30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - Martin623

Stran: [1] 2 3 ... 31
1
 Má někdo nějaký jiný nápad na čem to shodit?

2
V tom případě rozporujte VŠECHNY křižovatky světa... Jedu, všude volno, v polovině křižovatky padne žlutá, zastavím před semaforem, neblokuji křižovatku. Jestli si myslíte, že "zákaz vjet do křižovatky pokud nemohu pokračovat" znamená "od hranice k hranici v ní to auto NIKDE nesmí být" tak vás upřímně lituji... Jak to prosím řešíte při odbočování vlevo ve špičce? Do křižovatky smíte vjet ale nesmíte ji ZABLOKOVAT. To je to o čem tady od začátku mluvíme, na 90% plochy té křižovatky prostě můžete před tím semaforem legálně zastavit, pokud neblokujete provoz. A fyziku si na tom můžete strčit tam kam slunce nesvítí, tohle je o logice. Zřejmě s ní máte problém... Hezký den.

Nehledejte v hlavě poloopičáka logiku.

Mimo jiné, až teď se mi dva naši řidiči přiznali,že se tam nechali loni oškubat na místě příkazem, tak nějak za litr. Jeden z nich vezl v plachtovce velké skleněné akvárium a situaci vyhodnotil tak, že bude bezpečnější projet na červenou než zběsile brzdit 10-15m před přechodem. Opičáky to pochopitelně nezajímalo.

To, co měli nebo neměli ti dva joudové dělat, je už v tuto chvíli úplně fuk. Není v mých silách, každému 1000x zdůrazňovat, že s fízli se nebavíme! Kolika ovečkám jste tuto základní poučku poradil a kolik z nich se tím řídí? Je to každého boj.
Já jsem vděčný za každou napravenou ovečku, která na první dobrou netahá šrajtofli.

4
Pokud mám zastavit před prvním přechodem, tak to musím  udělat ještě na zelenou. Jak má řidič ze vzdálenosti minimálně nějakých 100 a více metrů vyhodnotit, jestli někdo ze skupinky chodců zamýšlí mačkat tlačítko nebo už ho někdo zmáčkl.
Upřímně řečeno já tam problém nikdy neměl, ale bude to tím, že tam nejezdím, řeším pouze za známou, která se nechtěla nechat oškubat na místě a nechala to předat do SŘ. V pondělí byl doručen příkaz na 7500,- Logicky si sháním munici.
Mimo jiné, až teď se mi dva naši řidiči přiznali,že se tam nechali loni oškubat na místě příkazem, tak nějak za litr. Jeden z nich vezl v plachtovce velké skleněné akvárium a situaci vyhodnotil tak, že bude bezpečnější projet na červenou než zběsile brzdit 10-15m před přechodem. Opičáky to pochopitelně nezajímalo.
Až budu mít video, které by mělo být součástí spisu, tak budu chytřejší.

5
Co se mi nelíbí? Kdyby nechali semafor, přechod, křižovatku žít svým životem, tak by vše fungovalo a nic zvláštního by se nedělo. Poslední dobou si tam obecní opice udělaly výnosnou kasičku + 6 bodů jako bonus.
Jak tu kolega správně psal:
Podle pravidel provozu na pozemních komunikacích platí, že řidič nesmí vjet do křižovatky, nedovoluje-li mu situace pokračovat v jízdě v křižovatce a za křižovatkou, takže by byl nucen zastavit vozidlo v křižovatce. Nemůže-li však bezpečně zastavit vozidlo, může jet dál a ignorovat oranžový signál.
V tomto speciálním případě má řidič při rozsvícení oranžové dvě možnosti:
- Jestliže může bezpečně zastavit na bližší hranici křižovatky, pak je povinen zastavit vozidlo před touto hranicí a do křižovatky tedy nevjede.
- Jestliže nemůže bezpečně zastavit vozidlo na bližší hranici křižovatky, jede dál a plynule opustí křižovatku.

 Ale: V našem případě řidič jede 50 km/h je na bližší hranici křižovatky, svítí zelená, za vzdálenější hranicí se nenachází žádná překážka, tak může vjet do křižovatky. V ten okamžik přeskočí oranžová a vozidlo je řekněme blbý metr za bližší hranicí křižovatky a ke vzdáleňejší hranici ( v našem případě přechod se semaforem) mu zbývá ještě 54m. A)  Zastaví v křižovatce a to je z pohledu poloopice ok B) pokračuje nezměněnou rychlostí dál , aby bezpečně opustil křižovatku, ale po 3 sekundách ( to odpovídá vzdálenosti 12 m od přechodu ) skočí červená.  12 m od přechodu při povolené padesátce už nemůže bezpečně zastavit. To ještě úplně eliminuji reakční doby.
Prostě ten přechod tam nemá, co dělat. Má být 15-20m za hranicí křižovatky. Nebo semafor má být před bližší hranicí křižovatky. Nebo ten stávající má mít, možná to řeknu blbě, nějaké přednávěstí červené, které zajistí bezpečné vyklizení křižovatky.

