30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - Martin623

Stran: [1] 2 3 ... 32
1
Neházet flintu do žita, také se mi letos nedaří. Padělaná listina SO dva roky zpět mě sice zařídila dvakrát WIN v ceně asi 5k, ale radost byla předčasná. Úředník byl horlivý  a  bez jakéhokoli přímého důkazu na mě upletli TŘ a vykoledoval jsem si 5 měsíců do teplák s odkladem na 2 roky a flastr několikanásobně vyšší. Jen proto, že jsem nikoho neprásk, nespolupracoval, zatloukal a mlčel. To má pro mě mnohem  větší cenu.Srát na to. Také jsem ztratil víru ve spravedlnost, ale nějak mě to nakoplo a show bude pokračovat. Ať se paraziti těší, vytasíme těžší kalibr.

2

(Tuhle zásuvku má hodně japonců z devadesátek, dají se s tím mj. vyblikat chybový kódy, když nemáte po ruce lepší tool. Dokonce u některých strojů z přelomu milénia jsem viděl ty zásuvky obě naráz, OBD v kabině + ten japonskej patvar v motorovým prostoru.)
[/quote]

No je to takový patvar s nápisem Diagnostic. Je fakt, že to auto mám dlouho, byla to dobrá koupě. Moc s tím nejezdím ani nebylo nutno cokoliv  opravovat za pomocí diagnostiky. Když jsem s tím jel poprvé na emise, tak odkryly tu patvaroidní zásuvku v motorovém prostoru a poslali mě do háje, že nemají kabel, pak pindali, že je zrezlá. Vyvedl jsem je z omylu, protože to bílé není koroze pinů, ale nějaká vazelína evidentně z výroby. Ta zásuvka byla ještě panna. Tak jsem to neřešil a jel jinam a pak ještě jinam a pak tam, co jezdím už pořád. De facto jsem nikdy ME na tomto autě neviděl, ráno tam auto postavím dám klíče technikovi a odpoledne vyzvednu a vše je ok nebo na papírek napíše, co je třeba a co zatím netřeba.Dostává jen všimné, za to že tam nemusím být. Nicméně jste mi nasadil brouka do hlavy. To auto  je z Německa a muselo tam chodit na ME, STK na servis, určitě na garančky a nevěřím tomu, že ho nikdy nikdo za nějakých 220 tis km nediagnostikoval. Pokud ne tak je to ke cti auta. Já se podívám jestli tam není někde v kabině OBD, o kterém nevím.

3
Mám ve vozovém parku jednu poměrně neobvyklou Toyotu, která je z roku 98 a prodávala se  spíše v USA, ale pár kousků se vyprodávalo i v Evropě pod jiným jménem a přiškrcenou o pár koní kvůli tehdy platným normám. Motor je to zcela běžný a používal se i v jiných modelech pro Evropu. Auto má jakousi nestandartní diagnostickou zásuvku v motorovém prostoru v pojistkové skříni, která je zřejmě naprosto funkční, ale málokdo nebo resp. nikdo nemá konektor, který do ní jde strčit. Na žádné stanici ME není uvedeno, že tento model neměří. Až na čtvrté stanici ME si s tím dokázali poradit a emise nějak změřili. Nezajímal jsem se o to jak to udělali, zřejmě to změřili jak starou stodvacítku s karbcem.  Takové měření asi lze, ale nebude úplně směroplatné. To by mohla být zajímavá výzva pro INSID

4
Zajímavé články z internetu / Re:Nepomáhat a škodit
« kdy: 04 Února 2025, 20:20:30 »
Nejen mezi fizli jsou bezmozci.Včera jsem byl svědkem naprosto brutální a bezohledné jízdy hasičů. Ten, co s tou vodou předvedl nemohl snad ani projít psychotesty. Nerozumím tomu, on je musí jakýkoliv zásah tak vyjančit, že se prostě začne vyplavovat adrenalin a nastane úplné zatmění. Vzhledem k tomu, že jsem musel psychotesty několikrát absolovat, tak vím, co je to za sračku k ničemu.Taky už mě tam nikdo nikdy nedostane.

