30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - torrente

Stran: [1] 2 3 ... 6
1
Nějaký posun?

Nakonec od osoby X auto koupil zase někdo další a ten to přepsat chtěl, takže se to snad už vyřešilo.

2
Potřebuji poradit - ostatní / Re:Je vzorek na pneu v pořádku?
« kdy: 19 Srpna 2021, 15:26:20 »
Tak podle indikátorů opotřebení to má nad 1,6 mm celkem bohatě, takže podle zákona to v pořádku je.
Ale chtělo by to s autem evidentně na geometrii.

3
Citace
A na výši pokuty byl s úřednicí nějak domluven? Neboť max výše je 50000 Kč.

Bylo mu řečeno 2000 Kč.

Citace
edit: Možná jsem to napsal až zbytečně jízlivě. Chtěl jsem jen upozornit na to, že pokud je zpochybnění fiktivní smlouvy bráno až jako krajní řešení a je to odůvodněno strachem z pomsty feťáka, pak je vhodné zvážit, zda jakékoli řešení nemůže být záminkou pro pomstu.

Pokud nebude jiná možnost, jak to vyřešit, tak samozřejmě toto řešení je lepší než žádné řešení.

4
Tu jakousi fiktivní smlouvu podepisoval pan bratr?

Podpis na smlouvě vytvořil někdo jinej. Ale zpochybnění platnosti smlouvy by bylo až krajní řešení. Bratr zase nechce riskovat, aby mu pak nějakej feťák jako pomstu přišel zapálit jeho auto nebo tak něco.

5
Hlavním cílem je přestat být majitelem/provozovatelem vozidla. Pokud možno bez pokuty za pozdní převod. Ale tu pokutu by bratr přežil.

6
Můj bratr se před lety s "kamarádem" domluvil na tom, že kamarád si na bratra napsal svoje auto. Kamarád je tak trochu feťák a dlužil údajně peníze všude možně. Někomu (dále osoba X) pak dluh splatil tak, že mu dal to auto, co je psaný na bratra. O tom byl bratr informován a má i kopii jakýsi fiktivní smlouvy. Pak ještě nějak vyšlo najevo, že ten kamarád snad od auta ztratil velkej techničák, takže bratr s osobou X mluvil po telefonu, že spolu zajdou někam na úřad, tam nechá vystavit nový TP a vyřeší ten převod. Nicméně osoba X je asi taky nějakej feťák, takže v podstatě přestal komunikovat a asi nemá zájem auto přepsat a ani mu nevadí, že od něho nemá velkej TP. Bratr teda na sebe má napsaný auto, od kterýho nejsou papíry, ale má kopii kupní smlouvy. Šel tedy na úřad, že tam nahlásí ztrátu TP, auto převede na osobu X a prostě to auto zůstane v polopřevodu. Tam se nějak rozpovídal ohledně toho, že osoba X jaksi na přepisu nespolupracuje a že je v tom ještě zainteresován ten kamarád, co od auta ztratil papíry. Milá paní úřednice mu řekla, že pokud chce teda auto přepsat, tak nejdřív ze všeho mu dá pokutu, že to je pozdě, ale že je za této situace v podstatě úplná blbost, aby auto přepisoval, protože oni osobu X sice z úřadu obešlou, ale pokud osoba X na tu obsílku nebude reagovat nebo si třeba vůbec nepřevezme poštu, tak se pro bratra nic nemění a zůstává oficiálně majitelem on. Bratr se tedy ptal, jak má tohle vyřešit. Úřednice mu řekla, že oni na úřadě nezmůžou nic, že podobných případů jsou tam mraky a že si to má vyřešit žalobou.
Má někdo pro tuhle situaci jakoukoliv radu?

7
Potřebuji poradit - technický stav vozidla / Re:Žárovky
« kdy: 24 Listopadu 2019, 02:00:57 »
Citace
Tři výjimky.. přední levé potkávací a zadní levé obrysové a levé brzdové světlo..
ty 3 musejí svítit.. jinak jde o závadu ohrožující bezpečnost PK a s vozidlem nesmíte jet.

S tou levou brzdovkou jste si jistej na 100%? Možná to chápu blbě, ale chápu to tak, že pouze v případě, kdy na autě funguje jenom jedna brzdovka, tak to musí být levá. Ale když funguje pravá a prostřední, tak to taky stačí.

