30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Témata - 2233

Stran: [1]
1
Potřebuji poradit - ostatní / epojisteni.cz - pomoc s řešením
« kdy: 29 Dubna 2016, 17:09:04 »
Dobrý den, sjednával jsem si nové pojištění na epojisteni.cz a makléřka na telefonu mne informovala že předchozí pojištění u čsob není potřeba vypovídat, že zanikne jeho nezaplacením. Bylo mi to divné ale říkal jsem si, asi ví co a jak dělá to každý den. No evidentně ne. Před pár dny došla upomínka od čsob a samo že chtějí bankovky. Volal jse mna epojisteni.cz že nechají prověřit hovor. Operátorka mě potvrdila že jsem měl pravdu že mi makléřka řekla že smlouva zaniká jejím nezaplacením. Tento telefonát už mám nahraný, protože lidi jdou zvláštní. Za hodinu po tomto došel email -

Dobrý den pane *******,

reaguji na Váš telefonát týkající se pojistné smlouvy č. *************.

V první řadě bych Vám rád poděkoval, že jste se s důvěrou obrátil na naši společnost při výběru povinného ručení pro Vaše vozidlo Kia Sportage.

Prověřovali jsme proces sjednání Vaší pojistné smlouvy č. ************* a neshledali jsme zřejmé pochybení na naší straně. Všichni makléři jsou řádně proškoleni a jsou jim známy zákonné možnosti výpovědi. Znalosti všech pracovníků opakovaně prověřujeme, nepředpokládáme tedy, že by ve Vašem případě makléř navrhl jiný postup. 

Jako vstřícný krok Vám můžeme nabídnout, že se pokusíme s pojišťovnou domluvit ukončení nově sjednané pojistné smlouvy dohodou z důvodu duplicitního pojištění.

Vzešlá situace nás mrzí, ale bohužel více udělat nemůžeme. Prosím o zaslání Vašeho stanoviska.

Děkuji za spolupráci a přeji příjemný den.

Zajímalo by mně jak dále postupovat, protože komunikace z jejich strany je opravdu špatná, voláním na tu jejich linku 840 .... už jsem taky pustil nějaký peníz a vždy - mi se ozveme, prověřím to a zavoláme...  Pořád dokola.

Nové povi. ruč. už se nedá zrušit. Mám zaplatit čsob? Co udělat aby přiznali chybu a uhradili vzniklé náklady na duplicitní pojištění? Na koho se obrátit. Určitě vše popřou a řeknou že záznam hovoru makléřky neexistuje.


   

Stran: [1]