Já a vozidlo přede mnou jsme zastavili, co nejvíce u kraje asi tak na úrovni bližšího patníku. https://www.google.com/maps/@50.7399724,15.2071812,3a,75y,61.46h,73.76t/data=!3m7!1e1!3m5!1sTXknLoDr6mS40YJYGZKK0w!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fcb_client%3Dmaps_sv.tactile%26w%3D900%26h%3D600%26pitch%3D16.235649055737937%26panoid%3DTXknLoDr6mS40YJYGZKK0w%26yaw%3D61.45939665584197!7i16384!8i8192?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDIwMi4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D


 V okamžiku, kdy nás ten hasičák míjel rychlostí cca 70-80, další před námi vozidlo bylo přibližně u patníku, co začíná skála. Bylo zřejmé, že o hasičáku ví a  bylo vidět, že zaváhal, neboť problikly brzdovky, ale pak přidal a vzřejmě vyhodnotil, že bude bezpečnější pustit hasičák na přehlednějším místě za zatáčkou. Asi bych se rozhodl stejně, protože bych předpokládal, že ten hasič nepojede  do prudký zatáčky jak hasič, 70 a více a ještě s vodou
Ten hasičák  vůbec nepřibrzdil a začal předjíždět  prakticky před zatáčkou a nemohl tam vidět, stejně tak do ho nemohla vidět ani slyšet dodávka v protisměru., která tam vybafla.V podstatě  jsem moc nepochopil, jak se ta tři auta do té zatáčky poskládala. Muselo mu tam pěkně šplouchnout a vypadalo to, že lehne.
Co z toho plyne? Můžeme být rádi, že fízlové fasují nákláďáky jen opravdu sporadicky a zatím je nenapadlo pomáhat a chránit třeba Tatrovkou.

5
Montovat do auta kvůli fízlům nějaký vypínač nebo přemisťovat OBD konektor by se mně osobně tedy nechtělo. Na druhou stranu vypnout motor, vystoupit a zamknout auto či provádět nějaké jiné obstrukce ale asi také není nejlepší nápad, protože tu je § 125c/1b.

Vysunout OBD konektor  i s kabeláží a strčit ho volně o par centimetrů jinam do útrob palubky trva max. 3 minuty. Zatím jsem potřeboval OBD jen na STK resp. měření emisí.-t.j. 1x za 2 roky, žádná závada se mi nikdy nerozsvítila , takže jsem ho zatím k ničemu nepotřeboval. Nasunout na původní místo jiný  úplně slepý nebo prozkratovaný trvá minutu.  Třeba u jiných aut to je větší pakárna. Upřímně řečeno se mě problémy s emisemi zatím přímo netýkají. V prosinci 2024 jsem měl ještě velké rezervy, ale rozhodně těm parazitům nehodlám zjednodušovat práci. Vtip je v tom, že po kontrolní kontrole INSIDem jsem horizontu pár minut schopen zajet na nejbližší ME s původním funkčním OBD na svém místě a úspěšně projít ME.

6
mě spíše děsí proč bych měl následovat někam auto s nápisem " traffic control  a  Insid ". Pokud je mi známo tak úřední jazyk je zatím čeština. Další věc se mi nelíbí, že by mi měl nějaký čudla   lézt do auta, něco strkat do zásuvky obd nebo jakkoli manipulovat s vozidlem a zbytečně mrhat mým benzínem. Budu důsledně trvat, aby do auta vstupoval s respirátorem, sterilních rukavicích, aby umístil jednorázové koberce a potah na sedadlo.
 OBD  jsem přemýšlel dát vytuněný fake. a) které nevede nikam b) které má prozkratované piny c) na některých pinech bude vysoké napětí
 
Už jsem se díval. Funkční OBD jde po otevření  krytky snadno vysadit z držáčku a může dočasně zmizet kdesi pod palubkou.

7
To by bylo facek, kdyby mi dítko vyprávělo, že místo vyučování převlečeni za poloopice s opicema zastavovaly auta.

8
Zajímavé články z internetu / Parazití fórum
« kdy: 15 Ledna 2025, 17:59:20 »
Nějak jsem se nudil a brouzdal internetem a prostudoval jsem pár diplomových prací nových nadějných parazitů. Týkaly se obstrukčních taktik ve SŘ. Kromě  jiného je tam zmíněno a přetřásáno toto forum a snad nejznámější obstruent ve vesmíru. Ale především je tam zmíněno jakési parazití fórum. https://www.obstrukce.cz
Třeba jsem objevil Ameriku, tak se mi nesmějte.  Zajímalo by mne, jestli se tam někdo pokušel vlámat mezi tu sebranku nebo tu je nějaký machr, co to dokáže. Je to zajímavá výzva.