8
Potřebuji poradit - rychlost / 96 na 80 - výzva provozovateli
« kdy: 14 Listopadu 2019, 05:09:52 »
Snad se na mě nebude nikdo zlobit, že tady zakládám téma ohledně něčeho, co se tu řešilo už 1000×, ale nejedná se o můj přestupek. Jedná se o to, že se snažim přesvědčit člověka, který automaticky platí všechny pokuty, aby to už nedělal. Takže radši se zeptám na další názory. Je to pro dobro věci :-)
Kamarád se služebním autem někdy v červenci překročil rychlost a provozovateli přišla teď v listopadu výzva k uhrazení 600 Kč. Provozovatel/zaměstnavatel mu to přeposlal a on už pomalu začal vyplňovat složenku a chtěl to jít automaticky zaplatit. No ještě jsem ho zarazil, ať ještě počká.
Důležitá věc je, že dotyčný už v tomto zaměstnání nepracuje a ani nemá v úmyslu, že by se tam třeba někdy v budoucnu chtěl vrátit, takže je mu jedno, jestli ho bývalý zaměstnavatel nebude mít rád, že to komplikuje a nespolupracuje.
Teď mi určitě napíšete, ať nic neplatí, nic neřeší a počká, co bude. Problém je, že když mu tohle řeknu, tak on to prostě radši zaplatí, aby měl klid.
V příloze je i ta výzva, ale to jsou jen standardní bláboly.

9
gumidos: Že pojišťovna tlačí lidi do toho, aby při nahlášení události řekli nějaký nesmysly, se přece nijak nevylučuje s tim, že pojišťovna zkouší podobně jednat i se servisem. Ale pokud s pojišťovnou komunikuje člověk ze servisu, tak má obvykle nějakou představu o cenách a nenechá se od nich nachytat na bláboly typu, že "všem stačí 5 tisíc, tak vám to bude stačit taky".
Vaše představa je asi taková, že likvidátor najde v AudaGlassu přesnou cenu za sklo, za materiál, za práci a to pojišťovna opravdu zaplatí. V praxi to tak prostě nefunguje. Pojišťovna se snaží vždycky pojistný plnění krátit, jak jen to jde.

Ten s tim Berlingem měl pojištění čelního skla. Nechtějte po mně teď, abych psal, kolik měl limit nebo jestli měl nějakou spoluúčast. To už si fakt nepamatuju. V každym případě si pamatuju, že mi tu smlouvu ukazoval a já jsem mu na základě tý smlouvy doporučoval, aby to ještě změnil, že to nechce řešit rozpočtem, ale na fakturu. Ale on už to nechtěl řešit. A takových lidí je prostě docela hodně. Takže můj názor je, že pokud člověk nemá žádnou představu o cenách skel a pokud je to navíc někdo, kdo radši všechno odsouhlasí, tak je pro něj opravdu lepší, když dá někde v servisu plnou moc, ať všechno s pojišťovnou řeší servis.

10
Neumím pochopit, proč by kdokoliv z pojištěných klientů byl "tlačen" do sdělení, že vznikla "škoda 3000 Kč" jak popisujete - nemá to žádnou logiku. Škoda se likviduje obvykle jako "přiměřený náklad na opravu" - nikoliv "co nám Pepík řekl do telefonu". Takže jakékoliv vynucené sdělení, případně prostá neznalost ceny skla, případně omyl, nemají vůbec žádný dopad na konečnou výši plnění.

Tak to bych Vám přál zažít třeba takovou Hasičskou pojišťovnu. Ani nevim, jestli ta pojišťovna ještě existuje, ale jednání s nima o proplácení škody bylo na úrovni nějakýho hospodskýho klábosení v hospodě 4. cenový. Bylo to dohadování ve stylu: "My na tyhle auta běžně proplácíme 5 tisíc a nikdo si nestěžuje, tak nechápu, proč vy posíláte fakturu na 8. A jestli se vám to nelíbí, tak ty 3 tisíce chtějte doplatit po zákazníkovi." Mimochodem ta Hasičská pojišťovna ani netrvala na tom, že auto nafotí někdo od nich. Stačilo jim poslat vlastní fotky.
Jinak jedno z posledních skel, co jsem měnil, bylo determální sklo u Citroëna Berlinga první generace. Pán si to sám nahlásil, zajel si na prohlídku a tak nějak mu vnutili, ať si to nechá proplatit rozpočtem. On pak za mnou přijel s tim, že mu pojišťovna poslala asi 4000 a jestli se jako do toho vejde. Vzhledem k tomu, že to samotný sklo stálo tenkrát asi 5, tak jsem mu řek, že dost těžko. Nakonec si nechal radši dát obyčejný zelený made in China, protože to prostě nechtěl už dál řešit.
To je to samý, že si lidi radši nechaj dát pokutu na místě, ať to radši maj z krku, protože se jim nechce později řešit nějaký správní řízení.

Citace
Pokud se tedy člověk "nevyzná" v poměrně banálním procesu spočívajícím v tom, že vytočí telefonní číslo, které najde minimálně na zelené kartě a sdělí číslo pojistky z té samé zelené karty a sdělí jednoduché údaje o poškozeném skle (z 95% čelním) pak se těžko vyzná i v postupu servisu.
Ale oni se nepotřebujou vyznat v postupu servisu. Prostě se jim nechce nic řešit s pojišťovnou.
Jinak já nemám žádnej důvod propagovat, že je lepší nechat všechno na servisu. Už to nedělám.

