30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - sh0rty

Stran: [1]
1
Citace
To mám na autě něco špatně? Když zařadím P, tak mi denní světla zhasnou automaticky, i když motor běží.

V tom případě asi moje chyba. Měl jsem zato, že samotná jízda, kterou zmiňuje zákon o PNPK, už započíná samotným nastartováním vozidla.

2
No fuj, nastartované vozidlo bez rozsvícených světel a k tomu stojící na silniční vegetaci. Výborné příkladné chování :D
Z nedostatku času bohužel nešlo řešit něco víc a trochu je vyprudit.


3
Zajímavé články z internetu / Re:Mike vs Policie
« kdy: 11 Července 2016, 19:20:35 »
Doufám za Vás všechny, že jestli Vás nebo Vaše příbuzné v budoucnu poveze rychlá nebo opravdu půjde o život a budou potřeba PČR, tak jí nebude blokovat hovado, které díky těmto vych*ánkům s majáky (civilní i složky IZS) přestalo mít z majáků respekt.

Tak ty seš dobrej matriál. Tihle podlidi vždycky najdou nějakou novou mutaci debility, proti které ještě nejsem imunní a já mám pak problém dál věřit svému přesvědčení, že lidé by si měli být rovni.

Z předchozích příspěvků bych do tebe řekl, že jsi na vyšší intelektuální úrovni, než se tady ohánět podlidmi ;)


Doufám za Vás všechny, že jestli Vás nebo Vaše příbuzné v budoucnu poveze rychlá nebo opravdu půjde o život a budou potřeba PČR, tak jí nebude blokovat hovado, které díky těmto vych*ánkům s majáky (civilní i složky IZS) přestalo mít z majáků respekt.
Omluvám se, bylo to napsáno dost radikální a přeháněcí formou. Nechtěl jsem nikoho z Vás popudit. Zastávám na PČR a MP shodný názor jako drtivá většina zde diskutujících. Nemůžu to ale bagatelizovat, občas se narazí na výjimku.

To že s tebou nesouhlasím neznamená že blokouju vozidla na modrých majácích, to nevím kde si na to přišel.

Co se týká měšťáků, ano jsou to pro mě všichni zakomplexovaný hovada který nevzali ke státním. Většina těch starších má ze socialismu zažitý v hlavě to že oni maj pravdu a chtěj jen prudit a na ostatních si léčit svůj celoživotní neúspěch. Protože pracovat jako měšťák je opravdu neúspěch. Vážím si šikovnejch řemeslníků, popelářů ale i klidně metařů, protože jejich náplní práce je vytvářet hodnoty ale nevážím si organizace která má za úkol vybírat co nejvíc peněz do městský pokladny. Jen se svýho kamaráda zeptej jaký jsou na něj požadavky z vedení, kolik musí dát denně pokut. Měšťáci jsou něco jako obchodní zástupci, každej má svůj terén, rajon, tam má svoje zákazníky, občany, ze kterých každej tým musí vybrat peníze aby si vydělali na svoje platy, na pohonné hmoty a na služební auta a něco do městský pokladničky.

Nikde jsem tě z ničeho nenařknul a rozhodně si to ani nemyslím.

Co se týče MP tak ti neberu rozhodně tvůj názor. U převážné většiny to tak je. Ještě jeden aspekt ale hraje roli a tím jsou peníze. Plat PČR po nástupu v prvních letech je opravdu mizérie. MP (samozřejmě hlavně Praha), je někde jinde. 

4
Zajímavé články z internetu / Re:Mike vs Policie
« kdy: 11 Července 2016, 12:30:41 »
Pánové,
jestli berete neoprávněné používání majáků jako směšný přestupek, tak se tady nemá smysl o čem bavit.
Doufám za Vás všechny, že jestli Vás nebo Vaše příbuzné v budoucnu poveze rychlá nebo opravdu půjde o život a budou potřeba PČR, tak jí nebude blokovat hovado, které díky těmto vych*ánkům s majáky (civilní i složky IZS) přestalo mít z majáků respekt.

Ohledně problematiky chození na pivo s měšťákem, tak tady prosím další zprávy přes SZ. Nechci tu zadělávat vlákno OT. 

5
Zajímavé články z internetu / Re:Mike vs Policie
« kdy: 10 Července 2016, 19:49:30 »
Např. Jízda s majáky mi rozhodně nepřipadá jako směšný přestupek (a prosím neargumentujte tu, že to bylo zcela legální díky tomu, že to nebylo pevnou součástí automobilu - to 99 % lidí nepozná).
S osočováním, že jsem měšťák... prosím Vás, nebuďte směšný. Raději se naučte přijmout fakt, že ne všichni měšťáci jsou ignoranská hovada.  ;)

6
Zajímavé články z internetu / Re:Mike vs Policie
« kdy: 08 Července 2016, 08:41:04 »
Info ze zákulisí od kamaráda měšťáka (byl dřív kamarád než měšťák :D) je takové, že už na něj mají dost brutálně nalíčeno. V tomhle je výjimečně i podporuji. Takový hovado nemá na silnici co dělat.

7
Zajímavé články z internetu / Re:Nová data z Prahy
« kdy: 01 Června 2016, 06:54:52 »
Takže Blanka zatím není zapnutá, nebo je ta mapa jenom pro zmatení nepřítele?

Blanka by podle kluků z dalnice.cz už fungovat měla.

http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=72&t=133&start=1000

8
Já také o šíře ulice 6 metrů nikde nepsal. Psal jsem zbylé šíři.
Osobně si dovolím nesouhlasit ani s Vaší uváděnou šíří 8 metrů.
Jsem přesvědčen, že, abyste mohl naprosto legálně zaparkovat na kraji silnice, tak Váš jízdní pruh by měl mít šíři alespoň 5 metrů (při šíři vozidla 2 metry).
Jízdní pruh je pevně daný, přece se nebude "klikatit" podél překážek. Evidentní by to bylo, pokud by bylo přítomno ještě vodorovné značení.
Tj. pro legální podélné parkování v jednom směru by měla být ulice široká alespoň 8 metrů (5 + 3 metry), jak je ale obecně dáno, jízdní pruhy na dvouproudé silnici jsou v drtivé většině stejně široké - tj. minimální šíře silnice pro podélné parkování je 10 metrů. 

Pokud to tak není, tak mě prosím usměrněte.
Omlouvám se zakladateli vlákna za rozebírání věci, která s tématem přímo nesouvisí.

9
To bohužel dle všeho neprojde. 3 metry volného pruhu platí pro oba směry. tj. když chcete na silnici stát, tak vedle vás musí být volno minimálně 6 metrů - 3 metry Váš jízdní pruh a 3 metry pro protější -

§ 25 - Zastavení a stání:

...

(3) Při stání musí zůstat volný alespoň jeden jízdní pruh široký nejméně 3 m pro každý směr jízdy; při zastavení musí zůstat volný alespoň jeden jízdní pruh široký nejméně 3 m pro oba směry jízdy.

Stran: [1]