30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Témata - RH

Stran: [1]
1
Dobrý den, rád bych Vás požádal o radu jak nejlépe postupovat v následující situaci:

- Pošta se 27. ledna 2022 pokoušela doručit zásilku (pravděpodobně s příkazem) - adresát nezastižen, pošta vhazuje lístek o tom, že poslední den úložní lhůty je 14. února 2022;
- 6. února 2022 žádá adresát elektronicky o změnu úložní pošty;
- 10. února 2022 došlo k uložení na jiné poště;
- 11. února 2022 pošta vrací zásilku zpět odesílateli;
- 14. února přichází adresát na poštu, kde mu je sděleno, že dle předchozího bodu byla zásilka vrácena odesílateli.

Napadá mě několik variant jak dále postupovat, nedokážu však vyhodnotit, která je nejlepší a která zcela zavrženíhodná.
1) Poslat odpor proti příkazu, který adresát neviděl. Namísto čísla jednacího uvede, že číslo jednací nezná, neb pošta vrátila dopis dříve, než si ho mohl vyzvednout.
2) Poslat dopis úřadu, že pošta vrátila zásilku dříve, než bylo uvedeno na výzvě, ať zásilku úřad vypraví znovu.
3) Stavit se na úřadě nahlédnout do spisu a získat tak informace ze zásilky.
4) Zaujmout postoj "do nothing", počkat až příkaz nabude podoby pravomocného rozhodnutí a následně se odvolat.


Jaký je prosím podle vašeho názoru nejlepší možný postup pokračování?




Stran: [1]