11
gumidos: Pokud servis nahlašuje pojistnou událost, tak k tomu samozřejmě potřebuje plnou moc (stačí i neověřená). To jsem zapomněl k tomu dodat. Plná moc se potom posílá společně s fakturou pojišťovně. Bez plný moci pojišťovna opět nic neproplatí. Jinak poslední sklo na pojišťovnu pro někoho cizího jsem dělal někdy v roce 2015, ale tento způsob, kdy na základě plný moci servis řeší všechno od A do Z, byl mnohem častější, než to, že si to majitel (pojistník) nahlásil sám. Odhadoval bych, že těch lidí, co si škodu nahlásili sami, bylo maximálně tak 20%.
Taky jsem se setkal i s tim, že si to lidi nahlásili sami a byli tlačeni do toho, aby řekli nějaký nesmysly. Prostě jim někdo rozbije třeba vyhřívaný a determální čelní sklo za 15.000 Kč a oni jsou dotlačený k tomu, že řeknou, že jim vznikla škoda třeba 3000 Kč. A pojišťovna se tim pak snaží při plnění argumentovat.
Prostě pokud se v tom člověk vůbec nevyzná, je pro něho lepší nechat to celý vyřešit servis.

12
Přátelé, já jsem cca 5 let autoskla dělal. To znamenalo obvykle to, že zákazník přivez auto s rozbitym sklem a já jsem ho pak jel někam na pojišťovnu nechat nafotit od technika. Často jsem tam vozil auta, který měly čelní skla rozbitý nikoliv od kamínku, ale např. od cihly, od baseballový pálky a podobně. Takže to bylo vidět na X metrů daleko a policajti mě dost často i stavěli. Vždycky jim stačilo vysvětlení, že zrovna jedu fotit auto na pojišťovnu nebo naopak jedu z pojišťovny zpátky na dílnu. Nikdy po mně nikdo nechtěl žádnou pokutu, nikdo mi nevyhrožoval, že bude zkoumat nějaký záznamy z kamer, kde všude jsem jezdil, atd...
Co se týká toho udávání přesnýho místa a času, tak jde o to, že za majitele obvykle nahlásí škodu servis. Oni v pojišťovně při registraci události to přesný místo a čas prostě chtěj a přes to nejede vlak. Ale jejich fígl spočívá v tom, že velice rádi pak kontaktujou majitele a ověřujou údaje ještě u něj. Takže pokud servis nahlásí, že se to stalo třeba 1.2. 2018 na místě A, a oni pak zavolaj majiteli a ten jim řekne, že se to stalo 4.2. na místě B, tak pojišťovna odmítá plnit.
Osobně se mi osvědčilo jim hlásit místa typu dálnice D1 někde mezi Prahou a sjezdem na Mirošovice. V tom se pak nikdo už víc nerejpe. Když tam někdo nahlásí, že se to stalo přesně v 16:00 a přesnou adresu, tak maj občas tendence to ještě ověřovat.

13
Potřebuji poradit - ostatní / Re:Auto a koloběžka
« kdy: 05 Října 2018, 11:11:53 »
Je to dopravní nehoda se zraněním to jsou až dva roky a 50kKč, žádná legrace.

Nevim, jestli se něco nezměnilo, ale nazývá se to zavinění nehody s ublížením na zdraví. A do ublížení na zdraví rozhodně nejde zahrnout nějaký odřený koleno.
Já sám jsem cca před 10 lety způsobil nehodu, při který v tom druhym autě vystřelil airbag a řidičku trochu profackoval. Ta potom byla nějakou dobu v pracovní neschopnosti. Byl jsem z toho tenkrát taky docela na nervy, jak to dopadne, dokonce jsem to i dopředu řešil s advokátem. Ten mě uklidňoval, že z toho nic nebude. A taky z toho nic nebylo. Tam už musí jít o nějakou delší pracovní neschopnost, hospitalizaci a podobně...

14
Potřebuji poradit - ostatní / Re:DZ
« kdy: 13 Srpna 2018, 22:38:47 »
Lepit známku na nějakou fólii mi připadá zbytečně složitý. Já jsem asi 4 roky měnil čelní skla, takže dálničních známek a emisních plaket jsem přelepil opravdu hodně. Český dálniční známky jdou úplně krásně. Nejhorší asi byly ty kulatý emisní plakety do Německa. Jinak jestli chcete známku používat ve vícero autech, tak nejjednodušší způsob je potřít před nalepenim známky čelní sklo nějakym obyčejnym olejem na smažení.

15
Jiné / Re:nedání přednosti v jízdě
« kdy: 08 Března 2018, 11:03:13 »
Jenom pro zajímavost, jak dopadl tento případ...




Stran: [1] 2 3 ... 6