9
Zajímavé články z internetu / Re:Prostřelený radar
« kdy: 05 Prosince 2024, 15:29:50 »
A co s tím opičák udělá? Jménem zákona přestaňte mi svítit na radar?

Kámoš má  kamery  resp. konec měřeného úseku asi 10m od baráku. Už jsme mnohokrát řešili, co s tím udělat.  Střílet na to je špatně, protože je držitel zbrojáku a má doma docela slušný arzenál včetně tlumičů. Ze střešního vikíře by to picnul s prstem v nose, ale byl by první podezřelý. Zajímalo by mě jak dochází k přenosu dat? Domníváme se, že zřejmě prostřednictvím 4G  nebo 5G. Zřejmě tam nebude nic jiného než SIM karta.Nevíme jestli se data ukládají na nějaké vnitřní úložiště a pak odcházejí automaticky v nějakých intervalech po paketech nebo jestli odcházejí online ihned. Nebo jestli parazit vyvolá manuálně dálkové stažení dat v nějakém vyděračském softwaru ráno v práci u kafe a pak založí smrkovou kládu do obří tiskárný a z druhé strany lítají výzvy rovnou do obálek, které olízne a zalepí.  V takovém případě se nabízí  možnost směrovou anténou zarušit GSM. Netuším jak ta prasárna funguje

10
Zajímavé články z internetu / Re:Kradar Liberec
« kdy: 02 Října 2024, 14:13:16 »
Super díky. Tělesné tekutiny se ve mě vaří.

11
Dnes jsem přidal reportáž z ČT1  https://www.30kmh.cz/index.php?topic=13798.0
Tohle trochu zavání podjatostí. Nešlo by to použít?

12
Zajímavé články z internetu / Kradar Liberec
« kdy: 02 Října 2024, 10:48:42 »
Toto se mi povedlo v rychlosti nahrát na mobil ze zpráv z regionů na ČT 1.10. v 18h  To už je vrchol. Oni se to už ani nestydí vytroubit ve zprávách. Vzpomínám na ten humbuk, když starosta Židlochovic někde žvejknul, že chce za nakradené peníze stavět plovárnu nebo co? Omluvte kvalitu zvuku.

13
 Má někdo nějaký jiný nápad na čem to shodit?

14
V tom případě rozporujte VŠECHNY křižovatky světa... Jedu, všude volno, v polovině křižovatky padne žlutá, zastavím před semaforem, neblokuji křižovatku. Jestli si myslíte, že "zákaz vjet do křižovatky pokud nemohu pokračovat" znamená "od hranice k hranici v ní to auto NIKDE nesmí být" tak vás upřímně lituji... Jak to prosím řešíte při odbočování vlevo ve špičce? Do křižovatky smíte vjet ale nesmíte ji ZABLOKOVAT. To je to o čem tady od začátku mluvíme, na 90% plochy té křižovatky prostě můžete před tím semaforem legálně zastavit, pokud neblokujete provoz. A fyziku si na tom můžete strčit tam kam slunce nesvítí, tohle je o logice. Zřejmě s ní máte problém... Hezký den.

Nehledejte v hlavě poloopičáka logiku.

Mimo jiné, až teď se mi dva naši řidiči přiznali,že se tam nechali loni oškubat na místě příkazem, tak nějak za litr. Jeden z nich vezl v plachtovce velké skleněné akvárium a situaci vyhodnotil tak, že bude bezpečnější projet na červenou než zběsile brzdit 10-15m před přechodem. Opičáky to pochopitelně nezajímalo.

To, co měli nebo neměli ti dva joudové dělat, je už v tuto chvíli úplně fuk. Není v mých silách, každému 1000x zdůrazňovat, že s fízli se nebavíme! Kolika ovečkám jste tuto základní poučku poradil a kolik z nich se tím řídí? Je to každého boj.
Já jsem vděčný za každou napravenou ovečku, která na první dobrou netahá šrajtofli.

Stran: [1] 2 3 ... 32