitou míru diskomfortu na jeho straně a následovaly nějaké moralizující kecy, které už si nepamatuju.
Nicméně celé mé diplomatické vystupování asi odvrátilo dýchání, lízání, prohlížení kufru a další formality.
Potom co přestal otravovat zalezl do ovce a odjeli pomáhat a ochraňovat někoho jiného.

Následovalo zahájení správního řízení. Po přeložení na úřad v místě bydliště zde kompetentní odborníci na základě podkladů poskytnutých PČR posuzují technický stav dodnes.



Stran: [1]