Teď mě došla jedna věc ta fotka na začátku vlákna neukazuje aktuální stav křižovatky, proto ještě jednou a lépe

https://www.google.com/maps/@50.7386774,15.1664235,3a,75.4y,317.5h,102.12t/data=!3m7!1e1!3m5!1sfkhtHuP9B2wDqylYhgijcA!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3DfkhtHuP9B2wDqylYhgijcA%26cb_client%3Dmaps_sv.share%26w%3D900%26h%3D600%26yaw%3D317.5015906400287%26pitch%3D-12.12152024150329%26thumbfov%3D90!7i16384!8i8192?coh=205410&entry=ttu

6
Takže oranžová trvá 3 sekundy. Vzdálenější hranice křižovatky od semaforu je cca 55m ( z pohledu řidiče bližší). Při nejvyšší povolené rychlosti 50km/h trvá projetí křižovatky k semaforu trvá přibližně 4 s.
Mimo jiné výstražné dopravní značky se umisťuji v obci 50-100 od místa platnosti. Pokud to není technicky možné, tak se doplňují dodatkovou tabulí se vzdáleností. Značka je zde 140m dodatkovou tabuli nemá a umístit ji  na těch 100m  technicky možné je.
 Ty obecní poloopice přesně vědí,  že to místo má vybírací potenciál.

8
Dobrý den. Potřeboval bych jen nasměrovat na nějaký dokument, kde se dočtu jak dlouhá má být délka oranžového signálu v místě, kde je nejvyšší povolená rychlost 50km/h.  Zdá se mi i umístění dopravní značky poněkud pofidérní. Pokud bych nebyl místní, tak bych se mohl domnívat, že mohu očekávat křižovatku řízenou světelnými signály. Není tomu tak. Řízený je pouze přechod těsně za křižovatkou. Takže je běžné, že vozidla čekající u přechodu zablokují křižovatku.

9
Nějaká dopsaná značka fixem pro mne není  dopravní značka, která by se shodovala se schváleným tipem. Nedávno jsem viděl na značce zákaz vjezdu dočmáranou 30.

10
Zajímavé články z internetu / Re:Speed Marathon
« kdy: 19 Dubna 2024, 11:14:28 »
Tak jsem hlavně zvědavý na nehodovou statistiku za dnešek. Kolik ťukanců bude a kolik lidí bude muset zahynout na silnicích kvůli čučení na tachometr a nevěnování se řízení.

11
Vypsat CMR zpětně a nechat potvrdit. Stálý zákazník s tím nebude mít problém. SO bude těžko prokazovat, kolik jste toho vezl. Mimo jiné vysokorychlostní vážení nefunguje jak má.

12
V prosinci budu vymáhat pokutu zpět. Je to na 99,9%. Úředník nabyl dojmu, že má čárku, ale to se mýlí, přehlédl jeden podstatný detail. 

13
Domnívám, se že platí správní řád i pro odpadkové oddělení.
Vím jistě, že pro úřad práce platí také správní řád.

Kdysi jsem byl na úřadu práce registrovaný po dobu dvou měsíců, ale věděl jsem, že po těch dvou měsících nastoupím do zaměstnání a sdělil jsem jim to. Nicméně oni mě stejně otravovali, abych si práci hledal, chodil na pohovory, sbíral razítka, že mne nikde nechtějí. Měl jsem se v termínu dostavit na ÚP a já se na to pochopitelně vy.sral a odjel na dovolenou. No to byl humbuk. Úřad práce nelenil a zahájil se mnou správní řízení, které pak zastavil.


14
Jasně, děkuji všem, myslel jsem si to správně.

15
Žádná jinou písemnost z magistrátu paní neočekává, když tam byla pošťačka, paní nebyla doma a obálku viděl její otec. Nebo by to mohlo být zahájení řízení nebo předvolání k ústnímu jednání, ale to je asi v tuto chvíli jedno. Zpravidla tady nejdřív posílají příkaz. Proti tomu se pochopitelně podá odpor a pak se bude hrát dál.

Datová schránka paní i přes pozastavenou činnost je funkčí.
Datová schránka manžela je také funkční.


Stran: [1] 2 3 ... 31